nog 10 jaar en ze is 18, dan mag hetquote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Keesbroekheid het volgende:
Wees blij dat je tenminste een vrouw hebt, zeiklijer. Het gaat nog lang duren voordat ik en mijn vriendin kunnen trouwen.
het vrouwke = niet persé de vrouwquote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Keesbroekheid het volgende:
Wees blij dat je tenminste een vrouw hebt, zeiklijer. Het gaat nog lang duren voordat ik en mijn vriendin kunnen trouwen.
ja iddquote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef jagga het volgende:
[..]
het vrouwke = niet persé de vrouwIk had misschien meiske moeten zeggen
Misschien moet je een minder gelovig typje uitzoeken.quote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Keesbroekheid het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 13:37 schreef trovey het volgende:
En jij denkt dat als je dit op FOK! zet de situatie er beter op wordt, als ze dit te lezen zou krijgen dan kun jij je koffers pakken
Ligt eraan.quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
Ze kent Fok wel maar is niet geregistreerd en leest het forum nietDaarbuiten betaal ik alle vaste lasten, dus is zij degene die dan zou vertrekken.
Maar niemand die dit herkent? of in een andere vorm?
Dat laat ze je gelovenquote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
Ze kent Fok wel maar is niet geregistreerd en leest het forum niet![]()
Ze wilde wat meuk verzet hebben (waar ik geen zin in heb) en ze moest en zou zaterdags ergens naartoe en ik moest mee, dat soort dingen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:45 schreef Rasher het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Wat moest je allemaal doen?
Ik weet niet hoe oud je bent maar 90% van de vrouwen zeikt over onzinnige zaken. Bereid je er maar vast op voor.quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
Waarom ben jij zogenaamd een vrouw eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef Shoombak het volgende:
Daarom lieve fokkertjes nemen wij een dame niet nog geen tampon nodig heeft
Bingo.quote:Op maandag 14 september 2009 13:43 schreef jagga het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 13:52 schreef Shoombak het volgende:
Daarom lieve fokkertjes nemen wij een dame niet nog geen tampon nodig heeft
Verzet ff wat meuk, daar ben je vent voor immers. Daarna plof je zaterdags op de bank en vraag je of ze meteen boodschappen kan doen, als ze toch al weg moet. Biertje erbij. Komt goed TS.quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Ze wilde wat meuk verzet hebben (waar ik geen zin in heb) en ze moest en zou zaterdags ergens naartoe en ik moest mee, dat soort dingen.
(en een paar dingen vervangen, maar dat stel ik al 2 weken uit)
Dat kan inderdaad nog wel even een kleine 100 jaar duren die wet dat je ook met robots mag trouwen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:30 schreef Keesbroekheid het volgende:
omdat het averechts werktquote:Op maandag 14 september 2009 14:05 schreef DoctorB het volgende:
Waarom die tip in de OP. Klinkt nl. als de juiste aanpak...
quote:
En maar koffie inschenken voor schoonma en -pa.quote:Op maandag 14 september 2009 14:38 schreef DarkElf het volgende:
helddan op maandag een zeiktopic openen maar in t weekend slaafs achter je vrouwtje aanhobbelen terwijl je alleen in je hoofd durft te mopperen ..
Sorry hoor, maar jij móet mee? Ze is je moeder niet.quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Ze wilde wat meuk verzet hebben (waar ik geen zin in heb) en ze moest en zou zaterdags ergens naartoe en ik moest mee, dat soort dingen.
In zijn land maakt dat niets uit, daar is dat koeltoerquote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
nog 10 jaar en ze is 18, dan mag het
Dat doet 60% van de vrouwen toch? (nieuws van vorige week ofzo?)quote:Op maandag 14 september 2009 15:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zij is zeker ook zo iemand de sex gebruikt om dingen van jou gedaan te krijgen?
Stel het iets langer uit voor het effect.quote:Op maandag 14 september 2009 13:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Haha TS ís het vrouwtje in de relatiequote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef pindaplukker het volgende:
Haha TS vrouwtje is het meest dominant
Idd.quote:Op maandag 14 september 2009 14:38 schreef DarkElf het volgende:
helddan op maandag een zeiktopic openen maar in t weekend slaafs achter je vrouwtje aanhobbelen terwijl je alleen in je hoofd durft te mopperen ..
Ja daar moest ik ook al aan denken.quote:Op maandag 14 september 2009 13:32 schreef Loveless85 het volgende:
En jouw vriendin draagt 1 tampon 2 dagen lang.
Ranzig wijf dan
Vrouwenquote:Op maandag 14 september 2009 13:28 schreef jagga het volgende:
Wat de TT al aangeeft, ik heb echt een schijtweekend achter de rug vanwege het vermoedelijk scheef zitten van een tampon bij het vrouwke.
Vanaf het moment dat binnenkwam vrijdag kreeg ik achtereenvolgens te horen,
A: wat ik allemaal moest doen
B: werd mij even verteld dat schoonouders zondag kwamen (ik had plannen teef! namelijk niets doen)
C: mij dingen verwijtten die waarvoor ze zelf ook te lam is om op te staan. (ik werk fulltime jij niet, profiterend stuk vreten)
Indien herkenbaar >> TIP: Doe niet net als ik. Met de woorden: Gaat lekker,ofniet? Dat je het uitzoekt lui varken! ik ben weg, je ziet maar *trekt deur dicht*
Klacht: Vrouwen die meteen beginnen te bléren, als je binnenkomt, en als je der duidelijk maakt dat het ook anders kan, worden ze gek
klinkt alsof jij de tampondrager bent, so de teringquote:Op maandag 14 september 2009 13:28 schreef jagga het volgende:
Wat de TT al aangeeft, ik heb echt een schijtweekend achter de rug vanwege het vermoedelijk scheef zitten van een tampon bij het vrouwke.
Vanaf het moment dat binnenkwam vrijdag kreeg ik achtereenvolgens te horen,
A: wat ik allemaal moest doen
B: werd mij even verteld dat schoonouders zondag kwamen (ik had plannen teef! namelijk niets doen)
C: mij dingen verwijtten die waarvoor ze zelf ook te lam is om op te staan. (ik werk fulltime jij niet, profiterend stuk vreten)
Indien herkenbaar >> TIP: Doe niet net als ik. Met de woorden: Gaat lekker,ofniet? Dat je het uitzoekt lui varken! ik ben weg, je ziet maar *trekt deur dicht*
Klacht: Vrouwen die meteen beginnen te bléren, als je binnenkomt, en als je der duidelijk maakt dat het ook anders kan, worden ze gek
quote:Op maandag 14 september 2009 13:34 schreef pindaplukker het volgende:
Haha TS vrouwtje is het meest dominant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |