Nouja opzich wel begrijpelijk zijn natuurlijk wereld spelers als Benzema, Ronaldo, Kaka en Xabi Alonso gekocht. Denk dat ze het daarom uitzenden.quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef RayMania het volgende:
Mij een raadsel waarom Real wordt uitgezonden. Zoveel Nederlanders spelen er nu niet meer.
Chelsea - Porto of Marseille - Milan was veel leuker geweest.
Ik naar Zurich. Eens kijken naar de ooit met Ajax in verband gebrachte spelers Djuric, Chikhaoui en Hassli.quote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef dndiek het volgende:
Ben wel benieuwd naar Real.
`quote:Op maandag 14 september 2009 20:38 schreef RayMania het volgende:
Mij een raadsel waarom Real wordt uitgezonden. Zoveel Nederlanders spelen er nu niet meer.
Chelsea - Porto of Marseille - Milan was veel leuker geweest.
Dat had ik eigenlijk ook wel verwacht. Met Louis van Gaal en Arjen Robben (misschien zelfs Braafheid) denk ik toch de meeste Nederlandse inbreng. Bij Real is het maar afwachten of Ruud en vooral Drenthe minuten maken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:04 schreef TLC het volgende:
[..]
`
Nee ze hadden Bayern moeten uitzenden
Vooral benieuwd of Ruud speelt.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:39 schreef WeebI het volgende:
Bij Real is het maar afwachten of Ruud en vooral Drenthe minuten maken.
Hoezo toch?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
Zei Jack nou dat vanavond toch alle beelden van de andere wedstrijden komen?
Dat werd ook al in het Sportjournaal gezegd en staat ook op TT, ja dus.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:07 schreef mcyodogg het volgende:
Zei Jack nou dat vanavond toch alle beelden van de andere wedstrijden komen?
Nee, ik wist dat niet. Was nog in de veronderstelling dat alles op woensdag kwam.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hoezo toch?
Ze hebben sinds dit seizoen ook weer de samenvattingen op dinsdag.
ik ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:09 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Nee, ik wist dat niet. Was nog in de veronderstelling dat alles op woensdag kwam.
Hij heeft nog geen minuut gespeeld dit seizoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef LuckyLuQ het volgende:
Drenthe in de basis hmm... Hebben ze écht geen beter alternatief voor hem? Ik heb Royston al wel een tijdje niet meer zien spelen trouwens, is ie in een gruwelijke bloedvorm??
Inderdaad. Mij hoor je in dit geval niet klagen, maar er zijn genoeg andere duels die veel aantrekkelijker zijn qua spanning en hoog niveau van twee clubs.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:22 schreef DIGGER het volgende:
Kut keuze, gelukkig niet afhankelijk van.
Zie nog meer uit naar de actie van de Zuricher Sudkurve dan de match in z'n algemeenheid. Er zijn veel leukere, spannendere wedstrijden met clubs die meer aan elkaar gewaagd zijn.
Dat lag niet aan de NOS.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:21 schreef Cyberia18 het volgende:
Overigens begrijpt de NOS het eindelijk weer. Samenvattingen van de overige duels gewoon op de 1e speeldag, zoals het hoort.
Wist ik nog helemaal niet, goed nieuwsquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef dndiek het volgende:
Ze hebben sinds dit seizoen ook weer de samenvattingen op dinsdag.
ze zien hem daar nog steeds als groot talent om onbegrijpelijke redenenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:19 schreef LuckyLuQ het volgende:
Drenthe in de basis hmm... Hebben ze écht geen beter alternatief voor hem? Ik heb Royston al wel een tijdje niet meer zien spelen trouwens, is ie in een gruwelijke bloedvorm??
Heeft ie toch zomaar een wit truitje aan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:27 schreef Kopbal het volgende:
Drenthe maakt even een lange neus...
Gelukkig maar dat jij meer voetbalverstand hebt dan de verantwoordelijken bij Madrid.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:29 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
ze zien hem daar nog steeds als groot talent om onbegrijpelijke redenen
uefa.com natuurlijkquote:
met een stukje stift eropquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heeft ie toch zomaar een wit truitje aan.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:30 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij meer voetbalverstand hebt dan de verantwoordelijken bij Madrid.
net een klein kindquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:33 schreef WeebI het volgende:
wat is jack ook een vervelende lulhannes
Dat viel me wel vies tegen van Mario.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Real op het moment sterker dan Barcelona Mario?
iddquote:
quote:
Ik vind die van zurich juist gaafquote:
quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef Radegast het volgende:
Hup Zurich.
Ik snap alleen niet waarom je met je trainingspak aan het veld zou opkomenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik vind die van zurich juist gaaf
Het is koud?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom je met je trainingspak aan het veld zou opkomen
Robben had echt wel gespeeld.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:46 schreef Barca het volgende:
Geen Benzema. Kun je nagaan hoeveel kans op speeltijd Huntelaar en Robben hadden gehad als ze waren gebleven.
Ja, voor zijn carrière een slechte zaak.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:47 schreef wolfrolf het volgende:
Van der Fart in Madrid gebleven hoor ik @ Sport1, zal wel voor Syl zijn
Ik betwijfel het maar goed ... bij Bayern speelt hij.quote:
In ieder geval beter dan Van Bronckhorst!quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Drenthe moet mee naar Zuid-Afrika als linksback
Laat hem maar lekker thuis.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:49 schreef DrDentz het volgende:
Drenthe moet mee naar Zuid-Afrika als linksback
Nou in ieder geval beter dan Urbyquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:50 schreef Barca het volgende:
[..]
In ieder geval beter dan Van Bronckhorst!
* Ofyles2 zojuist applaudisseerde...quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:51 schreef Palmboom313 het volgende:
Pak die Ronaldo maar keihard aan
dit ga je dus krijgen met al die c-teams uit c-landen die als kampioen van een knabbel en babbel competitie mogen meedoen aan het kampioenenbalquote:
Lekker laten liggen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Daar ligt wel voor 100 miljoen op het veld!
Zodra Ramos weer fit is staat Arbeloa daar gewoon hoor. En Marcelo kreeg voorheen de voorkeur boven Drenthe. Dus maak je maar geen zorgenquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:52 schreef Chadi het volgende:
Dat gaat daar nooit goed aan de linkerkant van Madrid. Zodra je tegen een goede tegenstander speelt ben je daar gewoon geklopt.
hij is dus derde keus daar of zo?quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:54 schreef WeebI het volgende:
[..]
Zodra Ramos weer fit is staat Arbeloa daar gewoon hoor. En Marcelo kreeg voorheen de voorkeur boven Drenthe. Dus maak je maar geen zorgen
Anders valt zijn hoofd uit elkaar.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wat loopt die kerel met een band om zijn hoofd.
Dat was ie, maar nu krijgt ie de voorkeur boven Marcelo. Ik verwacht echter dat wanner Sergio Ramos terug is Arbeloa gewoon op links komt en Marcelo en Drenthe mogen knokken voor een plekje op de bank, en anders is het gewoon tribunezitten.quote:
Het is een film geworden..quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:36 schreef inZanity het volgende:
ben er nog steeds niet over uit wedstrijd ik ga kijken..
Als het "De hoogtepunten van Feyenoord seizoen 2008-09" is kun je over vijf minuten weer deze wedstrijd verder kijken.quote:
Gek he, met allemaal nieuwe spelers en pas twee duels in de benen. Voor Pepe en Drenthe is het pas de eerste wedstrijd van het seizoen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:01 schreef TAV74 het volgende:
Echt soepel kun je het spel van Real nog niet noemen...
Was ook een flauwe, onnodige overtreding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef Kopbal het volgende:
Beetje flauw, die gele kaart.
Absoluut. Puur spelbederf. Die van Zürich kon zo doorlopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was ook een flauwe, onnodige overtreding.
Niet gek dat het nog geen geoliede machine is, maar het valt me wel op dat het positioneel ook erg rommelig is. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de hiërarchie duidelijk is in dit team, denk dat het dan pas echt kan gaan lopen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Gek he, met allemaal nieuwe spelers en pas twee duels in de benen. Voor Pepe en Drenthe is het pas de eerste wedstrijd van het seizoen.
Naja, als die gasten normaliter met 11 man op eigen helft spelen dan liggen daar wel de mogelijkheden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Real het gevaarlijkst op de counter
Dan moet hij ook geel gaan geven voor dat onnodige schoppen elke keer.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Was ook een flauwe, onnodige overtreding.
Maar het is toch al een aantal jaren zo: sterren kopen, maar geen team krijgen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Gek he, met allemaal nieuwe spelers en pas twee duels in de benen. Voor Pepe en Drenthe is het pas de eerste wedstrijd van het seizoen.
En Zürich dat voortdurend met tien man achter de bal speelt werkt ook niet bevordelijk voor de combinaties.
Met al die ego's zal dat wel even duren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet gek dat het nog geen geoliede machine is, maar het valt me wel op dat het positioneel ook erg rommelig is. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor de hiërarchie duidelijk is in dit team, denk dat het dan pas echt kan gaan lopen.
Niet in deze proporties.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:06 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar het is toch al een aantal jaren zo: sterren kopen, maar geen team krijgen.
Wat een dijenkletser!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Als het "De hoogtepunten van Feyenoord seizoen 2008-09" is kun je over vijf minuten weer deze wedstrijd verder kijken.
Ah, het was 7 minuten?quote:
Egoïstisch schot net.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef buddyb het volgende:
Higuain... wat een overschatte speler is dat toch ook. Heeft hij de bal al aangeraakt?
quote:
Overschat? Door wie dan?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:09 schreef buddyb het volgende:
Higuain... wat een overschatte speler is dat toch ook. Heeft hij de bal al aangeraakt?
En dan vindt Cristiano Ronaldo het vreemd dat tientallen miljoenen fans hem uitkotsen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:11 schreef buddyb het volgende:
Wat een schwalbe. Je ziet gewoon dat het op de automatische piloot gaat bij hem.
Ik las bijvoorbeeld een tijdje geleden nog een artikel waarin stond dat fans liever hem zien spelen dan Raul.quote:
Hallo Jojoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:13 schreef Damzkieee het volgende:
WAHAHAHAHA
Haten is verlaten jongens
God bestaat niet.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef Damzkieee het volgende:
God straft natuurlijk direct, ook op FOK!
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef Palmboom313 het volgende:Oprotten met je tyfusspoilers, mijn mobiel laat die gewoon zien. Geen tussenstanden dus aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:14 schreef Palmboom313 het volgende:Lekker voor KJH. Was 'ie maar teruggegaan naar Ajax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
Yeah rightquote:
ownedquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oprotten met je tyfusspoilers, mijn mobiel laat die gewoon zien. Geen tussenstanden dus aub
Zijn tijd komt nog wel, Huntelaar gaat altijd scoren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Lekker voor KJH. Was 'ie maar teruggegaan naar Ajax.
De herhaling was in slow motion.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef Damzkieee het volgende:
Hij ziet er op het eerste gezicht niet eens zo hard uit dat schot
Nee, maar om daar nou elk topic mee te vullen, met die haat-tekstenquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ach, niemand zal beweren dat hij geen goede voetballer is ljkt me. Maar dat hij met zijn maniertjes niet geliefd is vind ik wel logisch. Hij zou het ook niet nodig moeten hebben en hij doet zichzelf ermee tekort imo.
Lekkere goal trouwens.
slechte mobiel heb je dan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Oprotten met je tyfusspoilers, mijn mobiel laat die gewoon zien. Geen tussenstanden dus aub
Niet als hij niet speelt. Of zou hij daar ook aan 5 minuten per wedstrijd genoeg hebben?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn tijd komt nog wel, Huntelaar gaat altijd scoren.
Ja.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef Wilskracht het volgende:
Mag je bij zo'n vrije trap een aantal voetballers aan de doellat laten hangen.
Om zo een doelpunt te voorkomen.
Hij heeft er al 3 gemaakt, dus 93/3 is tot nu toe 31 miljoen per goalquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:16 schreef wolfrolf het volgende:
¤100 milljoen euro goal
Hij had gewoon naar stuttgart moeten gaan.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef Barca het volgende:
[..]
Niet als hij niet speelt. Of zou hij daar ook aan 5 minuten per wedstrijd genoeg hebben?
Irritante homo!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:17 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nee, maar om daar nou elk topic mee te vullen, met die haat-teksten
Vandaar, is het nu weer effe stil.
Als hij vervelend doet vind ik het overigens ook een misselijke vent.
En bij Nederland-Portugal destijds ook natuurlijk.
Feyenoord?quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:18 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Hij had gewoon naar stuttgart moeten gaan.
Hij heeft niet gescoord hoor, hij zit op de bankquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:15 schreef Barca het volgende:
[..]
Lekker voor KJH. Was 'ie maar teruggegaan naar Ajax.
quote:
Daar geloof ik niet in. 0 - 2.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:19 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als Ruud nog wat minuten gaat pakken.
Deed ie ookquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Hey Higuain speelde afik dacht dat hij op goal schoot.
hij schoot ook eigenlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Ja, daarom juist!quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij heeft niet gescoord hoor, hij zit op de bank.
Pipo heeft gescoord.
imho een gigantisch mislukt schot, wat een mooie voorzet bleekquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:20 schreef Palmboom313 het volgende:
Okequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga maar eens naar Chelsea-Porto kijken.
quote:
Ruud heeft 56 uit 76 (dacht ik)quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Drenthe probeerde Ronaldo na te doen
Inderdaad. Jeroen laat zich wel eens gaan, maar ik blijf hem een leuke commentator vinden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is Kaká.
Mja das een commentatorenziekte denk ik. Als dat soort spelers, dus Kaká, Ronaldo, Messi, Ronaldinho etc zo'n bal aannemen is het meteen een SCHITTERENDE AANNAME OMGOMGOMGG
jah leuk zo n duel dat elk jaar weer langskomtquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:22 schreef venomsnake het volgende:
Ik ga maar eens naar Chelsea-Porto kijken.
Ruudje loopt in Europa 60 uit 80, hoger gemiddelde, iets minder goals.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:24 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Heeft ruud niet een veel hoger gemiddelde?
Zingen om het zingen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:26 schreef Kopbal het volgende:
Wat een suf publiek zeg, lijkt Twente wel.
we blijven je bezig houden héquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:26 schreef Kopbal het volgende:
Wat een suf publiek zeg, lijkt Twente wel.
En Ruud is geen topspits natuurlijkquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ruudje loopt in Europa 60 uit 80, hoger gemiddelde, iets minder goals.
Maar Ruudje is altijd diepe spits, Raul niet.
Halve tammequote:Op dinsdag 15 september 2009 21:29 schreef WeebI het volgende:
Stahel gaat nog wel een tweede gele kaart krijgen. Halve tamme dat ie is.
Vooral een Grueterziekte. Die is een meester in zwart en wit-commentaar met veel hyperbolen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:25 schreef WeebI het volgende:
[..]
Het is Kaká.
Mja das een commentatorenziekte denk ik. Als dat soort spelers, dus Kaká, Ronaldo, Messi, Ronaldinho etc zo'n bal aannemen is het meteen een SCHITTERENDE AANNAME OMGOMGOMGG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |