quote:Op zondag 13 september 2009 23:31 schreef Rekkie het volgende:
Dat krijg je als je bovenstaande 3 gerechten combineert??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is ook niet het probleem, doe ik nu ook altijd. Maar ik vraag me dan af hoeveel die mensen wel niet eten die het testen, zijn het kinderen ofzo .quote:Op zondag 13 september 2009 23:30 schreef EvanStone het volgende:
Herkenbaar.
Maar koop dan het dubbele.
Dan heb je twee keer de helftquote:Op zondag 13 september 2009 23:33 schreef Myraela het volgende:
Als je dat door de helft doet, (...).
Nee, maar ik maak het even dramatischquote:Op zondag 13 september 2009 23:33 schreef Myraela het volgende:
Als je dat door de helft doet, dan lijd je echt geen honger hoor.
quote:
Mensen die de geschiedenis van die grap niet kennenquote:Op zondag 13 september 2009 23:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Grote jongen, pak maar een snoepje.
ow jee...stel je voor dat hier mensen met een leven kwamenquote:Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die de geschiedenis van die grap niet kennen
Het gaat toch om de grap, wat heeft iemands leven ermee te maken?quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ow jee...stel je voor dat hier mensen met een leven kwamen
Ik ben noob. vergeef me.quote:Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mensen die de geschiedenis van die grap niet kennen
Dat bedoel ik, OM GEK VAN TE WORDEN!!1!! AARRGGH!11!quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef trovey het volgende:
Staat meestal op 2-3 personen, ik ben geen grote eter en krijg er samen met een normale eter 2 porties uit maar dan moet ik wel een beetje sjoemelen met de groente (d.w.z. meer groente toevoegen dan dat er op het pak staat maar dat is alleen maar gezond)
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ow jee...stel je voor dat hier mensen met een leven kwamen
Lees je in.quote:
En meer artikelen van hun kopen. Slimquote:Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef Hoofdrubbel het volgende:
Minder eten verhoogd je levens kansen. Daarom zijn die pakjes kleiner, kunnen we langer van het leven genieten.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Dat heeft er niks mee te maken.
Jup, al een tijdje geleden maar ik was met mijn vriendin en mijn neefje van 12. Ik dacht lekker koken voor ze, even verwennen je kent het wel. Zet ik dat op tafel, en natuurlijk laat je hun eten. Dus 2 uur later had ik weer hongerquote:
Ja klopt, maar dan heb je minder de smaak explosie in je mond.quote:Op zondag 13 september 2009 23:50 schreef Palomar het volgende:
Gewoon een beetje smokkelen met de ingredienten bij zulk soort gerechten. Als er 300 gram vlees op staat gewoon 500 gram gebruiken. Idem voor groente. Op die manier heb je ruim genoeg voor 2 personen. 3 wordt wel wat krap idd..
quote:Op zondag 13 september 2009 23:57 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
De altijd zo inhoudelijke posts van Mr. Cooper
Mijn 17.683e post.quote:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oke, ga een
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja waarom eigenlijk?quote:Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom zou ik dit mensen aandoen
Waarheid.quote:Op maandag 14 september 2009 00:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Pakjeseters. Ok, soms makkelijk en relaxed, maar als je gewoon niet beter kan ben je redelijk triest.
Inderdaad, heel veel voedsel wat we innemen is uit eindelijk schadelijk voor het lichaam op het lange termijn. Dus als men langer wil leven kan men het beste aan minimale voedsel toch leven en langer.quote:Op maandag 14 september 2009 08:49 schreef Trannellius het volgende:
Ipv kijken wat je lichaam nodig heeft en de behoefte voldoen dmv voedsel, gaat TS proberen zoveel mogelijk in zijn mond te douwen. TS, je hebt het merendeel daarvan niet nodig. Ga gezonder eten.
Oh, en je hebt trek.
Consumptiemaatschappij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |