No commentsquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Loop je stage bij Proteion ?
Ja alleen een stuk duurder geworden... Varkenhaas met kerrysaus kan ik je aanradenquote:Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga binnenkort eens wat eten bij Long Sing.
Is die nog zo goed als vroeger?
In die ballentent kom ik niet dus geen ideequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
Is 't Hoafke al geopend/
Ben al in tijden niet meer in Roermond City uitgeweest. Maar wil ngg wel eens om good old times te doen herleven naar het verbouwde Hoafke toe.!!!
Nee, zijn nog steeds druk bezig met de verbouwing en op hun site: http://www.socurious.nl/ staat ook nog geen nieuws... Heb een datum gehoord van 6 november, maar als ik 2 weken geleden de foto's zag van de verbouwing bij iemand op de mobiel lijkt me dat geen realistische planningquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:
Is 't Hoafke al geopend/
Ben al in tijden niet meer in Roermond City uitgeweest. Maar wil ngg wel eens om good old times te doen herleven naar het verbouwde Hoafke toe.!!!
Ik hoop nu eens dat de prijs van de entree eens omlaag gaat. Bij cheetah betaal je hetzelfde en je krijgt er mee voor terugquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, zijn nog steeds druk bezig met de verbouwing en op hun site: http://www.socurious.nl/ staat ook nog geen nieuws... Heb een datum gehoord van 6 november, maar als ik 2 weken geleden de foto's zag van de verbouwing bij iemand op de mobiel lijkt me dat geen realistische planning
Je snapt dat 't Haofke niet meer terugkomt in z'n oude vorm hequote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik hoop nu eens dat de prijs van de entree eens omlaag gaat. Bij cheetah betaal je hetzelfde en je krijgt er mee voor terug![]()
Trouwens de prijzen van de drank kunnen ook wel omlaag
quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je snapt dat 't Haofke niet meer terugkomt in z'n oude vorm heDe entreeprijs gaat omhoog zelfs, maar de bedoeling is dat je er dus wel iets voor terugkrijgt. Daarbij 21+ op vrijdag en 18+ op zaterdag.
Nou zijn er wel veel gasten die vanuit Nederland de grens over gaan, zum Feiernquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
Cheetah. Damn daar ben ik veel geweest.
Nu alweer een jaar niet ofzoAltijd wel lachen op zaterdagavond.
Moet binnenkort maar weer eens gaan. Goeie tent om je helemaal naar de gallemiezen te zuipen.
Nee, joh ik sta nooit tegen de wand. Ik dans lekker op de dansplaatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Sta jij altijd tegen die wand achter het blok aan het hangen ?
Dus voor het videoscherm ?
Joh pas geleden stond ik in een ander club, het was 50/50 (dansen en aan een tafel staan)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ga jij nou maar lekker bewegen als een homo op de dansvloer, drink ik me nog een biertje extra bij de bar
Cheetah, echt "aparte" tent vond ik dat altijd jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:
Cheetah. Damn daar ben ik veel geweest.
Nu alweer een jaar niet ofzoAltijd wel lachen op zaterdagavond.
Moet binnenkort maar weer eens gaan. Goeie tent om je helemaal naar de gallemiezen te zuipen.
Ja. Alles nog steeds hetzelfde.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Cheetah, echt "aparte" tent vond ik dat altijd jaBen ik ook al jaren niet meer geweest. Is het nog steeds zo dat dezelfde platen 3x per avond gedraaid worden en dat er week in week uit geen nieuwe muziek bij komt?
Ow ja, en om 0:00 natuurlijk dat de vrouwen de lucht in gaan op dat nummer van Dirty Dancing voor een schoonmaakemmer gevuld met Sangria, de eerste keer dat ik dat zag was wel een enorm WTF-momentje
Kansloze tent
Wil je nou beweren dat 't Hoafke, het fucking Hoafke beter is dan Cheetahquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Cheetah, echt "aparte" tent vond ik dat altijd jaBen ik ook al jaren niet meer geweest. Is het nog steeds zo dat dezelfde platen 3x per avond gedraaid worden en dat er week in week uit geen nieuwe muziek bij komt?
Ow ja, en om 0:00 natuurlijk dat de vrouwen de lucht in gaan op dat nummer van Dirty Dancing voor een schoonmaakemmer gevuld met Sangria, de eerste keer dat ik dat zag was wel een enorm WTF-momentje
Kansloze tent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |