Laat t hier ook even weten.quote:Op maandag 14 september 2009 01:51 schreef Maisnon het volgende:
Maar ik ken dus verschillende mensen die zoiets gedaan hebbeneven rondvragen dus
Oh boy.quote:Op maandag 14 september 2009 01:52 schreef LudoSanders het volgende:
Mijn vriendin vertrekt binnenkort naar Ecuador om les te geven aan dove kinderen.
Ik krijg daarbij het idee dat ze zo'n wereldverbeteraar is en die zijn meestal tenenkrommend.quote:
Waarom gelijk een wereldverbeteraar als je andere mensen wilt helpen?quote:Op maandag 14 september 2009 01:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik krijg daarbij het idee dat ze zo'n wereldverbeteraar is en die zijn meestal tenenkrommend.
Waarom krijg ik niet zo'n kans dan.quote:Op maandag 14 september 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Het is een kans die ze aangeboden krijgt via school, waarbij ik altijd gezegd heb dat als je zo'n kans aangeboden krijgt je het moet doen. Naast de ervaring die je opdoet in je werkgebied is het ook voor je persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk en een ervaring die je nooit meer vergeet.
Omdat jij iets met computers doet.quote:Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom krijg ik niet zo'n kans dan.
NOES!!!quote:
Nee, met mensen helpen an sich is ook niets mis, maar het moet weer per se een ver land zijn, liefst arm, dat staat ook zo reuze interessant.quote:Op maandag 14 september 2009 01:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waarom gelijk een wereldverbeteraar als je andere mensen wilt helpen?
Dit is dus ook 1 van de redenen dat ik t eigenlijk niet rondvertel in mijn omgeving, ze zitten je altijd zo vaag aan te kijken.
Ach, dit is ook een reden waarom landmacht mij wel wat lijkt. Om uitgezonden te worden.quote:Op maandag 14 september 2009 02:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat jij iets met computers doet.
Waar kan je volgens jou beter helpen dan?quote:Op maandag 14 september 2009 02:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, met mensen helpen an sich is ook niets mis, maar het moet weer per se een ver land zijn, liefst arm, dat staat ook zo reuze interessant.
Jij bent niet echt reislustig is het wel?quote:Op maandag 14 september 2009 02:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, met mensen helpen an sich is ook niets mis, maar het moet weer per se een ver land zijn, liefst arm, dat staat ook zo reuze interessant.
Dat lijkt me dan weer niets.quote:Op maandag 14 september 2009 02:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ach, dit is ook een reden waarom landmacht mij wel wat lijkt. Om uitgezonden te worden.
Ze is nog niet erg ontwikkeld dus?quote:Op maandag 14 september 2009 02:03 schreef LudoSanders het volgende:
Het is een kans die ze aangeboden krijgt via school, waarbij ik altijd gezegd heb dat als je zo'n kans aangeboden krijgt je het moet doen. Naast de ervaring die je opdoet in je werkgebied is het ook voor je persoonlijke ontwikkeling erg belangrijk en een ervaring die je nooit meer vergeet.
Daar gaat het niet om. Tuurlijk hebben die landen het hard nodig, maar het heeft zo'n nare bijsmaak.quote:Op maandag 14 september 2009 02:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Waar kan je volgens jou beter helpen dan?
Jawel, ik wil nog veel landen zien.quote:Op maandag 14 september 2009 02:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent niet echt reislustig is het wel?
Achterlijk varken.quote:Op maandag 14 september 2009 02:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ze is nog niet erg ontwikkeld dus?
Duh het gaat er toch om dat je jezelf ontwikkelt. Waar ga je dan heen?quote:Op maandag 14 september 2009 02:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh.quote:Op maandag 14 september 2009 02:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Tuurlijk hebben die landen het hard nodig, maar het heeft zo'n nare bijsmaak.
[..]
Jawel, ik wil nog veel landen zien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |