Dus eindelijk een KE vestiging in de buurtquote:Op woensdag 31 maart 2010 09:14 schreef ebeaydojraes het volgende:
die investeringsmaatschappij is er pas sinds een jaar.; De vorige eigenaar (en nu groot aandeelhouder) is een autosportliefhebber en doet zelf ook mee aan Dakar Rally en hebben ook een deelbelang bij Zandvoort o.a.
De vestiging in Amsterdam blijft inderdaad bestaan en meeste personeel zal daar ook blijven. Camex is ook een stuk interessanter als bedrijf aangezien een grote groep pro's daar vaak komen (en veel fotoacademie studenten e.d.) en FOAM in de buurt. Camex amsterdam was ook de hoofdvesteging van Camex ... (al is t nog een stuk kleiner dan KE)
de borden van camex zijn inmiddels tijdelijk omgedraaid in de lichtbakken. Ga zelf vrijdag denk ik ff langs om te kijken. Zit er wel in dat de Pro afdeling daarheen zal verhuizen.quote:Datum bericht aangemaakt: 31-03-2010 door Redactie Kamera Express
NIEUW: Kamera Express Amsterdam!
De GROOTSTE kamerawinkel van Nederland is nu nog GROTER geworden! Kamera Express neemt per direct Camex Amsterdam over. In deze prachtige winkel wordt ook de unieke Kamera Express formule toegepast: De laagste prijzen, de beste service. Voor professioneel vakadvies kunt u vanaf vandaag dus ook terecht in Amsterdam aan de Parnassusweg 204. U bent van harte welkom!
Onze website en Kamera Express Amsterdam
De website is momenteel (nog) niet volledig aangepast aan Kamera Express Amsterdam. Wilt u een camera aanschaffen? Bel of mail dan graag even met Amsterdam om te kijken of uw gewenste product op voorraad is.
Vanaf dit moment kunt u dus terecht bij:
Kamera Express SuperStore Rotterdam
Rietbaan 5, Capelle aan den IJssel
e. info@kamera-express.nl
t. 010 - 284 74 50
Kamera Express Amsterdam
Parnassusweg 204, Amsterdam
e. amsterdam@kamera-express.nl
t. 020 - 66 20 188
Graag tot ziens 'gewoon' in onze SuperStore Rotterdam, of in onze nieuwe vestiging in Amsterdam.
Coolquote:Op maandag 5 april 2010 01:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.youtube.com/v/4nAklIkMy4g&rel=0&border=1&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1
kijk. en adobe gaat maar door met zieke functies
Is dat nou echt of nep? Stemintonatie en woordgebruik komen ironisch over....quote:Op maandag 5 april 2010 01:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://www.youtube.com/v/4nAklIkMy4g&rel=0&border=1&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en_US&feature=player_embedded&fs=1
Briljantquote:Op maandag 5 april 2010 01:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
Hebbenquote:Op maandag 5 april 2010 01:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
Dat met dat poppetje was toch al mogelijk? Dacht dat ik daar bij de introductie van CS4 ook al allerlei filmpjes over had gezien.quote:Op maandag 5 april 2010 01:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
Nice, nice, nice...quote:Op maandag 12 april 2010 21:47 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://cs5launch.adobe.com/?promoid=FDKBR
als je nu nog niet stijl achterover bent gegaan dan weet ik het ook niet meer .. (al praat ik niet alleen over photoshop maar alle pakketten).
Ok, even ongeacht wat je van hem vind: Ken Rockwell is daarover toch wel redelijk geniaal:quote:Op maandag 12 april 2010 22:48 schreef Omniej het volgende:
[..]
't Zit hem vaak ook in de kleine dingetjes. Bij dat stuk over de nieuwe HDR tool bijvoorbeeld, dat het probleem met die bewegende bomen opgelost kan worden door te kiezen van welke exposure je de content wilt gebruiken. Dat was voorheen toch altijd een stuk meer gekloot.
Heb inderdaad geen hoge pet op van die man, maar deels heeft 'ie wel gelijk natuurlijk. De voorbeeldfoto's in dat filmpje hierboven worden ook enorm verkracht met die HDR Pro tool... (en van een HDR uit één JPG krijg ik sowieso al jeuk eigenlijk)quote:Op dinsdag 13 april 2010 09:24 schreef infp2009 het volgende:
[..]
Ok, even ongeacht wat je van hem vind: Ken Rockwell is daarover toch wel redelijk geniaal:
"In the old days, people tried to use Photoshop to turn bad images into good images. After 20 years, people have learned that there still is no make-my-pictures-not-suck filter in Photoshop, and bad images still look bad.
To add new features, Photoshop CS5 now actually has the opposite ability, an amazing new feature that let's you take good images and make them look worse!
Adobe claims you can use the "same powerful set of controls" of HDR Pro to get the same looks, starting with just one single image. In other words, you can add nasty HDR artifacts to perfectly good images."
Dat je uit 1 JPG een HDR kunt maken slaat natuurlijk nergens op, dat is nou net het hele punt van HDR.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik het dus maar een beetje zuur anti-HDR commentaar.
Ja, dat klopt. En dat is ook het enige soort commentaar dat HDR verdient, het is namelijk verschrikkelijk lelijk.quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:38 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat dat betreft vind ik het dus maar een beetje zuur anti-HDR commentaar.
Maakt geen enkel verschil:quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:48 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dat je uit 1 JPG een HDR kunt maken slaat natuurlijk nergens op, dat is nou net het hele punt van HDR.
Dingen als verscherpen kan natuurlijk heel nuttig zijn, maar dit slaat nergens op
Dat zeg ik toch?quote:Op dinsdag 13 april 2010 12:48 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
Dat je uit 1 JPG een HDR kunt maken slaat natuurlijk nergens op, dat is nou net het hele punt van HDR.
Dingen als verscherpen kan natuurlijk heel nuttig zijn, maar dit slaat nergens op
Ja, we zijn het ook eensquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |