abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 september 2009 @ 13:03:16 #276
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72799828
quote:
Op woensdag 16 september 2009 11:42 schreef Tinuviel het volgende:
Huup, Kersjes en Flower wat voor mooie fotos, echt prachtig!

Eventjes twee vraagjes. Jair is vaak onrustig met rondkijken en praten tijdens het drinken. Soms valt me dat erg tegen, zeker als ik wat haast heb. Ik probeer hem dan nog een tijdje door te laten drinken. Op een gegeven moment hou ik dan wel op omdat ik denk misschien dat hij gewoon genoeg heeft gehad. Ik heb dat probleem ook als ik in onze slaapkamer voed. Alleen al het feit, dat ik iets eet of drink of zelfs als ik niets doe leidt hem af. Heeft iemand hetzelfde meegemaakt, tips of trucs?

Aha, hoe oud is Jair? Want ik herken het zeker
  woensdag 16 september 2009 @ 13:07:13 #277
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72799946
Ik lees hier tips bij onrustig drinken als: tv aan, radio aan, kletsen etc. Wij dachten juist dat we het stil moesten maken, dus tv uit etc. En NIET praten. En da's best saai, want we zitten natuurlijk regelmatig tegelijk te voeden en dan mag je dus niks zeggen Maar goed, stilte lijkt hier niet zo te helpen, misschien toch de afleiding eens proberen dan.
Tandenpoep klinkt niet fijn Ik vind het nu al zo stinken soms!
pi_72800074
klassieke muziek wilt ook nog wel eens helpen Mikoxx.
Kreeg ik Thijs mee rustig en momenteel Roy ook, die ligt nu in de box te kijken naar zijn mobiel terwijl die bach aan het spelen is
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 16 september 2009 @ 13:14:06 #279
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_72800167
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:10 schreef _Bar_ het volgende:
klassieke muziek wilt ook nog wel eens helpen Mikoxx.
Kreeg ik Thijs mee rustig en momenteel Roy ook, die ligt nu in de box te kijken naar zijn mobiel terwijl die bach aan het spelen is
*check* hebben wij dezelfde mobiel, met een olifant, giraf en zebra eraan?
pi_72800233
Aerosleep hebben wij ook. Wij hebben toen we het matras voor het ledikant kochten staan twijfelen tussen een matras waar je de hoes vanaf kon ritsen om te wassen of een aerosleep dekje icm een matras zonder afristbare hoes. Toen kwamen we ongeveer op hetzelfde uit qua prijs. Ik vind het wel handig dat je het zo ff in de wasmachine kan kieperen. We hebben het niet zozeer om de veiligheid gekocht.

Huup, gaaf, die hadden we op de peuterspeelzaal. Heb je een handige opa ofzo in de buurt die het leuk vindt om zoiets te maken... . Want het is nog best een smak geld, aan de andere kant, A is nog niet zo groot dat ze ermee kan spelen, kan je mooi nog ff sparen, hihi.

Kleertjes, ik heb nog best veel van Mirte wat Iris nu draagt. Toen Mirte groter werd heb ik wat dingen die haar toch niet stonden of die ik eigenlijk achteraf niet zo leuk vond verkocht of weggegeven. Ondanks dat er hier heel waarschijnlijk geen derde komt, kan ik het toch nog niet wegdoen ofzo. Dus het gaat netjes gewassen in een doos op zolder. Wie weet kan ik er nog eens iemand blij mee maken...
Fake it till you make it...
  woensdag 16 september 2009 @ 13:42:40 #281
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_72801096
Wij hebben ook bij die aerosleep staan kijken, uiteindelijk toch niet gedaan omdat ik de hoeslakens met van die gaatjes, niet mooi vond... en bij Twan ook altijd normaal matrasje gehad en dat ging ook prima.

MIkoxx, dat had Lennon vandeweek ook, niets gedronken van de laatste fles, wij ons voorbereid op een onrustige nacht, en wel de hele nacht doorgeslapen. Ook erg vreemd. Ik heb soms het gevoel dat Lennon slechter slaapt als hij teveel heeft gehad.

Vicky, een 3 standen speen dan? De m-speen is idd wel weer een stuk groter.

