kraamvisitequote:Op maandag 14 september 2009 12:58 schreef -moppie- het volgende:
Oma komt straks bij ons op bezoek... niet voor ons maar om naar de poesjes te kijken
Zo erg hebben wij het nog niet gehadquote:
Teuntjequote:Op maandag 14 september 2009 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kraamvisite
Ben ik vrijdag ook even geweest bij de buren, die hebben ook een babypoes genaamd Teuntje![]()
da's vaak hoor, komt door de kou die ineens op de bips komt. Daardoor moeten ze instant poepen en plassenquote:Op maandag 14 september 2009 13:04 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo erg hebben wij het nog niet gehadDie van ons wacht tot de luier uit gedaan wordt en begint dan te persen. Wel handig want blijkbaar houdt zij niet van een vieze luier.
Elke keer als ik langs het huis loop doe ik ook even poes zoekenquote:
Ze zijn zo leuk, hoe oud is Teuntjequote:Op maandag 14 september 2009 13:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Elke keer als ik langs het huis loop doe ik ook even poes zoeken
Vanmorgen lag ze als een balletje op de bank te slapen
14 weeks, van het asielquote:Op maandag 14 september 2009 13:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze zijn zo leuk, hoe oud is Teuntje
Eigenwijs ding dus... pics?quote:Op maandag 14 september 2009 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
14 weeks, van het asiel
't Is een heel ondernemend ding, helemaal geen schrik van mijn enigszins gestoorde buurmeisje van drie, loopt brutaal rond en mauwt lekker veel
Zwarte poezen fotograferen idd kutquote:Op maandag 14 september 2009 13:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Eigenwijs ding dus... pics?
Ik zal onze baby's ook weer es spammen.
Fleur is trouwens weinig fotogeniek of misschien komt het omdat ze zo zwart is
zelfs overdag moet je de flitser gebruiken anders is t helemaal niks.quote:Op maandag 14 september 2009 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zwarte poezen fotograferen idd kut
of je mot ze ff in de tuin zetten:quote:Op maandag 14 september 2009 13:20 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zelfs overdag moet je de flitser gebruiken anders is t helemaal niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |