Toch zie ik liever Corton dan bijvoorbeeld die zure VPRO recensenten die over de meest schitterende optredens wel wat te zeiken hebben en niks meer écht leuk vinden.quote:Op maandag 21 september 2009 21:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Eric Corton is ook een beetje 'a poor man's snob'.
2-11quote:Op maandag 21 september 2009 22:39 schreef JX het volgende:
Zit nu naar Corton te kijken, denk dat ik verliefd wordGeweldig om iemand zo van die muziek te zien genieten
![]()
Besef net trouwens dat ik Muse op 9-11 ga zien en de meesten hier pas op 14-11 *trekt lange neus*
Jaloers isquote:
2-11 én 14-11quote:Op maandag 21 september 2009 22:39 schreef JX het volgende:
Zit nu naar Corton te kijken, denk dat ik verliefd wordGeweldig om iemand zo van die muziek te zien genieten
![]()
Besef net trouwens dat ik Muse op 9-11 ga zien en de meesten hier pas op 14-11 *trekt lange neus*
Beetje laat, maar:quote:Op zondag 20 september 2009 17:00 schreef Sprouts het volgende:
Dit is prachtig..Italiaans optreden van vanochtend waar de heren hebben besloten van instrument te wisselen!
Ik pas op 16-11, maar dan heb ik het nog tegoed, terwijl jullie het al gehad hebben. "trekt nog langere neus"quote:Op maandag 21 september 2009 22:39 schreef JX het volgende:
Wordt zevende keer Muse in 3 jaarquote:
Welk artikel is dat??quote:Op dinsdag 22 september 2009 09:09 schreef Christiaan het volgende:
NEEEEEEE. Over IBTY
“(It’s) one of the can't believe we got away with it kind of tracks. I think it might be worth giving it a go cos it’s a track that might not get played live very often.
Toch knap, aangezien USOE nummer vier isquote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik kom het album maar niet door, ben het telkens zat na de 1e 3 nummers. Muzikaal is het allemaal prima, maar de lyrics vind ik soms echt te cliché en te makkelijk. United States of Eurasia vind ik zelfs verdomde saai.
Het zal wel gewoon niet mijn ding zijn.
USoE en Guiding Light vind ik zelf ook niks. Unnatural Selection daarintegen.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:35 schreef AMDB het volgende:
Hmm, ik kom het album maar niet door, ben het telkens zat na de 1e 3 nummers. Muzikaal is het allemaal prima, maar de lyrics vind ik soms echt te cliché en te makkelijk. United States of Eurasia vind ik zelfs verdomde saai.
Het zal wel gewoon niet mijn ding zijn.
Vind 'm wel okay. Het interessante is wel dat Guiding Light het enige nummer is wat een beetje in de stijl van Black Holes is. (Invincible, anyone?)quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:07 schreef ScottTracy het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Guiding Light wel mooi vind
Ja ik heb 'm wel geluisterd hoor, maar niet vaak. Als ik het album op zet haak ik na nummer 3 af.quote:Op dinsdag 22 september 2009 10:54 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Toch knap, aangezien USOE nummer vier is.
quote:Op maandag 21 september 2009 22:54 schreef Numbie het volgende:
[..]
Zag'm wel staan dit weekend in de winkel; mooi ding hoor

quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:43 schreef Felixa het volgende:
Er worden extra kaarten vrijgegeven voor de Europese concerten (dus ook Ahoy en Sportpaleis)!![]()
Hier alle info:
http://muse.mu/news/artic(...)ur-tickets-released/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |