Dan is de afhaal thai bij de Exit verboden terrein voor uquote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil geen vieze oude mannen aan mijn lijf voor geld
En ook niet voor gratis
En dus daarom moet je vandaag tot 18:15 naar school.quote:Op maandag 14 september 2009 09:51 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik wil geen vieze oude mannen aan mijn lijf voor geld
En ook niet voor gratis
Zal ik anders eens gaan dreigen dat ik naar Tilburg kom om bij Keukenkast een kopje koffie te gaan drinken wanneer meneer niet braaf naar schoot toe gaatquote:Op maandag 14 september 2009 09:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dus daarom moet je vandaag tot 18:15 naar school.
Iedere keer als je het moeilijk hebt moet je gewoon daar aan denken.
Lekker voorbeeld voor je kindquote:Op maandag 14 september 2009 09:48 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Moet ik dan gaan doen?
Putjesscheppen?
Een carričre beginnen als barely legal jongenshoertje ?
Dan dien je hem uit de ouderlijke macht te zetten (en waarschijnlijk kun je daarna meteen de scheiding aanvragen)quote:Op maandag 14 september 2009 10:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lekker voorbeeld voor je kind
Ja en dan? Kan ik zeker alleen voor ONS kind gaan zorgen?quote:Op maandag 14 september 2009 11:07 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dan dien je hem uit de ouderlijke macht te zetten (en waarschijnlijk kun je daarna meteen de scheiding aanvragen)
Van scheiden komt lijdenquote:Op maandag 14 september 2009 11:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja en dan? Kan ik zeker alleen voor ONS kind gaan zorgen?
Ik vind het nu al niet meer zo leuk. Een zoontje samen met keukenkastquote:
Ik denk dat jullie een enig paar vormenquote:Op maandag 14 september 2009 11:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vind het nu al niet meer zo leuk. Een zoontje samen met keukenkast
Ik denk het niet.quote:Op maandag 14 september 2009 11:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie een enig paar vormen
pas maar opquote:Op maandag 14 september 2009 11:18 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie een enig paar vormen
Eh wij gaan samen een kind opvoeden hoor... Dus ik ga ervan uit dat ik een eventuele huwelijksnacht wel zal overlevenquote:Op maandag 14 september 2009 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
pas maar op
Enige maanden geleden is hij al bij mij komen informeren hoeveel koeien ik als bruidschat wenste mee te nemen bij een eventueel huwelijk met hem![]()
En als een bidsprinkhaan zou hij er dan wel voor zorgen dat ik de huwelijksnacht niet zou overleven
Aannames zijn gevaarlijk, dat weet je hopelijk?quote:Op maandag 14 september 2009 11:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh wij gaan samen een kind opvoeden hoor... Dus ik ga ervan uit dat ik een eventuele huwelijksnacht wel zal overleven
en een gewaarschuwd mens telt voor 2quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Aannames zijn gevaarlijk, dat weet je hopelijk?
an die arbeitquote:Op maandag 14 september 2009 11:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb het wel soort van druk op m'n werk, dus ik ga weer verder![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |