Sorry ik moest ff iets doen.quote:Op maandag 14 september 2009 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
het is al de derde vraag op rij die ik beantwoord die niet gecheckt is
Welke cricketterm wordt gebruikt in de sport als iemand drie keer op een rij succes heeft?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 02:29 schreef Ofyles2 het volgende:
Hoe heten de volgende types in Java?TINYINT SMALLINT
quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:05 schreef PhysicsRules het volgende:
short en int
quote:Op dinsdag 8 september 2009 16:59 schreef woads het volgende:
wie is de bekenste echte "cyborg":P (een amerikaanse zangeres =patsy cline) ^^
quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:49 schreef PhysicsRules het volgende:
Stephen Hawkings
nooit meer iets van gehoordquote:Op maandag 14 september 2009 16:03 schreef Rucebo het volgende:
Moet je daar nog punten voor krijgen?
Ik weet de antwoorden niet, anders zou ik je de punten gevenquote:Op maandag 14 september 2009 16:05 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nooit meer iets van gehoord![]()
![]()
(ik moet me toch ergens over opwinden)
maareh, er staat een niet al te moeilijke vraag openquote:Op maandag 14 september 2009 16:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik weet de antwoorden niet, anders zou ik je de punten geven.
quote:Op maandag 14 september 2009 16:25 schreef banaantjeEE het volgende:
Hattrick?
uit welke taal komen trouwens de termen uit je vraag? Volgens mij verschilt het over het algemeen nog wel eens van platform welke typen met elkaar overeenkomen.quote:Op maandag 14 september 2009 17:24 schreef Ofyles2 het volgende:
Sorry, PR. Het was toch short en byte.
Int is int.
volgens mij stond in de vraag dat het over Java gingquote:Op maandag 14 september 2009 17:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
uit welke taal komen trouwens de termen uit je vraag? Volgens mij verschilt het over het algemeen nog wel eens van platform welke typen met elkaar overeenkomen.
Iets van de pot verwijt de ketel.....quote:Op zondag 13 september 2009 20:19 schreef banaantjeEE het volgende:
De laatste tijd is het opvallend...
Ben terugquote:Op maandag 14 september 2009 17:55 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Iets van de pot verwijt de ketel.....
Nopquote:
Neejquote:
Allez komaan, gaat het nu echt de laatste zijn die je gaat noemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |