Nou zit ik gewoon m'n werk te doen achter de PC in de bibliotheek, terwijl er een koe tegenover me zit die een geluid produceert tijdens het kauwgom kauwen wat door MERG EN BEEN gaat. Als dat het enige was...maar nee.
Het heeft ook nog een spaflesje, op het oog al minstens 2 jaar in gebruik, wat om een of andere reden om de 20 seconden open moet voor enkele druppels in dat vadsige lichaam, en dat gaat zo:
KRRKRRKRR dop eraf, een slokje van 2ms en KRRKRRKRRR dop erop en BAM spaflesje op tafel.
KRRKRRKRR dop eraf, een slokje van 2ms en KRRKRRKRRR dop erop en BAM spaflesje op tafel.
en zo een uur lang.
Volgens mij drinkt ze iedere keer net te weinig om het speeksel wat ze erin ragt tijdens het slokje nemen weer op te drinken, met als gevolg dat dat kutflesje ook niet leegraakt.

fijne dag nog!!!!!!!!