Zo nu en dan hoor ik hem best graag praten.quote:
Die moet je dan echt tijdelijk haar paspoort afnemen anders komt ze er zo achteraan gevlogen.quote:Op zondag 13 september 2009 23:14 schreef gitaarsnaar het volgende:
sneijder thuislaten, doe maar niet.
Yolanthe thuislaten
Die zit tegen die tijd al naast Van Marwijk in de dugout (volgens Derksen)quote:Op zondag 13 september 2009 23:16 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Die moet je dan echt tijdelijk haar paspoort afnemen anders komt ze er zo achteraan gevlogen.
Dan heb je niet goed opgelet, het gaat over baasjes en haantjes.quote:Op zondag 13 september 2009 23:15 schreef Chadi het volgende:
Zeuren over iemand die zijn mouwen opstroopt
Waterreus is verreweg de beste aan tafel, alleen dat accentquote:Op zondag 13 september 2009 23:17 schreef maril het volgende:
Waterreus zegt tenminsten wat hij vind , net als van der Gijp, alleen Gijp lacht er nog eens bij.
Dat zegt ook veel over de rest van de tafelquote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Waterreus is verreweg de beste aan tafel, alleen dat accent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou enquote:Op zondag 13 september 2009 23:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Waterreus is verreweg de beste aan tafel, alleen dat accent
quote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Stofje het volgende:
Cyberia18!
StofjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We?quote:Op zondag 13 september 2009 23:20 schreef SCH het volgende:
Nee natuurlijk moeten we Davids niet.
quote:Op zondag 13 september 2009 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Over wie gaat dat met die master degree?
Davids. Ik keek er ook van op.quote:Op zondag 13 september 2009 23:21 schreef Ritmo het volgende:
Over wie gaat dat met die master degree?
Ik zat meer aan Nicky Hofs te denkenquote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef Fortitudo het volgende:
had ik niet achter davids gezocht
zat meer te denken aan glen loovens ofzo.
Liverpool iets met zakelijk recht whateverquote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef maril het volgende:
Wat studeerd tie dan?
De Cribs en zijn natuurlijke habitat.quote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef maril het volgende:
Wat studeerd tie dan?
Zat zij niet in die studentensoap van BNN enkele jaren geleden?quote:Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef Wilskracht het volgende:
hoogtepunt van de uitzending
Een blonde dame in beeld
Nou ik denk dat wattereus daar nog best eens gelijk in kan hebben hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef w00h00 het volgende:
Begint echt met de week slechter te worden dit.
Waterreus die denkt dat Sneijder misschien niet geselecteerd zal worden door Van Marwijk.![]()
Sowieso Waterreus, wat een eerste klasse droeftoeter zeg. Voegt helemaal niet toe.
ik zie het best wel gebeuren inderdaad. die gozer is een verschrikkelijke verpester van de sfeer als hij wordt gewisseld/niet speelt. en een verschrikkelijke egoistquote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Nou ik denk dat wattereus daar nog best eens gelijk in kan hebben hoor.
Wat is dat voor achterlijke vraag? Sowieso zullen alle merkwaardige, leuke en spannende gebeurtenissen in Studio Voetbal hier wel genoemd worden. Lees het topic door en je zult zelf een redelijke beeld krijgen van de uitzending, maar kom niet aanzetten met een dergelijke achterlijke aandacht vragende vraag.quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Was het nog wat boiis? Het terugkijken waard?
Als je je zonder in slaap te vallen door de gemiddelde aflevering van SV heen kan worstelen dan valt het te proberen. In ieder geval niet de SLECHTSTE aflevering ooit, maar ja probeer die van vorige week maar eens te toppenquote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zeg het maar jongens.quote:Op maandag 14 september 2009 00:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 00:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Wat is dat voor achterlijke vraag? Sowieso zullen alle merkwaardige, leuke en spannende gebeurtenissen in Studio Voetbal hier wel genoemd worden. Lees het topic door en je zult zelf een redelijke beeld krijgen van de uitzending, maar kom niet aanzetten met een dergelijke achterlijke aandacht vragende vraag.
quote:Op maandag 14 september 2009 00:54 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Als je je zonder in slaap te vallen door de gemiddelde aflevering van SV heen kan worstelen dan valt het te proberen. In ieder geval niet de SLECHTSTE aflevering ooit, maar ja probeer die van vorige week maar eens te toppen
Ik hoor Waterreus wel graag praten maar kom dan ook uit zijn streekquote:Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef w00h00 het volgende:
Waterreus die denkt dat Sneijder misschien niet geselecteerd zal worden door Van Marwijk.![]()
Sowieso Waterreus, wat een eerste klasse droeftoeter zeg. Voegt helemaal niet toe.
nee.quote:Op maandag 14 september 2009 11:48 schreef Zapper het volgende:
Alweer in slaap geflikkerd
Was er nog een elleboog van de week?
quote:
Ik vond het helemaal geen stomme opmerking. Bij zo'n toernooi moeten alle neuzen dezelfde kant op staan en moet de bondscoach de baas zijn. Je hebt gewoon veel onrust in het team als Sneijder niet speelt. Dat is een argument om 'm niet mee te nemen, vooral ook omdat er min of meer gelijkwaardige alternatieven zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 07:34 schreef Pedroso het volgende:
Waterkneus![]()
Omdat je Sneijder niet mag moet ie maar thuis blijven, heeft niets met voetbal te maken natuurlijk.
Robben ook maar thuis laten dan ? Zal ook niet blij zijn als ie op de bank terecht komt.
Ook alternatieven voor Robben.
Wat een gezeik om niks zeg, nou ja, je kan wel zien dat ie uit de PSV hoek komt zullen we maar zeggen.
Sneijder is een topper die zeker niet thuis blijft. Vorig jaar ging het toch ook goed? Waarom zou het deze zomer niet goed gaan. Alsof dat haantjesgedrag dat eens in de zoveel tijd voorkomt desastreus is voor de teamgeest. Wordt allemaal (hoe kan het ook anders in Nederland) weer overdreven-erg opgeblazen.quote:Op maandag 14 september 2009 13:58 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vond het helemaal geen stomme opmerking. Bij zo'n toernooi moeten alle neuzen dezelfde kant op staan en moet de bondscoach de baas zijn. Je hebt gewoon veel onrust in het team als Sneijder niet speelt. Dat is een argument om 'm niet mee te nemen, vooral ook omdat er min of meer gelijkwaardige alternatieven zijn.
royal sadnessquote:
Waarom zou je daar precies last van hebben?quote:Op maandag 14 september 2009 17:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij laadt bij mij maar tot de 21e minuut, iemand meer die er last van heeft?
quote:
Daarom ga je toch ook naar Ajax toe?quote:Op zondag 20 september 2009 22:25 schreef DrDentz het volgende:
Het is dat ik niks anders te doen heb.
Nrs 1, 4, en 8 zijn geen elleboogstoten, 3x was het wel een penalty, 1x niet, en in 5 gevallen was het geen buitenspel. Ow ja, en 75% van wat er in 1990 is gebeurd, komt nooit naar buiten.quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben nog nooit in een stadion geweest.
quote:
Standaardquote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef Kopbal het volgende:
Leo probeert weer eens goedkoop te scoren.
te makkelijk en dus niet leukquote:Op zondag 20 september 2009 22:32 schreef NoizEkick het volgende:
"Frensj kissing wis yor dok?"
Gast, dit hele topic bestaat uit te makkelijke "en dus niet leuke" posts.quote:
Nee Leo's grapje is te makkelijkquote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Gast, dit hele topic bestaat uit te makkelijke "en dus niet leuke" posts.
Ga je er anders even druk over maken.
Rosiequote:
Heb ik altijd al gezegd, Bahia is een overschatte verdediger.quote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:![]()
Dramatische schijnbeweging, dat Bahia er in trapt is te bizar voor woorden.
Jan Mulder heeft gelijk. ik heb vanmiddag een paar gezien die rood waard was. oa Vlaar.quote:Op zondag 20 september 2009 22:37 schreef Palmboom313 het volgende:
laten we weer 15 minuten over overtreding lullen
Alleen jammer dat je er naast zit. Maar ja, waan van de dag enzo, hèquote:Op zondag 20 september 2009 22:38 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Heb ik altijd al gezegd, Bahia is een overschatte verdediger.
quote:
quote:Op zondag 20 september 2009 22:34 schreef Palmboom313 het volgende:
Zou ik gaan kijken?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
wat een ontzettend kut filmpje was dat zeg
Jij verzorgt vandaag het inhoudelijke commentaar?quote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef Palmboom313 het volgende:
wat een ontzettend kut filmpje was dat zeg
Had jij niet een ban?quote:Op zondag 20 september 2009 22:43 schreef golfer het volgende:
Overschat clubje blijft het daar in Rotterdam-Zuid.
hij heeft gelijk in deze.quote:Op zondag 20 september 2009 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Youri begint steeds meer te zuigen met zijn semi-trainersjargon. Hij komt echt zo'n onkundig over.²
Ja, Hugo Borst onderbrak hem op het juiste moment. Als je Youri door laat ratelen, er komt geen volwaardige zin uit. Hij zit daar zgn. als het voetbaltechnische brein aan tafel. Ik kan hem niet serieus nemen, zeker als hij de zinnen niet afmaakt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:44 schreef Ad_rem het volgende:
1 post van die banshee boy en dan zie je in totaal gewoon 7 smilies. Stop met die PI's bij elke post en neem een normaal usericon.
Echt wat een bloedirritant jong ben je.
Ik snap Hugo Borst niet dat hij het woord doet over Feynoord ten opzichten van Youri.quote:
Onvoorstelbaar inderdaad. Dat hij het fysiek niet altijd even goed kan belopen geeft niet, maar gebruik je ervaring dan en vooral je hersens bij dit soort situaties.quote:Op zondag 20 september 2009 22:47 schreef buddyb het volgende:
Gio was El Dramatisch. Lazovic kon voorzetten geven die telkens een doelpunt tot gevolg hadden.
Ik geloof er ook weinig vanquote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Geloof ik niks van, hij belt Johan toch
Wil nog niet zeggen dat je het recht hebt om die informatie met het publiek te delen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Hij kan hem een half jaar wasknijpers laten maken.quote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Leo Beenhakker lijkt me wel het type die Derksen aan kan. Hij is geen non-man zoals Kraaij jr.
Lay-out zin.²
Ik geloof dat hele verhaal niet. Wat een extreem toeval allemaalquote:Op zondag 20 september 2009 22:51 schreef DrDentz het volgende:
Precies.quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik geloof dat hele verhaal niet. Wat een extreem toeval allemaal...
Als hij nou Anton Derksen heette, dus zijn naam met een A begon, ok. Maar dit is wel extreem voorbeschikt.quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Daar zou Wilfred eens over moeten beginnenquote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef DrDentz het volgende:
Als Johan Leo z'n telefoontje nou gehackt had ofzo, zoals die VI-werknemer toen..
Maar waarom zou Beenhakker nou Derksen bellen?quote:Op zondag 20 september 2009 22:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als hij nou Anton Derksen heette, dus zijn naam met een A begon, ok. Maar dit is wel extreem voorbeschikt.²
jep ik denl dat leo het gewoon verteld heeft.. en dat feyenoord later hem de "schuld" van het lek aan het geven was. en toen hebben ze dit verzonnen.quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Toch heeft Derksen dit ook in VI gezegd. Wel lief van Leo dat hij dit Johan niet aandoet.quote:Op zondag 20 september 2009 22:53 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Fer doet het echt goed. Ik zie hem op termijn het Nederlands elftal wel halen. Hij komt ook ontzettend sympathiek over.quote:Op zondag 20 september 2009 22:52 schreef Ad_rem het volgende:
Het leukste stuk uit SV dit jaar gaat over VI.
Wat is dan zijn belang om dat uit te lekken aan Derksen?quote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef koemleit het volgende:
[..]
jep ik denl dat leo het gewoon verteld heeft.. en dat feyenoord later hem de "schuld" van het lek aan het geven was. en toen hebben ze dit verzonnen.
quote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef Doopy-X- het volgende:
Zien we hem staan na het verhaal van jan? In de stromende regen in zijn beige lange regenjas met zijn kraag omhoog bij Go Ahead 2?
quote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Fer doet het echt goed. Ik zie hem op termijn het Nederlands elftal wel halen. Hij komt ook ontzettend sympathiek over.
Ja.²
mooi, ben benieuwdquote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef buddyb het volgende:
Castaignos zou dus donderdag kunnen spelen. Ben benieuwd.
Om zooi naar de media te "lekken"quote:Op zondag 20 september 2009 22:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Maar waarom zou Beenhakker nou Derksen bellen?
neu maar ik denk dat ie gewoon verteld heeft zo van: "wat we nou hebben een speler die door z'n vader betaald wordtquote:Op zondag 20 september 2009 22:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is dan zijn belang om dat uit te lekken aan Derksen?
Oprotten.quote:Op zondag 20 september 2009 22:57 schreef TheFrankey het volgende:
kakkerlak tv. Jack haat fey je ziet het aan hem
En, is het een beetje leuk wonen daar in Zuid Afrika?quote:Op zondag 20 september 2009 22:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Joerie wordt het geskreeuw van zijn ouwe heer goed zat
Neuh.quote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:
Als dit penalty-moment bij Ajax - PSV was geweest hadden ze het 10 keer herhaald en had Jack gezegd: "Wat vinden we ervan, dit kan toch niet?"
Calimeroquote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:
Als dit penalty-moment bij Ajax - PSV was geweest hadden ze het 10 keer herhaald en had Jack gezegd: "Wat vinden we ervan, dit kan toch niet?"
Adriaanse en Van Gaal worden niet tegengesproken door hun vader live op TV.quote:Op zondag 20 september 2009 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Youri wil graag overkomen als de nieuwe visionaire trainer uit de school van van Gaal, Adriaanse en Servaes.
Laat hem dromen.²
Wie niet ..quote:Op zondag 20 september 2009 22:59 schreef Doopy-X- het volgende:
Joerie wordt het geskreeuw van zijn ouwe heer goed zat
Boehoequote:Op zondag 20 september 2009 23:01 schreef Ritmo het volgende:
Ja, geen overtuigend bewijsquote:Op zondag 20 september 2009 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dingsdag is vrijgesproken voor die klappen?!
Het is een wonder dat die jongen profvoetbal speelt:quote:
quote:
Dat zag je ook wel met Kezman en Machlas bijvoorbeeld.quote:Op zondag 20 september 2009 23:08 schreef alors het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Suarez in een Engeland, Spanje potten gaat breken.
quote:Op zondag 20 september 2009 23:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
de Suarez compilaties koment me ook de strot uit
Engeland niet , Spanje denk ik wel.quote:Op zondag 20 september 2009 23:08 schreef alors het volgende:
Hij moest woensdag voorkomen?quote:Op zondag 20 september 2009 23:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dingsdag is vrijgesproken voor die klappen?!
Spanje wel, die competitie stelt echt niet zoveel voor. Zeker niet als hij bij Barca of zo terecht komt. Engeland lijkt me wel heel lastig voor hem, daar kan je niet echt vrijuit voetballen.quote:Op zondag 20 september 2009 23:08 schreef alors het volgende:
Boehoe.quote:Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef StarGazer het volgende:
Vooral niet te lang over Ajax praten Jack!
Mee eens, maar dat geldt voor meer clubs.quote:Op zondag 20 september 2009 23:10 schreef buddyb het volgende:
Hugo heeft gelijk. Ik blijf erbij, afgezien van de voorhoede is dit AZ zeer matig.
Bij jou ook blijkbaar, check zijn PI eensquote:
Als ik hem hoor praten denk je dat hij zo goed is als Ronaldo, Zlatan en Servaes in één.quote:Op zondag 20 september 2009 23:09 schreef Palmboom313 het volgende:
Pantelic heeft inderdaad veel zelfvertrouwen
Nee dat mag niet, je bent profsporter. Of moeten moslim-voetballers 10 % minder betaald krijgen dan hun collega's?quote:Op zondag 20 september 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doen ze dramatisch over El Hamdaoui, hij heeft 2 wedstrijden niet gescoord. 2!!!
Mag het, na:
- ramadan
Gewoon een matige straatvoetballer met slechte hamstrings.quote:Op zondag 20 september 2009 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat doen ze dramatisch over El Hamdaoui, hij heeft 2 wedstrijden niet gescoord. 2!!!
Mag het, na:
- ramadan
- ziekte
- blessure![]()
²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |