Iets zegt mij dat je dat niet uit sportiviteit doet echter.quote:Op maandag 14 september 2009 14:14 schreef huhggh het volgende:
Overigens zet ik m'n auto wel ergens ver uit de buurt waar die wandeling zal plaatsvinden.
Met mijn benen mankeert niks, dus dat is nog gezond ook.
Het bestuur moet ophouden met huilieën en een jaar in de wijk gaan zitten waar ik 7 jaar heb gewoond. Ja, er zijn problemen, maar om zo'n wijk nou tot 'no-go area' te bombarderen. Doe ff normaal.quote:Op maandag 14 september 2009 13:24 schreef huhggh het volgende:
[..]
Vanwaar dan dat zelfs het bestuur aldaar ook over een no-go area spreekt?
Of is dat verkeerd begrepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
Ik heb het er vanochtend al neergezet. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:
Maareh, zal ik dit bericht ook even op Marokko.nl posten?
By all means.quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:
Nee, idioot, zodat ze gezellig mee kunnen lopen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
By all means.
Het is niet alsof het ons boeit, wat dat setje slachtoffers hier van vind. Want dat weten we al.
"Het ligt niet aan ons, het is de schuld van de ander!"
Marokko.nl, ja ga je gang, ik heb wel weer zin om te zien hoe erg ze me haten.quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:
Dan moet je je registreren, of vind je dat te dhimmi?quote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Marokko.nl, ja ga je gang, ik heb wel weer zin om te zien hoe erg ze me haten.
Edit: Wat een schijtforum, met die belachelijke server problemen, met zoveel subsidie zou je verwachten dat die meuk beter op orde zou zijn.![]()
Alsof ik me ga registreren op Marokko.nlquote:Op maandag 14 september 2009 15:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan moet je je registreren, of vind je dat te dhimmi?
Eh, nee. Dat gaan ze niet doen.quote:Op maandag 14 september 2009 14:55 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Nee, idioot, zodat ze gezellig mee kunnen lopen.
Want als je meeloopt zeg je: "het ligt aan de Marokkanen"?quote:Op maandag 14 september 2009 15:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, nee. Dat gaan ze niet doen.
Ze gaan zeggen:
"Het ligt niet aan ons, het is de schuld van een ander!"
Of ze gaan net zoals in Londen weer lekker rellen en de autochtonen wegpesten uit hun 'hood'.quote:Op maandag 14 september 2009 15:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Eh, nee. Dat gaan ze niet doen.
Ze gaan zeggen:
"Het ligt niet aan ons, het is de schuld van een ander!"
Pleur op met dit soort politiek correcte taalverkrachting.quote:menskracht
Aan wie anders?quote:Op maandag 14 september 2009 15:06 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Want als je meeloopt zeg je: "het ligt aan de Marokkanen"?
Wanneer doe je dat niet mekker?quote:Op maandag 14 september 2009 14:50 schreef Meh7 het volgende:
Staat er al lang op,en daar word er ook gewoon over gediscussieerd .quote:Op maandag 14 september 2009 18:05 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Wanneer doe je dat niet mekker?
Ohne "Allah ahkbar" geneuzel waar je normaal in verdrinkt daar?quote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef waterkip het volgende:
[..]
Staat er al lang op,en daar word er ook gewoon over gediscussieerd .
Jaquote:Op maandag 14 september 2009 18:08 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ohne "Allah ahkbar" geneuzel waar je normaal in verdrinkt daar?
Net zoals hier.quote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef waterkip het volgende:
[..]
Staat er al lang op,en daar word er ook gewoon over gediscussieerd .
Het is een mirakel, de topics over Wilders lopen meestal faliekant anders.quote:
Ze hebben nul komma nul server problemen alleen sommige discussies die verkeerd opgevat kunnen worden laten dit bericht zien als je niet bent ingelogd.quote:Op maandag 14 september 2009 14:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Marokko.nl, ja ga je gang, ik heb wel weer zin om te zien hoe erg ze me haten.
Edit: Wat een schijtforum, met die belachelijke server problemen, met zoveel subsidie zou je verwachten dat die meuk beter op orde zou zijn.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |