Ik vind het wel leuk voor af en toe.quote:Op woensdag 16 september 2009 20:42 schreef ElDani het volgende:
[..]
Haal MMA maar weg, helemaal klaar met die kutplaat. Het album moet vooral divers zijn door de samenwerking, wat wel een goede verkapping is voor toch wel een relatieve 1-trick-pony artiest, want al die klappers met Villain vind ik redelijk inwisselbaar.
En verder dit..
[Jack Van Gelder-modus]
zeg het maar jongens...
[/Jack Van Gelder-modus]
Als t aan mij ligt wel.. Moet nog ff kijken of mensen mee willen, k geen andere dingen heb, etc..quote:
Waarschijnlijk beide, twijfel alleen nog of ik morgen naar de 013 rijd i.p.v. Zak.....quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:14 schreef poiuytr het volgende:
Gaan er hier nog mensen vanavond naar DM of morgen na Zak?
Liefst beide alleen zaterdag weet ik toch wel zeker dat niemand mee gaat na Zak, vanavond misschien DM even goed over nadenken moet zaterdagochtend om 5 uur werken als ik ga ga ik gelijk door.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beide, twijfel alleen nog of ik morgen naar de 013 rijd i.p.v. Zak.....
Tis of het noorden of het zuidenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:20 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk beide, twijfel alleen nog of ik morgen naar de 013 rijd i.p.v. Zak.....
't Is dus 20 min. of 2 uur rijdenquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Tis of het noorden of het zuiden![]()
Lekker hequote:Op vrijdag 18 september 2009 12:50 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
't Is dus 20 min. of 2 uur rijdenZal wel Zak worden...
@poiuytr: In 1x door moet kunnen voor een keertje!
Over het DBSTF album;
- Shiverz![]()
- In Other Wordz![]()
- Music Is Why![]()
The Sound Of Thunder en Let's Dance ga ik nog geen mening over geven, eerst maar eens wat vaker horen.
Voor mij maar een kwartiertjequote:Op vrijdag 18 september 2009 13:11 schreef Koepert het volgende:
[..]
Lekker heZak zo dichtbij
Nu nog mensen mee zien te krijgen....
Zou ook meer voor A-Lusion en T-Junction gaan.. Maar we zien t welquote:Op vrijdag 18 september 2009 13:47 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Voor mij maar een kwartiertje
Denk toch vanavond DM en morgen geen Zak. Wildstylez komt toch overal draaien Zatox en Tatanka zie je vaak alleen op feesten.
alle italiaanse gerelateerde hitjes achter elkaar draaien? moet wel lukken toch?quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Bertje_NL het volgende:
Vooral na afgelopen zaterdag ben ik wel benieuwd of Zatox dat geintje nog eens kan herhalen.![]()
Waarbij ik dus zoiets heb: Zatox en Tatanka (in mindere mate) waren erg vet, volledige sets gezien, A-Lusion maar een deel, dus wil k die juist zaterdag zienquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:11 schreef Bertje_NL het volgende:
Vooral na afgelopen zaterdag ben ik wel benieuwd of Zatox dat geintje nog eens kan herhalen.![]()
quote:CD 1:::
02. The Prophet ft MC da syndrome - Black stripez
03. Frontliner - TBA
04. Zany & The Prophet - Van te Houden! (Original remix)
05. D-Block & S-Te-Fan - Your Life
06.
07. headhunterz - The Sacrifice (2007 edit)
08. The Prophet ft Elize - standing strong
09.
10. Brennanheart aka blademasterz - In the end
11.
12. Brennanheart aka blademasterz - evolution of style (dj tool)
13. D-Block & S-te-Fan - Sound of goodbye
14. 3 Steps ahead - Drop it (Prophet nu-style remix)
15. The Prophet ft Zatox - Spin me up
16. Dune - Hardcore Vibes (The Prophet remix)
CD 2:::
01. Brennanheart aka blademasterz - Don't speak (masterblade mashup)
02. Headhunterz - Rock Civilazation (Q-base re-edit)
03. D-Block & S-Te-Fan - Bad People
04. Brennan Heart - Watch Me Grow
05. D-block & S-te-Fan - Let me tell you
06. Builder - Skydragon (DBSTF Mash Up)
07.
08.
09. The Prophet vs. Brennan Heart - Midimash
10. Brennanheart aka blademasterz - Faith in your dj (dj tool)
11.
12. Dirk jan dj - Pak een punt (The Prophet remix)
13. D-block & S-te-Fan and Josh & wesz - TBA
14. Headhunterz - Blame it on the music (Re-edit)
15. Black in time - Evolve
sorry, my badquote:Op donderdag 17 september 2009 19:40 schreef RiKe het volgende:
[..]
Waarom moet je nou weer beginnen over BH....?
Ik dacht dat we het over dj's hadden?
geen DM voor mij, krijg niemand mee... morgen ook geen Zak, morgen naar Inglourious Basterdsquote:Op vrijdag 18 september 2009 11:14 schreef poiuytr het volgende:
Gaan er hier nog mensen vanavond naar DM of morgen na Zak?
dat was ook gewoon 60 minuten lang kippenvel, onder het gas geven natuurlijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 15:24 schreef poiuytr het volgende:
So every time we try the beats to flow, let it go let it go, its the Pyscho Punkz to Follow.
Gruwelijk zeg krijg steeds weer kippenvel als ik aan dat setje van PP denk.
quote:Op vrijdag 18 september 2009 15:50 schreef ElDani het volgende:
En als laatste schijnt de Scantraxx Unreleased CD 2 al vor een deel bekend te zijn.. En ik had er toch meer van gehoopt!
[..]
en stiekem hoop ik nog steeds dat 1 van de lege plekken ingevuld gaat worden door JDX - Wan Taimquote:03. Frontliner - TBA ben benieuwd!
05. D-Block & S-Te-Fan - Your Life was die al niet als webrelease vrijgegeven?
15. The Prophet ft Zatox - Spin me up redelijk oud plaatje toch?
03. D-Block & S-Te-Fan - Bad People zelfde webrelease als Your Life?
04. Brennan Heart - Watch Me Grow niet super vet, maar wel heerlijk laag!
05. D-block & S-te-Fan - Let me tell you Q-Base 2007 intro als ik het goed, die is wel tof...
13. D-block & S-te-Fan and Josh & wesz - TBA hier ook benieuwd naar!
Veel plaatjes zijn alleen leuk voor de feesten waar het is gedraaid, maar denkelijk niet voor HS avonden waar liefhebbers op afkomen.quote:02. Headhunterz - Rock Civilazation (Q-base re-edit)
Mag ik hierbij toevoegen:quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:09 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en stiekem hoop ik nog steeds dat 1 van de lege plekken ingevuld gaat worden door JDX - Wan Taim
Die heb ik lekker alquote:
Ik zit even de bron te bekijken, maar kan inderdaad geen Scantraxx iemand vindne die dit gepost heeft. Het is dus niet zeker.. :/quote:Op vrijdag 18 september 2009 16:40 schreef Sethje het volgende:
[..]
Die heb ik lekker al![]()
Maar ik vind het een beetje een raar lijstje, is het niet gewoon uit de duim gezogen? Al die dbstf dingen zijn al lang vrijgegeven etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |