En die verschrikkelijke blosjes op mijn wangen altijdquote:Op maandag 14 september 2009 01:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
het is absoluut niet de trui!
quote:Op maandag 14 september 2009 01:07 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
En die verschrikkelijke blosjes op mijn wangen altijd
Met een trui slapen? Ramen dicht, verwarming aan!quote:Op maandag 14 september 2009 01:05 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Dat is mijn 'het is koud op mijn studentenkamer dus laat ik maar in een trui slapen' - trui
Ik doe aan Ietjes Hongerkuurquote:Op maandag 14 september 2009 01:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met een trui slapen? Ramen dicht, verwarming aan!
Ja, jij smerige Erica Terpstra!quote:Op maandag 14 september 2009 01:16 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik onthoud mij van commentaar over 18 jarigen, want voor je het weet wordt je voor iets lelijks uitgemaakt..
quote:Op maandag 14 september 2009 01:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, jij smerige Erica Terpstra!
Ik weet dat ik vet ben, maar niet zo erg dat een knuffel met mij een group hug isquote:
quote:Op maandag 14 september 2009 01:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet dat ik vet ben, maar niet zo erg dat een knuffel met mij een group hug is
Je bent niet eens vetquote:Op maandag 14 september 2009 01:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ik weet dat ik vet ben, maar niet zo erg dat een knuffel met mij een group hug is
Hoe kom je er opquote:Op maandag 14 september 2009 01:17 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Ja, jij smerige Erica Terpstra!
Samen hebben we gemiddeld vast een heel mooi BMI.quote:Op maandag 14 september 2009 01:21 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
quote:
Als jij een negatief BMI hebt, jaquote:Op maandag 14 september 2009 01:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Samen hebben we gemiddeld vast een heel mooi BMI.
Dat beweer ik toch niet?quote:Op maandag 14 september 2009 01:25 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Jij vindt ons aller Erica een lekker stukje vlees?
Maar, denk jij dan niet automatisch aan onze nationale smulrol als ze het over iets lelijks hebben?quote:
Nee in tegendeel... ik denk tegenwoordig aan radijsjesquote:Op maandag 14 september 2009 01:26 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
Maar, denk jij dan niet automatisch aan onze nationale smulrol als ze het over iets lelijks hebben?
Dat kun jij me beter vertellen geloof ikquote:
Don't get me wrong, ik vind Erica Terpstra een geniaal wijf. Echt. Ik ben like fan van haarquote:Op maandag 14 september 2009 01:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee in tegendeel... ik denk tegenwoordig aan radijsjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |