1 pot nat inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 14:04 schreef Rasher het volgende:
Hadden ook Turken kunnen zijn.
Kun je beter op een afstandje gaan lachen, lachen is immers gezond.quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef Onnoman het volgende:
ging in een flits.. ze werd al geholpen.. heeft geen zin om met 100 man haar te helpen opstaan is het wel?
Hoe meer mensen er bij staan, hoe minder snel omstanders ingrijpen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:06 schreef Onnoman het volgende:
ging in een flits.. ze werd al geholpen.. heeft geen zin om met 100 man haar te helpen opstaan is het wel?
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAquote:Op maandag 14 september 2009 14:03 schreef Onnoman het volgende:
liep net naar de trein, was een oude dame met rolator gevallen op het perron.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:07 schreef zovty het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
.
[..]
![]()
![]()
.
[..]
![]()
![]()
.
[..]
![]()
![]()
.
Dus dat wijf vertelt je dat terwijl je aangeeft dat je "een vriend" was?quote:Op maandag 14 september 2009 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Bleek dat hij al 2 weken niet op z'n stage was gekomen omdat 9 uur beginnen te vroeg was.
quote:Op maandag 14 september 2009 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
Stond op de trein te wachten, drukt een Marokkaan ineens een telefoon in m'n hand: "Hier! Zeg dat ik ziek ben, zeg dat ik ziek ben!". Hoor ik aan de andere kant: "Ja hoi, met Janny van het RoC, is dit Khalid?"
Heb maar verteld dat ik een mattie was waar hij z'n telefoon had laten liggen, terwijl je hem op de achtergrond aanwijzingen hoorde geven en er ook nog een "Ding dong, de intercity naar Almelo, Hengelo en Enschede vertrekt van spoor 3" hoort.
Bleek dat hij al 2 weken niet op z'n stage was gekomen omdat 9 uur beginnen te vroeg was.
Ja. Ik zei "hij is ziek." En toen zei zij: "oh, want hij is nu al 2 weken niet op z'n stage geweest." En daarna vertelde hij me: "Ja man, ik moet om 9 uur beginnen wolla. Veel te vroeg mattie."quote:Op maandag 14 september 2009 14:21 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Dus dat wijf vertelt je dat terwijl je aangeeft dat je "een vriend" was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |