abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73841107
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:14 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Loop je stage bij Proteion ?
No comments
pi_73841185
U MAD?
pi_73841231
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:25 schreef de_boswachter het volgende:
pi_73841268
Ik ga binnenkort eens wat eten bij Long Sing.
Is die nog zo goed als vroeger?
U MAD?
pi_73841339
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:27 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga binnenkort eens wat eten bij Long Sing.
Is die nog zo goed als vroeger?
Ja alleen een stuk duurder geworden... Varkenhaas met kerrysaus kan ik je aanraden
  maandag 26 oktober 2009 @ 15:45:37 #156
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_74080013
Weinig te doen in Roermond de laatste tijd
Don't let my username fool you...
pi_74080205
Is 't Hoafke al geopend /

Ben al in tijden niet meer in Roermond City uitgeweest. Maar wil ngg wel eens om good old times te doen herleven naar het verbouwde Hoafke toe .!!!
U MAD?
pi_74080570
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:

Ben al in tijden niet meer in Roermond City uitgeweest. Maar wil ngg wel eens om good old times te doen herleven naar het verbouwde Hoafke toe .!!!
In die ballentent kom ik niet dus geen idee

Wel weet ik dat ik morgen om 7 uur thuis ben om een bestelling te maken bij Jeruzalem, gratis eten bij www.thuisbezorgd.nl
  maandag 26 oktober 2009 @ 16:30:37 #159
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_74081711
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 15:50 schreef de_boswachter het volgende:

Nee, zijn nog steeds druk bezig met de verbouwing en op hun site: http://www.socurious.nl/ staat ook nog geen nieuws... Heb een datum gehoord van 6 november, maar als ik 2 weken geleden de foto's zag van de verbouwing bij iemand op de mobiel lijkt me dat geen realistische planning
pi_74085095
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 16:30 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Nee, zijn nog steeds druk bezig met de verbouwing en op hun site: http://www.socurious.nl/ staat ook nog geen nieuws... Heb een datum gehoord van 6 november, maar als ik 2 weken geleden de foto's zag van de verbouwing bij iemand op de mobiel lijkt me dat geen realistische planning
Ik hoop nu eens dat de prijs van de entree eens omlaag gaat. Bij cheetah betaal je hetzelfde en je krijgt er mee voor terug

Trouwens de prijzen van de drank kunnen ook wel omlaag
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:36:40 #161
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_74088059
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik hoop nu eens dat de prijs van de entree eens omlaag gaat. Bij cheetah betaal je hetzelfde en je krijgt er mee voor terug

Trouwens de prijzen van de drank kunnen ook wel omlaag
Je snapt dat 't Haofke niet meer terugkomt in z'n oude vorm he De entreeprijs gaat omhoog zelfs, maar de bedoeling is dat je er dus wel iets voor terugkrijgt. Daarbij 21+ op vrijdag en 18+ op zaterdag.
pi_74102914
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:36 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Je snapt dat 't Haofke niet meer terugkomt in z'n oude vorm he De entreeprijs gaat omhoog zelfs, maar de bedoeling is dat je er dus wel iets voor terugkrijgt. Daarbij 21+ op vrijdag en 18+ op zaterdag.

Haofke, alleen binnen party met weinig ruimte \

Cheetah, binnen en buiten feest en wel groter als Haofke
pi_74102973
Cheetah. Damn daar ben ik veel geweest.
Nu alweer een jaar niet ofzo Altijd wel lachen op zaterdagavond.

Moet binnenkort maar weer eens gaan. Goeie tent om je helemaal naar de gallemiezen te zuipen.
U MAD?
pi_74103045
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:

Moet binnenkort maar weer eens gaan. Goeie tent om je helemaal naar de gallemiezen te zuipen.
Nou zijn er wel veel gasten die vanuit Nederland de grens over gaan, zum Feiern
pi_74103196
Sta jij altijd tegen die wand achter het blok aan het hangen ?
Dus voor het videoscherm ?
U MAD?
pi_74103683
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
Sta jij altijd tegen die wand achter het blok aan het hangen ?
Dus voor het videoscherm ?
Nee, joh ik sta nooit tegen de wand. Ik dans lekker op de dansplaat
pi_74103714
Mannen die dansen
U MAD?
pi_74103775
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:33 schreef de_boswachter het volgende:
Mannen die dansen
Mannen die tegen een wand aanstaan
pi_74103837
Ga jij nou maar lekker bewegen als een homo op de dansvloer, drink ik me nog een biertje extra bij de bar
U MAD?
pi_74103946
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
Ga jij nou maar lekker bewegen als een homo op de dansvloer, drink ik me nog een biertje extra bij de bar
Joh pas geleden stond ik in een ander club, het was 50/50 (dansen en aan een tafel staan)

Trouwens ik stond bij een tafel waar 3 meiden stonden en nog een bekende van me. Doe dat maar eens na
pi_74105186
Ik ben bang om tegen meisjes te praten. Hi-hi.
U MAD?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:26:11 #172
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_74107146
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 10:05 schreef de_boswachter het volgende:

Cheetah, echt "aparte" tent vond ik dat altijd ja Ben ik ook al jaren niet meer geweest. Is het nog steeds zo dat dezelfde platen 3x per avond gedraaid worden en dat er week in week uit geen nieuwe muziek bij komt? Ow ja, en om 0:00 natuurlijk dat de vrouwen de lucht in gaan op dat nummer van Dirty Dancing voor een schoonmaakemmer gevuld met Sangria, de eerste keer dat ik dat zag was wel een enorm WTF-momentje Kansloze tent
pi_74107447
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Cheetah, echt "aparte" tent vond ik dat altijd ja Ben ik ook al jaren niet meer geweest. Is het nog steeds zo dat dezelfde platen 3x per avond gedraaid worden en dat er week in week uit geen nieuwe muziek bij komt? Ow ja, en om 0:00 natuurlijk dat de vrouwen de lucht in gaan op dat nummer van Dirty Dancing voor een schoonmaakemmer gevuld met Sangria, de eerste keer dat ik dat zag was wel een enorm WTF-momentje Kansloze tent
Ja. Alles nog steeds hetzelfde.

Ach heb me daar altijd goed kunnen vermaken

Het enige wat veranderd is zijn de mensen. Toen ik 2 jaar geleden ineens een meisje bij me in de straat zag losgaan, welke nog in de luiers zat toen ik de middelbare school onveilig maakte, had ik zoiets van: OK, en nu wegwezen .!

Ik vraag me trouwens af hoe de jeugd (dus 16/17 jarigen) aankijken tegen mensen van mijn leeftijd ( 26 ).
Ik vond dat vroeger altijd kansloos toen ik die leeftijd had als ik ouderen uit zag gaan .!
U MAD?
pi_74107451
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Wil je nou beweren dat 't Hoafke, het fucking Hoafke beter is dan Cheetah
pi_74107513
ps. voor jullie info.

Ik zie er nog gewoon uit als een jonge god
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')