Zal hem zo veranderdnquote:
DaT DOE IK VOOR JOU JA?! IK KAN DE TT ONBEPERKT AANPASSEN, EN JULLIE LOPEN ALTJID TE JANKEN JA HET DUURT LANG! ALS IK EERST DAT NUMMER OP MOET ZOEKEN BEN IK 10 SECONDEN LANGER BEZIG EN LIGT ER MISSCHIEN AL IEMAND IN BED TE HUILENquote:Op zondag 13 september 2009 23:06 schreef Jotcha het volgende:
Verneuk die nummering dan ook nietEn ik ben lief.
quote:
Ik onthoud het nummer gewoon.quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
DaT DOE IK VOOR JOU JA?! IK KAN DE TT ONBEPERKT AANPASSEN, EN JULLIE LOPEN ALTJID TE JANKEN JA HET DUURT LANG! ALS IK EERST DAT NUMMER OP MOET ZOEKEN BEN IK 10 SECONDEN LANGER BEZIG EN LIGT ER MISSCHIEN AL IEMAND IN BED TE HUILEN![]()
![]()
HET IS OOK NOOIT GOED, altijd doe ik moeite voor jullie en wat krijg ik ervoor terug? Nix!!!
Doe maar, "Myraela is nummer 1. "quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
DaT DOE IK VOOR JOU JA?! IK KAN DE TT ONBEPERKT AANPASSEN, EN JULLIE LOPEN ALTJID TE JANKEN JA HET DUURT LANG! ALS IK EERST DAT NUMMER OP MOET ZOEKEN BEN IK 10 SECONDEN LANGER BEZIG EN LIGT ER MISSCHIEN AL IEMAND IN BED TE HUILEN![]()
![]()
HET IS OOK NOOIT GOED, altijd doe ik moeite voor jullie en wat krijg ik ervoor terug? Nix!!!
Ik heb bier op ja, dan akn ik niets onthouden!quote:
Dat wordt mijn volgendequote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe maar, "Myraela is nummer 1. "![]()
![]()
Het is niks. En je caps staat aan.quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
NIET! DAT IS MIJN SHIFTquote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het is niks. En je caps staat aan.
Help me herinnerenquote:
Nee, anders vergeet ik dat dat een TT moet wodrenquote:Op zondag 13 september 2009 23:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Anders vergeet je dat ik nummer 1 ben?
Klopt. Een kenner.quote:Op zondag 13 september 2009 23:16 schreef Daniane het volgende:
[..]
russische versie is beter
nas ne dogonyatttttttt
Waar is je lasso?quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef mstr het volgende:
Dikke lul, 3 bier.
Wat was jij een schattig jongetje.quote:Op zondag 13 september 2009 23:22 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Diamantjes erop. Had ik vroegahh toen ik 7 was
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook hequote:Op zondag 13 september 2009 23:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat was jij een schattig jongetje.
Hahahaha, je was serieus.quote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook he
en je speelde ook met de barbies van je zusje zekerquote:Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Mama had zo'n nagelstudio enzo. En dat wil je dan natuurlijk ook he
Nee ik heb heul geen zusje. Maar barbie vond ik kut, op die oto na.quote:Op zondag 13 september 2009 23:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
en je speelde ook met de barbies van je zusje zeker
quote:Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee ik heb heul geen zusje. Maar barbie vond ik kut, op die oto na.
Excuusnegers.quote:Op zondag 13 september 2009 23:50 schreef RoBro het volgende:
waarom zitten er altijd roetmoppen en zandnegers in dat discussieprogramma van de eo
zullen we het gewoon werklozen noemen lekker makkelijkquote:Op zondag 13 september 2009 23:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Excuusnegers.
Oh nee, neger mogen we niet zeggen.
Getinte mannen met een langer aanhangsel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |