Gewoon doder betekend het maar ivm stierenvechten idd stierendoder.quote:
Ik snap ook niet waarom hij antwoord en dan gewoon offline gaat....Zo verpest hij het spel...quote:
was inderdaad niet heel slim, huisgenoten waar veel eerder klaar met eten dan verwacht, mijn excusesquote:Op maandag 14 september 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij antwoord en dan gewoon offline gaat....Zo verpest hij het spel...
Moeten we de volgende keer ook maar een Award voor verzinnen.quote:Op maandag 14 september 2009 20:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom hij antwoord en dan gewoon offline gaat....Zo verpest hij het spel...
Noodrem Award.quote:Op maandag 14 september 2009 20:28 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Moeten we de volgende keer ook maar een Award voor verzinnen.
Heb je een eigen laptop?quote:Op maandag 14 september 2009 20:28 schreef skittelman het volgende:
[..]
was inderdaad niet heel slim, huisgenoten waar veel eerder klaar met eten dan verwacht, mijn excuses
De Agnes Jongerius Award voor de grootste ophouder.quote:Op maandag 14 september 2009 20:28 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Moeten we de volgende keer ook maar een Award voor verzinnen.
Veel beter.quote:Op maandag 14 september 2009 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De Agnes Jongerius Award voor de grootste ophouder.
Ah nog een fan! Verschrikkelijk mens is dat zeg.....quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noodrem Award.
het is hooguit de derde keer dat het me gebeurt in de drie maanden dat ik meespeel
[..]
Heb je een eigen laptop?
ja die heb ik, maar als mn huisgenoten roepen dat het eten er is moet ik niet gaan wachten tot iemand mn antwoord goedkeurt anders is er niet veel meer over
quote:
Je hebt de award ook nog niet gewonnenquote:Op maandag 14 september 2009 20:39 schreef skittelman het volgende:
Noodrem Award.
het is hooguit de derde keer dat het me gebeurt in de drie maanden dat ik meespeel
Na vier keer is hij wel hard op weg.....quote:Op maandag 14 september 2009 20:43 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Je hebt de award ook nog niet gewonnen
De postbode met de foute naam!quote:
Stand deel 1729:quote:
Johnny Lion?quote:Op maandag 14 september 2009 21:06 schreef Burnett het volgende:
In 1964 speelden The Rolling Stones in Het Kurhaus in Scheveningen.
Ze hadden een opmerkelijk voorprogramma: wie?
Stand deel 1729:quote:Op maandag 14 september 2009 21:42 schreef Induhskaai het volgende:
Vlgs mij Andre van Duijn.
Rare combi, daarom onthouden.
dusschotenquote:Op maandag 14 september 2009 21:46 schreef Induhskaai het volgende:
Vervolgvraag;
Wie was de aangever van Andre van Duijn?
quote:
Burnett +1quote:
Nee dat achterlijke verhaaltje over die vogelverschrikker van Hans Teeuwen.quote:Op maandag 14 september 2009 21:54 schreef Induhskaai het volgende:
Je bedoelt het restaurant in Eindhoven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |