Hier had tandenpoep ook een hele andere structuur dan de gewone poep. Bijne een soort van slijmerige draden erin.

Jojo en Isis!
Jose, bedankt voor je postje.
Ik had mezelf sowieso al voorgenomen om toch volgende week, na het consult bij het cb een fysio of osteo te bellen. Dat het hoofdje nog niet plat is is leuk, maar dat probeer ik nou juist te voorkomen, plus dat het gewoon echt heel duideljik is dat hij zijn hoofdje minder goed naar rechts kan draaien.
In je KISS beschrijving herken in Oscar trouwens totaal niet.

Een zoetere rustigere baby vind je bijna niet.

Huup, zijn onze kindjes ergens onzichtbaar met elkaar verbonden ofzo? Ik heb jou al een paar keer zien zeggen 'hey, dat hebben wij hier ook' en nu zie ik jouw naveltjes post staan: ik ben gisteren naar het inloopspreekuur van het CB gegaan omdat het naveltje dus maar nat en vies blijft. Niet ineens, dat is hier eig. van het begin af aan al. We doen er steeds een gaasje overheen zodat zijn kleertjes niet vies worden en verder was het afwachten zei de wvk. En idd, als het nou vies werd of ging ruiken, dan even eerder langs komen dan de afspraak die we al hadden staan.
Het cb verwees me dus door naar de huisarts omdat zij op het inloopspreekuur niet meer aanstippen (met zilvernitraat doen ze dat trouwens).
Ik naar de huisarts vanochtend, maar die hadden dus geen zilvernitraat in huis, de apotheek ernaast nog gebeld, die hadden het ook niet. Dan moest het besteld worden en zou het vrijdag of maandag worden... Ik heb maandag een afspraak bij het cb dus we hebben het maar even laten gaan.

Ik wist zelf trouwens niet dat het niet op zou kunnen drogen als er wild vlees zat, ik dacht altijd dat daar ook gewoon huid overheen zou groeien.

Iig is het nu echt een beetje viezig met een klein beetje pus enzo dus nu maar even een paar dagen goed schoon houden en dan maandag aan laten stippen.