quote:Máxima bouwt feestje in New York
NEW YORK - Prinses Máxima en Willem-Alexander stalen de show tijdens het New Island Festival op Governors Island.
Het prinselijk paar kroop zaterdag achter de draaitafel naast de Nederlandse dj Armin van Buuren en wond het Amerikaanse publiek in no-time om de vingers.
Willem-Alexander en Máxima bezochten het feestje in New York om de 400-jarige band tussen Nederland en de Amerikaanse stad te vieren.
Echt geen nieuw volks lied , alleen omdat maxima het leuk vind?quote:Op maandag 14 september 2009 11:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw volkslied, gemaakt door Armin.
Ik hoop dat het koningshuis is afgeschaft voordat het ook maar in die buurt komt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ah wat een geweldig prinselijk paar is het ook, ik hoop dat ze straks als Koning en Koningin ook zo los en open blijven, het siert ze enorm.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop dat het koningshuis is afgeschaft voordat het ook maar in die buurt komt.
Want?quote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik hoop dat het koningshuis is afgeschaft voordat het ook maar in die buurt komt.
Want bullshit, poppenkast, onzin in de kranten en bovenal vreselijk irritante mensen waar ik continu noodgedwongen mee word geconfronteerd omdat ik het nieuws volg.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen op het forum.quote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Want bullshit, poppenkast, onzin in de kranten en bovenal vreselijk irritante mensen waar ik continu noodgedwongen mee word geconfronteerd omdat ik het nieuws volg.
Die "sommige mensen" moeten niet zeiken, ik vindt het niet meer dan normaal dat Maxima en Willem Alexander zich gedragen als normale mensen, dat zijn ze dan ook immers. Dat een paar chagrijnige geite-wollen-sokken types eisen dat ze gesluierd in zwarte kleding jankend over straat lopen is gewoon te kleinzielig voor woorden.quote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef IHVK het volgende:
Het is misschien een beetje ongepast volgens sommige mensen. Met de crisis enzo.
Maar ik heb er geen problemen mee.
Ik voel me vereerd dat je me met het koninklijk paar vergelijkt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik kom jou ook overal tegen op het forum.
Daar hoor je mij toch ook niet over klagen of wel soms?
Dream on, het koningshuis zal nooit afgeschaft worden. En ik stuur toch 100 keer liever WA en Maxima als ambassadeurs naar het buitenland dan die schijt-Balkenende.quote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Want bullshit, poppenkast, onzin in de kranten en bovenal vreselijk irritante mensen waar ik continu noodgedwongen mee word geconfronteerd omdat ik het nieuws volg.
Eerst wil je niks van ze weten en nu voel je je vereerd?quote:Op maandag 14 september 2009 11:17 schreef TNA het volgende:
Ik voel me vereerd dat je me met het koninklijk paar vergelijkt.
Geef toe, Balkenende op het ontbijt bij Bush was pricelessquote:Op maandag 14 september 2009 11:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dream on, het koningshuis zal nooit afgeschaft worden. En ik stuur toch 100 keer liever WA en Maxima als ambassadeurs naar het buitenland dan die schijt-Balkenende.
Kom kom, het gaat om de zender van de boodschap die klaarblijkelijk koningsgezind is en mij ermee vergelijkt.quote:Op maandag 14 september 2009 11:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eerst wil je niks van ze weten en nu voel je je vereerd?
Make up your mind..
"Normale mensen" worden niet op kosten van de staat, met een creditcard van de staat, mogelijk met het staatsvliegtuig naar new york gevlogen om daar een week lang feest te vieren en allerlei geinige activiteiten te ondernemen. Dus wat mij betreft:quote:Op maandag 14 september 2009 11:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Die "sommige mensen" moeten niet zeiken, ik vindt het niet meer dan normaal dat Maxima en Willem Alexander zich gedragen als normale mensen, dat zijn ze dan ook immers. Dat een paar chagrijnige geite-wollen-sokken types eisen dat ze gesluierd in zwarte kleding jankend over straat lopen is gewoon te kleinzielig voor woorden.![]()
Je hebt dus volkomen gelijk, ik ben juist blij dat ze zich zo vermaken en een goed imago zijn voor Nederland, ik zie Beatrix of Elizabeth namelijk niet zo op het podium staan te springen.
Wat hij zegtquote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef TNA het volgende:
[..]
Ja, als ie daar namens Belgie had gezeten had ik er nog om kunnen lachen ja.quote:Op maandag 14 september 2009 11:19 schreef TNA het volgende:
[..]
Geef toe, Balkenende op het ontbijt bij Bush was priceless
Er zitten ook economische voordelen aan, je wilt niet weten hoe groot een marketing evenement een bezoek van het koninklijk paar is als je ze meestuurt met een delegatie voor het bedrijfsleven. Daarnaast is het ook enorm bevorderend voor internationale relaties om een koning/koningin te sturen. Ze hebben niet alleen een symbolische waarde, maar ze hebben ook een status, een status die van pas komt bij het onderhandelen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:21 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
"Normale mensen" worden niet op kosten van de staat, met een creditcard van de staat, mogelijk met het staatsvliegtuig naar new york gevlogen om daar een week lang feest te vieren en allerlei geinige activiteiten te ondernemen. Dus wat mij betreft:
[..]
KONINGSGHUIS MOET WEF!!!1G!!ALLEMAAL VAN ONZE BELASTINGCENTEN ETEN VAN GOUDE BORDE ENZO1!!1OPROTTUH MET DIE MENSEN!2!!quote:Op maandag 14 september 2009 11:27 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Er zitten ook economische voordelen aan, je wilt niet weten hoe groot een marketing evenement een bezoek van het koninklijk paar is als je ze meestuurt met een delegatie voor het bedrijfsleven. Daarnaast is het ook enorm bevorderend voor internationale relaties om een koning/koningin te sturen. Ze hebben niet alleen een symbolische waarde, maar ze hebben ook een status, een status die van pas komt bij het onderhandelen.
Als je ze stuurt dan laat je als Nederland zijnde zien dat je het zeer serieus neemt en dat je grote respect hebt voor de partij waar je heen gaat. Er zit dus niet alleen een prijskaartje aan, maar ook een winstgevende factor. Maar je moet wel iets verder kijken dan hun privé jet, en dat doen veel mensen niet.
Cultuurbarbaren.quote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef isogram het volgende:
Verslaggever interviewt New Yorkers op straat:
- "Did you notice anything special in New York this week?"
- "Yes, I saw boats with Danish flags..."
- Wiellem iek ga kankerhard!quote:Op maandag 14 september 2009 11:37 schreef Scarface2004 het volgende:
Ze heeft zeker weten een paar pillekes op
Alsof jij alle staten in Amerika op kunt noemen.quote:
Als een van die staten constant in het nieuws was geweest, en er een koninklijke delegatie uit die staat naar Nederland kwam, en er een heel "insert random staat" feest en evenement omheen was georganiseerd, plus een wereldberoemde artiest uit die staat, en dat die staat de oprichter was van m'n stad. Dan zou ik waarschijnlijk wel die staat kunnen opnoemen.quote:Op maandag 14 september 2009 11:38 schreef Ritmo het volgende:
Alsof jij alle staten in Amerika op kunt noemen.![]()
Ja ok daar heb je gelijk in. Maar waarschijnlijk kennen ze Nederland wel maar weten ze niet helemaal de vlag erbij. Of diegene volgt geen nieuws, of het boeit New York geen reet, dit hele feest.quote:Op maandag 14 september 2009 11:41 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Als een van die staten constant in het nieuws was geweest, en er een koninklijke delegatie uit die staat naar Nederland kwam, en er een heel "insert random staat" feest en evenement omheen was georganiseerd, plus een wereldberoemde artiest uit die staat, en dat die staat de oprichter was van m'n stad. Dan zou ik waarschijnlijk wel die staat kunnen opnoemen.
Tja, Amerikanen hé.quote:Op maandag 14 september 2009 11:43 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja ok daar heb je gelijk in. Maar waarschijnlijk kennen ze Nederland wel maar weten ze niet helemaal de vlag erbij. Of diegene volgt geen nieuws, of het boeit New York geen reet, dit hele feest.
Nah, want dan komen ze er achter dat ze eigenlijk geen normale geschiedenis hebben, behalve een zeer bloederige.quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef Ritmo het volgende:
Amerikanen zijn zeer nationalistisch, dus je zou zeggen dat ze interesse hebben in hun eigen geschiedenis.
Dat is het juist, als ze een beetje onderzoek doen dan komen ze er achter dat al hun normen en waarden, hun hele nationalisme en alles is gebaseerd op West-Europa. Dan verdwijnt die superioriteits gevoel meteen, en dat willen ze niet natuurlijk, want immers, everything is about the United States of America.quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef Ritmo het volgende:
Amerikanen zijn zeer nationalistisch, dus je zou zeggen dat ze interesse hebben in hun eigen geschiedenis.
Grapjas. Je ziet nu al dat Maxima steeds meer op de koningin gaat lijken qua uiterlijk. Daarbij zijn hun nietszeggende interviewtjes echt tenenkrommend.quote:Op maandag 14 september 2009 11:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ah wat een geweldig prinselijk paar is het ook, ik hoop dat ze straks als Koning en Koningin ook zo los en open blijven, het siert ze enorm.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:59 schreef raptorix het volgende:
Leuk op kosten van de belastingbetaler feesten.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:59 schreef raptorix het volgende:
Leuk op kosten van de belastingbetaler feesten.
Ze dweepen met alle royalty daar, bij gebrek aan een eigen. Een surrogaat daarvoor is soms de Kennedy familie, maar die begaan ook wel eens een faux-pas in de politiek, en ze zijn democraat, dus daar willen de republikeinen niet al te veel van hebben. En historie, tsja, ze bestaan goed 400 jaar, dat is nou niet echt lang als je kijkt wat we hier in Europa allemaal nog hebben aan monumenten etc uit de middeleeuwen, en alles van voor de kolonisatie in Amerika zijn ze voor het gemak maar even vergeten.quote:Op maandag 14 september 2009 11:46 schreef Ritmo het volgende:
Dat zijn forse uitspraken, hoor. Ik zou zoiets op FOK! niet te snel roepen.quote:Op maandag 14 september 2009 12:40 schreef Ritmo het volgende:
Mooi dat er hier nog mensen zijn met een IQ van boven de 90.
Moet je voor de lol eens de reacties op ad.nl ofzo bekijken.quote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat zijn forse uitspraken, hoor. Ik zou zoiets op FOK! niet te snel roepen.
Whut? Mensen met een IQ boven de 90 op Fok? Dat moet in Culi zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 september 2009 12:47 schreef voyeur het volgende:
Het imago van Nederlanders die op klompen lopen te hossen heeft hij keurig bevestigd
Oh, daarmee vergeleken is iedere FOK!ker een intellectueel, inderdaad.quote:Op maandag 14 september 2009 12:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens de reacties op ad.nl ofzo bekijken.
KONINGSHUIS AFSCHUFFUHHH! PROVITEURS!!111
Ik was anders aardig onder de indruk dat de grote Beauregard wel een IQ zou hebben van meer dan 90, ik hoop van wel want dan heb ik in ieder geval een intellectuele medestander.quote:Op maandag 14 september 2009 12:45 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, ik had het dan ook niet over mezelf. Uiteraard zit ik daar ver boven. Maar laten we ontopic blijven.quote:Op maandag 14 september 2009 12:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ik was anders aardig onder de indruk dat de grote Beauregard wel een IQ zou hebben van meer dan 90, ik hoop van wel want dan heb ik in ieder geval een intellectuele medestander.
Mijn hart is wederom gerust gesteld.quote:Op maandag 14 september 2009 12:55 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Oh, ik had het dan ook niet over mezelf. Uiteraard zit ik daar ver boven. Maar laten we ontopic blijven.
hoewel ik niet echt monarchie-fanquote:Op maandag 14 september 2009 12:32 schreef fruityloop het volgende:
Overigens ben ik wel een fan Maxima en Willem Alexander, hun waarde voor ons land is zeker meer dan de lullige ~30 miljoen die het hele koningshuis per jaar kost, de contracten die uit 1 gemiddelde handelsdelegatie voortvloeien waar (een van) beiden deel uit maakt zijn al een veelvoud van dat bedrag. Ze zijn dus gewoon een goede investering, nog even afgezien van hun functie in de maatschappij hier. Presidenten zijn vluchtig, en vaak ook politieke benoemingen met al het gekonkel eromheen, de Oranjes zijn wat dat betreft een stuk stabieler.
Dan zou je wel heul oud zijn, als je pre-monarchie bent.quote:Op maandag 14 september 2009 12:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoewel ik niet echt pre-monarchie ben, is dit idd waarEn de spontane manier waarop Wim-Lex maar voor Máxima overkomen en ons land vertegenwoordigen is zeker iets wat heel positief is.
ben ik ook hoorquote:Op maandag 14 september 2009 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zou je wel heul oud zijn, als je pre-monarchie bent.
Ach 1815 valt toch wel mee. We hebben vermoedelijk de jongste monarchie ter wereld en met zekerheid zijn we het enige land dat altijd buitenlanders als monarch gehad heeft. Dubbele paspoorten anyone?quote:Op maandag 14 september 2009 12:58 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan zou je wel heul oud zijn, als je pre-monarchie bent.
MILF?quote:Op maandag 14 september 2009 13:13 schreef Chriz2k het volgende:
Wat een geile slet is die Maxima toch ook.
Als ik voor me werk ergens aanwezig ben, dan dien ik gewoon te verantwoorden wat het opgebracht heeft, ik zie niet in waarom het koningshuis dat niet zou moeten.quote:Op maandag 14 september 2009 12:47 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Moet je voor de lol eens de reacties op ad.nl ofzo bekijken.
KONINGSHUIS AFSCHUFFUHHH! PROVITEURS!!111
Beetje het Eurocard Mastercard idee, dat valt niet altijd uit te leggen in harde cijfers, aangezien er ook een hoop PR mee gedaan word en business deals achter de deuren.quote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als ik voor me werk ergens aanwezig ben, dan dien ik gewoon te verantwoorden wat het opgebracht heeft, ik zie niet in waarom het koningshuis dat niet zou moeten.
Wat Whiskey_Tango zegt. Marketing/PR (want dat is het koningshuis) is niet direct in exacte cijfers uit te drukken. Maar algemeen bekend is dat een president minimaal even duur is.quote:Op maandag 14 september 2009 13:39 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als ik voor me werk ergens aanwezig ben, dan dien ik gewoon te verantwoorden wat het opgebracht heeft, ik zie niet in waarom het koningshuis dat niet zou moeten.
Al is dit het geval is, en het koningshuis een toegevoegde waarde heeft, dat zou democratisch besloten moeten worden naar welke landen ze zouden moeten om ons te vertegenwoordigen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat Whiskey_Tango zegt. Marketing/PR (want dat is het koningshuis) is niet direct in exacte cijfers uit te drukken. Maar algemeen bekend is dat een president minimaal even duur is.
Van beide statements zie ik graag een onderbouwing. Zonder dat is het gewoon gebazel.quote:Op maandag 14 september 2009 13:45 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat Whiskey_Tango zegt. Marketing/PR (want dat is het koningshuis) is niet direct in exacte cijfers uit te drukken. Maar algemeen bekend is dat een president minimaal even duur is.
Ja, want een burgemeester die relaties onderhoudt etc, kies je ook democratisch?quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Al is dit het geval is, en het koningshuis een toegevoegde waarde heeft, dat zou democratisch besloten moeten worden naar welke landen ze zouden moeten om ons te vertegenwoordigen.
Niks geen gebazel, met een beetje gezond verstand kan je er zelf ook wel van uit gaan dat een koning/kroonprins meesturen met een delegatie beter is voor de PR dan dat je een krantenjongen meestuurt, wat moet ik daar aan onderbouwen?quote:Op maandag 14 september 2009 17:41 schreef voyeur het volgende:
[..]
Van beide statements zie ik graag een onderbouwing. Zonder dat is het gewoon gebazel.
quote:Op maandag 14 september 2009 17:50 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Niks geen gebazel, met een beetje gezond verstand kan je er zelf ook wel van uit gaan dat een koning/kroonprins meesturen met een delegatie beter is voor de PR dan dat je een krantenjongen meestuurt, wat moet ik daar aan onderbouwen?
Volgens mij heb ik hierboven al een paar keer aangegeven dat PR en Marketing vanuit een politiek oogpunt niet in cijfers uit te drukken zijn, dus waarom of je me er om vraagt is mij een raadsel.quote:Op maandag 14 september 2009 17:58 schreef voyeur het volgende:
[..]
Gezond verstand is helaas een slechte raadgever.
PR/ marketing is niet begrootbaar: ja/nee en gaarne een bron voor dit revolutionaire idee
Presidenten zijn aantoonbaar duurder dan monarchen: ja/nee en gaarne inzage in de kosten van bijvoorbeeld de Israelische, Duitse of vergelijkbare presidenten in termen van percentages van het BNP.
Ieder bedrijf is in staat te calculeren wat the return of investment is op zijn marketing inspanningen dus de BV Nederland kan dat heus ook wel.quote:Op maandag 14 september 2009 18:00 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hierboven al een paar keer aangegeven dat PR en Marketing vanuit een politiek oogpunt niet in cijfers uit te drukken zijn, dus waarom of je me er om vraagt is mij een raadsel.
quote:Riedel Riedel,
Wat zal dit reisje totaal hebben gekost. VS heeft duizenden miljarden schuld, heel de wereld heeft last van de crisis, maar we gaan toch gezellig een tripje doen. Ipv alle extratjes te annuleren en de burger een goed voorbeeld geven, mogen we straks doorwerken tot onze 67ste.
quote:roeland
Ik mag aannemen dat ze hun reis- en verblijfskosten van hun eigen feestje zelf betalen? Of mogen wij dat ondanks de bezuinigingen ook weer doen?
En jij bent het levende bewijs voor je eigen stellingquote:Op maandag 14 september 2009 18:25 schreef Ritmo het volgende:
Zucht, sommige mensen zouden hun stemrecht kwijt moeten raken.
[..]
[..]
Daar maak je een fout, Marketing is vaak natte vinger werk als het gaat om een budget samenstellen, en je kan nooit op de euro nauwkeurig uitrekenen wat de return on investment is op een marketing investering. Wat als je een beurs organiseert waar potentiële klanten rondlopen, kan je dan de waarde van merkbekendheid koppelen in euro's? Lijkt me niet, en in de algemeenheid wordt er ook van uit gegaan dat marketing niet uit te rekenen is op een dergelijke manier.quote:Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ieder bedrijf is in staat te calculeren wat the return of investment is op zijn marketing inspanningen dus de BV Nederland kan dat heus ook wel.
Ik denk dat je me in deze verward met een ander, want ik heb nergens gezegd dat Presidenten goedkoper zijn.quote:Je reageerde niet op mijn vraag naar de kosten van een paar presidenten? Je weet het niet, maar je weet wel zeker dat de monarchie goedkoper is
Je vergat Maxima. Ons lollig hossend stelletje vangt samen al zo'n 2 miljoen Euro per jaar (en belastingvrij anders dan alle andere burgers en oh ja, 100 procent huursubsidie voor de paleisjes en gratis mee met het regeringsvliegtuig). Ik zou dagelijks in een feeststemming zijn als ik dat voor elkaar had zonder ervoor te hoeven werken!quote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maxima(die postzak jurk
)
Armin van Buuren
Ik word trouwens enorm moe van dat gezeur over het koningshuis, een president is ook niet alles, en het zijn ook geen profiteurs bij het koningshuis, ze hebben allemaal een baan en verdienen hun eigen centen. Alleen de kroonprins en Amalia (kroonprinses als WA koning is) hebben een speciale positie.
Want? Ik denk na voordat ik over 'mijn belastingcentuuuhh' begin te roepen. Krijg tegenwoordig echt een allergische reactie op woorden als 'hardwerkende burger' en 'belastingbetaler'.quote:Op maandag 14 september 2009 18:26 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
En jij bent het levende bewijs voor je eigen stelling
Ga eens in conclaaf met Echtgaaf...quote:Op maandag 14 september 2009 18:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je vergat Maxima. Ons lollig hossend stelletje vangt samen al zo'n 2 miljoen Euro per jaar (en belastingvrij anders dan alle andere burgers en oh ja, 100 procent huursubsidie voor de paleisjes en gratis mee met het regeringsvliegtuig). Ik zou dagelijks in een feeststemming zijn als ik dat voor elkaar had zonder ervoor te hoeven werken!
quote:Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Ik denk na voordat ik over 'mijn belastingcentuuuhh' begin te roepen. Krijg tegenwoordig echt een allergische reactie op woorden als 'hardwerkende burger' en 'belastingbetaler'.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:15 schreef TNA het volgende:
[..]
Ik ben het met niet met je eens, maar dat wordt een off-topic en hoofdzakelijk economische discussie.quote:Op maandag 14 september 2009 18:30 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Daar maak je een fout, Marketing is vaak natte vinger werk als het gaat om een budget samenstellen, en je kan nooit op de euro nauwkeurig uitrekenen wat de return on investment is op een marketing investering. Wat als je een beurs organiseert waar potentiële klanten rondlopen, kan je dan de waarde van merkbekendheid koppelen in euro's? Lijkt me niet, en in de algemeenheid wordt er ook van uit gegaan dat marketing niet uit te rekenen is op een dergelijke manier.
Er zijn een paar hoofdmanieren om een Marketing budget uit te zetten;
- Je kijkt naar concurrenten, wat zij grofweg investeren
- Je maakt een vast budget beschikbaar
- Je maakt een vast percentage van omzet beschikbaar
[..]
Ik denk dat je me in deze verward met een ander, want ik heb nergens gezegd dat Presidenten goedkoper zijn.
Link naar onderzoekje?quote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef ideanaal het volgende:
[..]
liever niet want de oranjes brengen vele malen meer op dan dat ze kosten.
dat volk lobbied bij het leven en daar is ook al veel onderzoek naar geweest.
dus mensen die tegen het koningshuis zijn zijn tegen gratis inkomsten.
kun je zie hoe dom ze zijn
Alle ambassades die we wereldwijd hadden moesten zowel Bernard's favo rose als ook zijn geliefde whiskey op voorraad hebben voor het geval hij langswipte in het regeringsvliegtuig om zowel Lockheed als Boeing een poot uit te draaien op kosten van de belastingbetaler. (ja lange zin, maar twee keer lezen en je snapt het). Dat volk lobbied bij het leven en dat heeft ons als staat een verdomde hoeveelheid geld gekost.quote:Op maandag 14 september 2009 18:35 schreef ideanaal het volgende:
[..]
liever niet want de oranjes brengen vele malen meer op dan dat ze kosten.
dat volk lobbied bij het leven en daar is ook al veel onderzoek naar geweest.
dus mensen die tegen het koningshuis zijn zijn tegen gratis inkomsten.
kun je zie hoe dom ze zijn
quote:Op maandag 14 september 2009 18:34 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Omdat je geen van beide bent.
Zelfs bij berichten over TV-programma's krijgen de zwakzinnige fabrieksarbeiders het voor elkaar.quote:Luuk Bonthond,
En daar krijgt hij dan honderduizenden euro's van uw en mijn belastinggeld voor. Door dit soort graaiers zitten er veel mensen ver onder het minimum want van het vele geld wat hij krijgt zouden tientallen mensen een baan kunnen hebben.
Je taalgebruik en discussietechniek siert je!quote:Op maandag 14 september 2009 19:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Jij kent mij? Pleur lekker op, teringjoch.
[..]
Zelfs bij berichten over TV-programma's krijgen de zwakzinnige fabrieksarbeiders het voor elkaar.
quote:Op maandag 14 september 2009 11:09 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dan zou ik ook elke dag de polonaise lopen.quote:Op maandag 14 september 2009 18:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je vergat Maxima. Ons lollig hossend stelletje vangt samen al zo'n 2 miljoen Euro per jaar (en belastingvrij anders dan alle andere burgers en oh ja, 100 procent huursubsidie voor de paleisjes en gratis mee met het regeringsvliegtuig). Ik zou dagelijks in een feeststemming zijn als ik dat voor elkaar had zonder ervoor te hoeven werken!
quote:Op maandag 14 september 2009 19:05 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Je taalgebruik en discussietechniek siert je!
Ben trots op je!!!!
Nee dat zou je niet zijn. Ik ga het niet voor je doen maar er is genoeg ruimte voor nuance in jouw verhaal.quote:Op maandag 14 september 2009 18:32 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ik promoot Nederland ook als ik in het buitenland ben, ik kan uiteraard niet aangeven hoeveel Nederland daar op terugverdiend, kan ik nu ook mijn kosten declareren bij de staat?quote:Op maandag 14 september 2009 18:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Ik denk na voordat ik over 'mijn belastingcentuuuhh' begin te roepen. Krijg tegenwoordig echt een allergische reactie op woorden als 'hardwerkende burger' en 'belastingbetaler'.
Ah, je zit ook vaak bij presidenten en minsters aan de koffie en wordt als een ster ontvangen in elk land dat je bezoekt?quote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik promoot Nederland ook als ik in het buitenland ben, ik kan uiteraard niet aangeven hoeveel Nederland daar op terugverdiend, kan ik nu ook mijn kosten declareren bij de staat?
Wel netjes van die repu's. Ze komen in elk geval met cijfers (die voor hun nadelig zijn) en zeggen dat ze er aan twijfelen ipv het direct pure onzin te noemen ofzo.quote:Op maandag 14 september 2009 21:44 schreef Knarf het volgende:
Een rudimentaire groeiberekening op basis van deze schatting geeft aan dat 0.8 à 1.0
procentpuntgroei te danken is aan de monarchie. Als dit groeicijfer vertaald wordt in
euro’s dan variëren de baten van het koningshuis tussen 4,2 en 5,3 miljard euro voor
het jaar 2006. Men kan vanzelfsprekend de nodige vraagtekens plaatsen bij dit cijfer
aangezien dit een zeer omvangrijke bijdrage is. Allereerst is dit een monarchiebonus
die geldt voor de gemiddelde monarchie in de wereld. Het valt moeilijk in te zien of
Nederland meelift op andermans groei-ervaringen of dat andere landen juist op de
inspanningen van Nederland meelift. Toch lijkt een dergelijk groot effect niet geheel
implausibel aangezien we hierboven reeds lieten zien hoe bovengemiddeld de
kwaliteit van overheid en democratie in monarchieën is.
http://www.republikeinen.(...)of-2007-vandalen.pdf
Ik ben van de stille diplomatie, zo praat ik met allerlei belangrijke mensen, uiteraard is dat niet in waarde uit te drukken, maar ik zeg je dat ik toch al snel 10.000 per jaar dien te krijgen!quote:Op dinsdag 15 september 2009 18:38 schreef Ritmo het volgende:
Ah, je zit ook vaak bij presidenten en minsters aan de koffie en wordt als een ster ontvangen in elk land dat je bezoekt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |