quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef geppie het volgende:
Haha Kobus![]()
Wij hadden het eerste 'ik kan me overal aan optrekken' incidentje: was bij een ex-collega op bezoek, wij gingen op een gegeven moment roken op het balkon en M. nieuwsgierig als ze is trok zich op aan de knipSta je dan op 3 hoog zonder telefoon of wat dan ook met een hysterisch kind binnen (waarom rook ik ook alweer
![]()
![]()
).
Gelukkig kwam er net een meneer van de woningbouw aanrijden en die heeft met een kartonnetje () de voordeur opengekregen! Al met al heeft het nog geen 10 minuten geduurd, maar ik ben een jaar of 10 ouder.
Ik nu ook wel hoor, maar ik had het wel even spaans benauwd. Ik voelde me zó schuldig, omdat ik zo'n stomme peuk ging rokenquote:Op maandag 14 september 2009 22:13 schreef Raissa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op het moment zelf is het vast niet om te lachen hoor maar ik kan er nu toch even smakelijk om lachen
Overdag, alleen als hij in je zicht is, dan kun je proberen om een spuugdoekje door het ringetje van het speentje te halen. Dan is ie iets zwaarder en blijft ie net wat beter zitten. Maar dat mag dus alleen als je in de buurt bent.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:59 schreef Ca.ra het volgende:
Het speentje uitspugen kan irritant worden ja, maar ik heb liever dat hij op een speentje zuigt dan op zijn duim. Beter voor zijn kaak en makkelijker af te leren later. En hij houdt het speentje vaak zelf tegen met een handje, heel schattig. Ik zal eens kijken of ik er een foto van kan maken.
Ja dat vind ik dus ook! Aan de ene kant heb ik zoiets van hoe kun je nou vantevoren weten wanneer een kindje hangerig gaat worden? en alle kindjes die dus 19 weken oud zijn, die huilen meer. Daar heb ik wel een hard hoofd in. Maar het is een feit dat Joep al weken aan het morrelen is met zijn fles en in de week dat hij 19 weken oud is, gaat ie ineens als een pittbull aan die fles hangen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 11:00 schreef Vicky het volgende:
seilram, tis idd wel heel toevallig.. al geloof ik niet in die sprongetjes hoor
Tess slaapt op die manier, speentje aan een spuugdoek.. zo deden ze het ook in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 september 2009 11:01 schreef seilram het volgende:
[..]
Overdag, alleen als hij in je zicht is, dan kun je proberen om een spuugdoekje door het ringetje van het speentje te halen. Dan is ie iets zwaarder en blijft ie net wat beter zitten. Maar dat mag dus alleen als je in de buurt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |