abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72760177
MeNicole, wat een slaapkopje

Hier ligt er ook al een vanaf 7 uur te pitten
Ongelooflijk, 's nachts komt hij echt elke 2 uur en nu kan hij ineens wel 4 uur achtereen slapen!!
.... met gevoel voor drama....
pi_72760224
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:03 schreef seilram het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dus ook! Aan de ene kant heb ik zoiets van hoe kun je nou vantevoren weten wanneer een kindje hangerig gaat worden? en alle kindjes die dus 19 weken oud zijn, die huilen meer. Daar heb ik wel een hard hoofd in. Maar het is een feit dat Joep al weken aan het morrelen is met zijn fles en in de week dat hij 19 weken oud is, gaat ie ineens als een pittbull aan die fles hangen!
nou ben benieuwd of dat gaat bebeuren...
Ik ben al weer tevreden met de fles net... Er is 40cc in blijven zitten.

Ohhhh dat kleine grietje kan zoooo ondeugend kijken.. ja nu al..
Ze zit in de wipper en als ik haar aankijk gaat ze heel ondeugend liggen lachen.. En mevrouw blaast de hele dag door bellen. Dan ben je ff bezig hoor je ineens PFFFRRTTT en dan vliegen de sptters in het rond.
Dat wordt wat als ze groente/fruithappen mag gaan krijgen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72760291
Mila is ook schor.. En snotterig.. Heb niet het idee dat ze er last van heeft maar het klinkt zo zielig
pi_72760461
BE ik hoop dat de gehoortest vandaag gewoon wel lukt bij Oscar!

Veel snotterende en spugende baby's, hier ook nog steeds erg verkouden.

Geppie wat zal je geschokken zijn zeg! Jemig ik denk dat ik gek zou worden!

Kersjes wat een leuke foto! Gezellig zo samen de twee broers

MeNicole ook al zo'n slaapkop!

Finn heeft best nog wel wat last gehad van de prikjes, maar gelukkig geen temp. boven de 38. Gister en vandaag heeft hij van half 12 tot 8 's ochtends geslapen, heerlijk!! Het zal vast niet lang duren, dus ik geniet er maar even van!
Sinds een weekje is de spiegel hier een groot succes! Ik kwam met Finn naar beneden en onderaan de trap hangt een spiegel en ik was even met mijn haar bezig en toen begon hij via de spiegel naar mij te lachen Sindsdien stoppen we steeds even bij de spiegel als we naar beneden komen
pi_72760507
Arme Mila, hopelijk wordt ze niet ziek!

Cara, ik zat net te denken hoe ik dat een paar maanden terug deed met dat spuugdoekje... Ik frotte ook de uiteinden van het doekje onder zijn romper, bij zijn schouders. Anders was ie het speentje weer zo kwijt.

Zei ik net iets over als een pittbull aan die fles hangen laat meneer gewoon 80 cc staan!
Niet mieten! Door gieten!
pi_72760546
Oei Geppie, daar zullen jullie wel even raar hebben staan te kijken op het balkon.

Zielig is dat als ze zo schrikken, Ko is inderdaad weleens geschrokken van een nies van mij, huilen!

Huup, weet je wat ik ook heel leuk vond om te doen,met camera erboven hangen en gewoon heel veel foto's maken zodat je al die verschillende uitdrukkingen hebt vast gelegd.

Hoe kun je een baby laten wennen aan een speen? Ko wil hem echt niet. Duwt hem eruit met zijn tong en trekt een enorm vies gezicht als hij alleen al voelt dat het een speen is. Hij begint nu op zijn vingers te zuigen en ik ben bang dat dat gaat ontaarden in duimen...

Tjee, vergeet ik helemaal de knappe jongens van Kersjes! En de gehoortest van Oscar, hoop dat het goed gaat!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72760750
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:20 schreef oeke het volgende:
Oei Geppie, daar zullen jullie wel even raar hebben staan te kijken op het balkon.

Zielig is dat als ze zo schrikken, Ko is inderdaad weleens geschrokken van een nies van mij, huilen!

Huup, weet je wat ik ook heel leuk vond om te doen,met camera erboven hangen en gewoon heel veel foto's maken zodat je al die verschillende uitdrukkingen hebt vast gelegd.

Hoe kun je een baby laten wennen aan een speen? Ko wil hem echt niet. Duwt hem eruit met zijn tong en trekt een enorm vies gezicht als hij alleen al voelt dat het een speen is. Hij begint nu op zijn vingers te zuigen en ik ben bang dat dat gaat ontaarden in duimen...

Tjee, vergeet ik helemaal de knappe jongens van Kersjes! En de gehoortest van Oscar, hoop dat het goed gaat!
niet denk ik.. of blijven proberen. Tess wil 'm alleen maar tijdens het inslapen en anders ook niet.. Het enige dat ze wel de hele dag wil zijn die 2 vingers
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72760795
Oeke misschien een andere speen proberen? Er zijn verschillende vormen van spenen. Misschien vind ie deze niet fijn!!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_72760799
Oeke hier hetzelfde probleem, op het cb zeiden ze misschien wat melk op de speen doen, maar hier werkt dat niet en blijft hij stug de speen uitspugen

edit: Ik heb ook al verschillende spenen gekocht, maar het is allemaal zonde van het geld geweest hier
pi_72760839
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 11:29 schreef MeNicole2 het volgende:
Oeke misschien een andere speen proberen? Er zijn verschillende vormen van spenen. Misschien vind ie deze niet fijn!!
of dat

We hebben bij Tess diverse spenen geprobeerd..
Nuby, Avent, Difrax en Bibi. Alleen de Bibi wordt geaccepteerd...

bluh... mijn hele wipper staat scheef.. geen idee wat er met dat ding gebeurd is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72760982
Hm, gaan we vandaag eens op zoek naar wat spenen. Alhoewel ik bang ben dat ik een eigenwijsje heb net als FTA. We hebben nu een Difrax speen.

Pfft, hij gaat soms zelfs kokhalzen van die speen!

Is Amber erin gaan zitten misschien?
pi_72761013
dat ging Tess ook Oeke! Volgens mij omdat het speentjesgedeelte wat langer is dan die van Bibi...

Amber is er wel eens in gaan zitten, maar miet recentelijk volgens mij.
M meot er vanavond maar evennaar kijken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72761020
Ik geloof niet dat een speen duimen voorkomt. Seb heeft een speen maar steekt zijn duim erbij En als zijn speen uit zijn mond is gegaan in bed dan duimt hij alsnog.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_72761068
hehe ja dat gebeurd hier inderdaad ook oeke, maar dat doet hij ook als hij zijn vingers te enthousiast in zijn mond stopt

Ik heb de Difrax, Bibi, etos eigen merk en nog eentje geprobeerd maar helaas...

Ik vind dat Finn nu zo op zijn vader begint te lijken zo mooi om te zien dat ze met bepaalde gezichts uitdrukkingen zo veel op elkaar lijken! en stiekem vind ik het ook wel heel erg jammer dat hij niks van mij lijkt te hebben
pi_72761106
Weet je dat Ko dat ook doet? Dan ligt hij aan de borst maar dan moet zijn duim er ook nog bij!

Ga ik de Bibi kopen. Als Tess dat ook deed zal het daar misschien wel aan liggen.
pi_72761183
FTA, dat is hier ook, een kopietje van papa. Maar nu kom ik af en toe mensen tegen die vinden dat hij op mij lijkt! En ik hoor ook vaak dat ze met periodes op de een dan wel op de ander lijken. Dus misschien komt het nog....
  dinsdag 15 september 2009 @ 11:50:47 #92
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72761487
Thomas wil ook alleen maar de speen van Bibi, en dan de dental daarvan.

Het zonnetje komt door nu, na de volgende voeding gaan we naar de stad lopen om een kadootje te kopen voor mijn Opa die jarig is. Hij is zo'n trotse overgrootvader nu, daqt vond ik heel vertederend om te zien. Dat is wel leuk van het krijgen van het eerste achterkleinkind. Thomas zal altijd de eerste blijven en dat is toch wel speciaal.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72761664
Ik ben benieuwd dan Oeke!

Leuk is dat het Ca.ra, Finn is voor iedereen het eerste kleinkind en achtekleinkind en dat vind ik ook wel leuk Mijn opa is inderdaad ook zo trots, helaas heeft hij Finn pas 1x gezien. Hij is ernstig ziek (kanker) en Finn en ik zijn al een tijdje verkouden dus we kunnen niet langs.
pi_72761718
Allebei mijn oma,s leven ook nog en ik vind het erg leuk dat ze dat nog mee maken.
pi_72761827
Ik had nog een klein vraagje weet iemand waneer die berg wegaat ?
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:05:50 #96
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_72761903
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 12:03 schreef Joshua. het volgende:
Ik had nog een klein vraagje weet iemand waneer die berg wegaat ?
Dat kan heel lang duren hoor, bij Milan was alles pas weg rond toen die anderhalf was.
Maar volgens mij is het heel verschillend. Mijn 2 jongste hebben het nu ook weer maar niet zo
erg als bij Milan dus ben benieuwd hoelang het nu duurt
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:07:32 #97
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72761945
Joshua, onze jongens hebben het nog steeds wel een klein beetje, die zijn nu ruim 13 weken.

Volgens mij is het flessen-niet-leeg-maak-tijd ofzo. Hier gaan de flessen ook amper leeg. Gisteravond dronk Max opeen 220 cc!! (20 cc van Tygo opgedronken ), vanmorgen om 7u en 11u laat hij beide keren 80cc staan. Irritant! Maar goed, op een gegeven moment laten ze gewoon de melk uit het mondje lopen, dus tja, dan krijg ik er ook echt niet meer in hoor!

Ik heb trouwens te vroeg gejuichd gister, vannacht was meneertje weer wakker om 4 uur
pi_72762043
Oke ik wist niet dat dat zo lang zou gaan duren.
Joshua is nu ruim 7 maanden en hij zit nog helemaal onder de berg.
Wij gaan er vanuit dat het nog steeds berg is.
In ieder geval bedankt voor je antwoordt.
pi_72762084
Seb heeft ook nog een beetje berg, is nu 8,5 maand. Je gaat het minder zien omdat hij wat meer haar krijgt nu.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 15 september 2009 @ 12:14:14 #100
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72762126
Hihi Geppie Op dat moment idd niet echt om te lachen, maar t is een leuk verhaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')