Tinuviel, Lennon heeft dat soms ook... ik laat hem toch wel eventjes liggen omdat hij ook moet leren dat hij af en toe even alleen moet liggen. Ik zeg dan wel tegen hem dat ik bijv. even naar de keuken ga en zo terugkom oid.

Lennon eet nu al 5 dagen achter elkaar brood gewoon een plakje met wat boter, hoe simpel kan het zijn. En hij vindt thee erg lekker.
Make love, not war ☮
pi_72801127
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:14 schreef mikoxx het volgende:

[..]

*check* hebben wij dezelfde mobiel, met een olifant, giraf en zebra eraan?
ueuhmmm 3 fel gekleude diertjes lijkt op een paard ezel en schaap.
in elk geval dezelde als miss_sly
  woensdag 16 september 2009 @ 13:47:30 #283
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_72801246
Dag babietjes-topic. Isis was gisteren jarig, dus wij schuiven een stukje op. En al schreef ik hier al een tijd amper meer, omdat ik nog altijd soms moeite heb met het verschil in tempo waarmee Isis zich t.o.v. andere babies hier ontwikkelt, ik las nog wel mee. Tot in het dreumessentopic.
pi_72801288
Isis wat vliegt de tijd toch
  woensdag 16 september 2009 @ 13:48:59 #285
114177 Diaan73
pi_72801291
Isis nog van harte gefelciteerd met je verjaardag en veel plezier in het dreumestopic!! 1 jaar alweer!!
Make love, not war ☮
pi_72801575
Doeidoei Isis, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Diaan, ik heb een 3 standenspeen gehaald nu..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72801578
Isis nog van harte!

Over poep gesproke, Tyler heeft diaree. Al heeel veel in de luier en er naast. Is hij net schoon geboend, komt er nog meer.Net water Hij was al onrustig de hele morgen, zal er wel mee te maken hebben.
Tegenwoordig doet hij helemaal niet meer aan avondeten.
Doen jullie nu trouwens nog tshrts aan, of longsleeve? Vind ik wel lastig met dit weer, wat hij aan moet.
Zn leuke tshirts zijn nu officieel te klein. Maar betekent wel dat hij goed groeit. Maat 74 nu en broekjes 68. Net zn zus, die heeft broekjes ook altijd een maat kleiner.
  woensdag 16 september 2009 @ 14:03:51 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_72801791
Hier had tandenpoep ook een hele andere structuur dan de gewone poep. Bijne een soort van slijmerige draden erin.

Jojo en Isis!

Jose, bedankt voor je postje.
Ik had mezelf sowieso al voorgenomen om toch volgende week, na het consult bij het cb een fysio of osteo te bellen. Dat het hoofdje nog niet plat is is leuk, maar dat probeer ik nou juist te voorkomen, plus dat het gewoon echt heel duideljik is dat hij zijn hoofdje minder goed naar rechts kan draaien.
In je KISS beschrijving herken in Oscar trouwens totaal niet. Een zoetere rustigere baby vind je bijna niet.

Huup, zijn onze kindjes ergens onzichtbaar met elkaar verbonden ofzo? Ik heb jou al een paar keer zien zeggen 'hey, dat hebben wij hier ook' en nu zie ik jouw naveltjes post staan: ik ben gisteren naar het inloopspreekuur van het CB gegaan omdat het naveltje dus maar nat en vies blijft. Niet ineens, dat is hier eig. van het begin af aan al. We doen er steeds een gaasje overheen zodat zijn kleertjes niet vies worden en verder was het afwachten zei de wvk. En idd, als het nou vies werd of ging ruiken, dan even eerder langs komen dan de afspraak die we al hadden staan.
Het cb verwees me dus door naar de huisarts omdat zij op het inloopspreekuur niet meer aanstippen (met zilvernitraat doen ze dat trouwens).
Ik naar de huisarts vanochtend, maar die hadden dus geen zilvernitraat in huis, de apotheek ernaast nog gebeld, die hadden het ook niet. Dan moest het besteld worden en zou het vrijdag of maandag worden... Ik heb maandag een afspraak bij het cb dus we hebben het maar even laten gaan.

Ik wist zelf trouwens niet dat het niet op zou kunnen drogen als er wild vlees zat, ik dacht altijd dat daar ook gewoon huid overheen zou groeien. Iig is het nu echt een beetje viezig met een klein beetje pus enzo dus nu maar even een paar dagen goed schoon houden en dan maandag aan laten stippen.
pi_72801834
Wat gaat het snel hier! Leuk!

Isis, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72801865
BE, hoe was de oortjestest? Of heb ik daar overheen gelezen?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72801929
Ik geloof dat ik me ook maar eens meld hier!

Mag ik jullie voorstellen aan Lars :

Geboren op mama's verjaardag, 11 sept. 2895 gram, 51 cm
Lars heeft een raketlancering meegemaakt, want hij is geboren na een bevalling van 26 min.
Gelukkig gaat het heel goed met hem!
Ik geef borstvoeding, en dat loopt lekker.
Gister was hij voor het eerst gegroeid, en vandaag weer, dus dat gaat mooi. De verwachting is toch wel dat hij morgen weer over zijn geboortegewicht is.
Lars is een heel rustig en tevreden mannetje (nog wel haha) hij slaapt veel.
We maken hem meestal wakker voor voeding na 3 uur.

Het is vooral ontzettend genieten hier!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 16 september 2009 @ 14:09:01 #292
114177 Diaan73
pi_72801967
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:57 schreef Vicky het volgende:
Doeidoei Isis, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

Diaan, ik heb een 3 standenspeen gehaald nu..
HOpelijk gaat het daarmee beter... ik vind hem ideaal. Achteraf had ik nooit een m-speen moeten halen.

Karin, van harte gefeliciteerd met Lars. En wat een lieverd
Make love, not war ☮
pi_72802005
Welkom Karin en Lars
Hij lijkt echt op Meike hoor!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_72802192
welkom Lars
pi_72802297
quote:
Op woensdag 16 september 2009 13:03 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Aha, hoe oud is Jair? Want ik herken het zeker
Hij is nu 7,5 maanden dus echt in de ontdekker en er-op-uit fase. Voor zover ik weet is er geen echt ontwikkelingssprongetje op deze leeftijd. Weet iemand toevallig of en wanneer er na 6 maanden nog regeldagen zijn?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_72802342
Welkom Lars, wat ben jij een mooi jongetje
En je moet zeker uitrusten van die snelle bevalling dat je zoveel slaapt!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72802369
Welkom kleine ijsbeer !
pi_72802431
Regeldagen regelen die kleintjes toch helemaal zelf?
Als dat zo is, dan lijkt het mij niet vreemd tuniviel.
pi_72802461
Welkom Lars!
pi_72802464
wisseling van de wacht!
Dag Isis en Jojo

Welkom Lars wat lijkt hij op Meike zo zeg! <3 mooi mannetje.

BE haha, nouja, na die pretecho's op dezelfde dag en die uitgerekende datum op dezelfde dag (en toen weer niet) zou je het haast gaan denken he?
Ik ga morgen naar het inloopspreekuur van het cb, ik kan voor de gewone controle pas met 6 weken dus op hun advies ga ik nu met 3 weken ook even voor een korte controle. Gelijk even vragen voor het naveltje en de voorkeurshouding enzo ja. En ook de kikkerhouding want A. trekt haar beentjes echt nog vrij vaak op tot een kikkerhouding. Stom dat ze daar niet meer aanstippen! En muf van mezelf ook, ik was vanmorgen nog bij de dokter maar heb daar niet over haar naveltje gevraagd, t zat zo in mn hoofd om dat op het cb te doen dat ik het vergeten ben
Ik heb het wel met de huisarts over de voorkeurshouding gehad en dat bijvoorbeeld bedje andersom opmaken niet helpt. Zij vertelde dat een voorkeurshouding door de bevalling/zwangerschap met een week of 5/6/7 toch wel over moet zijn, zo niet dan wil ze ingrijpen. Ze vroeg me gelijk al of ik doorverwezen wilde worden maar ik wil ook nog even met het cb overleggen. De HA adviseerde me trouwens om A. voortaan in de lengte te verschonen zodat ze niet steeds op dezelfde kant ligt bij het verschonen. Maar ik weet niet of dit advies voor ons werkt, haar voorkeurskant is namelijk juist niet de kant die ze opligt bij het verschonen zeg maar, dus als ze me aan wil kijken bij het verschonen moet ze haar hoofd juist in de niet-voorkeurshouding draaien...
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')