abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2009 @ 23:23:02 #51
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72717341
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Met andere woorden, jij bent al een slaaf van de islamisering.
Nee, maar ik maak wel wekelijks conflicten mee en altijd en eeuwig met noord afrikanen
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_72717387
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef waterkip het volgende:

[..]

Nee, maar ik maak wel wekelijks conflicten mee en altijd en eeuwig met noord afrikanen
Is cultuur
Ruzie is een teken van . is te beschamend in hun cultuur
당신을 사랑합니다
  zondag 13 september 2009 @ 23:25:26 #53
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72717426
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef Microtechs het volgende:

[..]

Is cultuur
Ruzie is een teken van . is te beschamend in hun cultuur
Nou ze willen nooit kroelen
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  zondag 13 september 2009 @ 23:27:29 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717508
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef waterkip het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit een probleem gehad met Marokkanen. Weet je zeker dat dit dan niet aan jezelf ligt? Hier wonen er niet zo veel, maar toch genoeg om in principe dan ook een keer een conflict met ze te krijgen. En ik ga ze ook niet uit de weg of wat dan ook.
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:28:54 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717544
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit een probleem gehad met Marokkanen. Weet je zeker dat dit dan niet aan jezelf ligt? Hier wonen er niet zo veel, maar toch genoeg om in principe dan ook een keer een conflict met ze te krijgen. En ik ga ze ook niet uit de weg of wat dan ook.
Oh, dat is trouwens niet helemaal waar. Ooit, ik denk 15 jaar of langer geleden, waren er een keer Marokkanen in een kroeg waar ik ook kwam. Die randden een meisje aan, kregen ruzie en werden naar buiten gezet. Toen de tent ging sluiten stonden er opeens 60 Marokkanen voor de deur en ieder Nederlander was sowieso een vijand. Toen is er wat geknokt. Maar dat is dan ook echt de enige keer.
The End Times are wild
pi_72717576
quote:

[..]

Het gelazer begint pas als ze boven een bepaald aantal uitkomen. Hoe denk je anders dat het in andere stadjes zover heeft kunnen komen?

Op dit vlak zijn die lui best slim, net een soort wolven. In het begin gedragen ze zich netjes, maar als ze het gevoel krijgen dat hun weinig meer kan gebeuren, gaat het los.
  zondag 13 september 2009 @ 23:30:33 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717594
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:29 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Het gelazer begint pas als ze boven een bepaald aantal uitkomen. Hoe denk je anders dat het in andere stadjes zover heeft kunnen komen?

Op dit vlak zijn die lui best slim, net een soort wolven. In het begin gedragen ze zich netjes, maar als ze het gevoel krijgen dat hun weinig meer kan gebeuren, gaat het los.
Hoeveel zijn dat er dan? En wie telt dat? Dan weet ik wanneer ik hier moet wegwezen.
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:31:56 #58
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72717643
quote:

[..]

Als ik het uitdaag omdat ik blank,blond en honden heb zal je gelijk hebben.
Ik bezoek geen coffeeshops,kom niet in hun cafe en laat hun vriendinnen ook met rust.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  zondag 13 september 2009 @ 23:32:53 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717668
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:31 schreef waterkip het volgende:

[..]

Als ik het uitdaag omdat ik blank,blond en honden heb zal je gelijk hebben.
Ik bezoek geen coffeeshops,kom niet in hun cafe en laat hun vriendinnen ook met rust.
Maar waarom en hoe krijg je dan ruzie met hen?
The End Times are wild
pi_72717716
Gewoon, heel vies aankijken
당신을 사랑합니다
pi_72717742
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Microtechs het volgende:
Gewoon, heel vies aankijken
Werkt wel. Hangt wel een beetje van de omstandigheden af, maar het kan voldoende zijn.
  zondag 13 september 2009 @ 23:37:02 #62
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72717799
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar waarom en hoe krijg je dan ruzie met hen?
1.wat kijk jij!
Ik kijk niet
Oh ,jij kijkt niet naar mij ,waarom ?omdat ik marokkaan ben zeker
Loop nou maar door anders lig jij zo

2.OPROTTE ,MET DIE STINKHONDEN

3.Kijkt je aan waggelend met een glas Bacardi,en spuugt je in het gezicht
KANKERLIJER

4.Wat doe jij in mijn straat?

nog meer voorbeelden ?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72717835
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoeveel zijn dat er dan? En wie telt dat? Dan weet ik wanneer ik hier moet wegwezen.
Dat hangt natuurlijk ook van de grootte van de plaats af. Als je ze dagelijks op straat tegen begint te komen, ook in het centrum, ben je eigenlijk al net te laat. Al maakt dat weinig uit als je huurt natuurlijk, dan kun je weg wanneer je wilt.
pi_72717897
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef waterkip het volgende:

[..]

1.wat kijk jij!
Ik kijk niet

KANKERLIJER

nog meer voorbeelden ?
Klinkt als doorgesnoven Marokkanen in het uitgaansleven. Dat zijn de ergsten.
  zondag 13 september 2009 @ 23:42:04 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717976
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef waterkip het volgende:

[..]

1.wat kijk jij!
Ik kijk niet

KANKERLIJER

nog meer voorbeelden ?
Nou, zoals jij het schetst heb ik het nog nooit meegemaakt. Je staat dus gewoon in een kroeg ofzo, en dan komt een Marokkaan op je af en zoekt ruzie? Worden dat soort Marokkanen dan niet de volgende keer aan de deur geweigerd wanneer ze iedere keer ruzie zoeken? Dat gebeurt hier met alle notaire vechtersbazen.

En buiten op straat? Dat is toch te gek, dat jij daar als Nederlander niet zou mogen lopen. "Jouw straat, jouw straat?" Als je je ogen dichtdoet zie je wat van jou is!
Wanneer iemand mij van een openbare straat zou verjagen dan zou ik terugkomen met 20 man om die straat eens flink te ruimen. Of desnoods 80. Hier in Brabant laten we ons echt niet wegjagen door vreemde bevolkingsgroepen.

(Overigens is Brabant daarmee wel een aantal malen fout in het nieuws gekomen. Dat er tegengas gegeven werd en dat de NOS dan zo'n reportage maakte over racisme onder de Brabantse bevolking.) Maar je kunt hier in ieder geval nog overal lopen.

Als je over je laat lopen, dan verlies je op den duur je rechten wel. Ik denk dat dat het probleem is.
The End Times are wild
pi_72717978
Ook in de bibliotheek ben je niet meer veilig btw
Zelfs dáár word je lastig gevallen (ja zelfs als allochtoon )
당신을 사랑합니다
  zondag 13 september 2009 @ 23:43:53 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718019
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk ook van de grootte van de plaats af. Als je ze dagelijks op straat tegen begint te komen, ook in het centrum, ben je eigenlijk al net te laat. Al maakt dat weinig uit als je huurt natuurlijk, dan kun je weg wanneer je wilt.
Ook in mijn dorp zie ik ze iedere dag wel. Nooit niks aan de hand. Er is zelfs een hangplekje, waar uiteraard flink gedealed wordt, en daar loop ik ook echt niet voor om. Nog nooit een probleem gehad, nagescholden of zelfs maar vuil aangekeken. Nooit.
The End Times are wild
pi_72718055
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef Microtechs het volgende:
Ook in de bibliotheek ben je niet meer veilig btw
Zelfs dáár word je lastig gevallen (ja zelfs als allochtoon )
Is je naam toevallig Kader Abdollah?
BE YOUR DOG
pi_72718132
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ook in mijn dorp zie ik ze iedere dag wel. Nooit niks aan de hand. Er is zelfs een hangplekje, waar uiteraard flink gedealed wordt, en daar loop ik ook echt niet voor om. Nog nooit een probleem gehad, nagescholden of zelfs maar vuil aangekeken. Nooit.
Komt nog wel. De eerste tekenen zijn daar. Marokkanen en drugs zijn een slechte combinatie.

Maar als je me niet gelooft, dan wil je wel een keer meenemen naar mijn geboortestad, waar de boel al is overgenomen. Dan zal ik je laten ondervinden hoe makkelijk je ruzie met Marokkanen kunt krijgen, zonder dat je die lui opzoekt. Ze zoeken jou wel op, hyena's zijn het.
  zondag 13 september 2009 @ 23:48:15 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718189
Wat is je geboortestad?
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:48:39 #71
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72718201
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, zoals jij het schetst heb ik het nog nooit meegemaakt. Je staat dus gewoon in een kroeg ofzo, en dan komt een Marokkaan op je af en zoekt ruzie? Worden dat soort Marokkanen dan niet de volgende keer aan de deur geweigerd wanneer ze iedere keer ruzie zoeken? Dat gebeurt hier met alle notaire vechtersbazen.

En buiten op straat? Dat is toch te gek, dat jij daar als Nederlander niet zou mogen lopen. "Jouw straat, jouw straat?" Als je je ogen dichtdoet zie je wat van jou is!
Wanneer iemand mij van een openbare straat zou verjagen dan zou ik terugkomen met 20 man om die straat eens flink te ruimen. Of desnoods 80. Hier in Brabant laten we ons echt niet wegjagen door vreemde bevolkingsgroepen.

(Overigens is Brabant daarmee wel een aantal malen fout in het nieuws gekomen. Dat er tegengas gegeven werd en dat de NOS dan zo'n reportage maakte over racisme onder de Brabantse bevolking.) Maar je kunt hier in ieder geval nog overal lopen.

Als je over je laat lopen, dan verlies je op den duur je rechten wel. Ik denk dat dat het probleem is.
De desbetreffende kroeg keek gewoon wie er het meeste geld in de gokkast gooide ,en dat waren niet de |
Nederlanders dus nam die ook geen stelling tegen ze in

Op straat ga ik de discussie aan,en dan komt er van al die bedreigingen niks.
Kom op ,die vent is gek en nog meer van dat moois en dan verdwijnen ze .
het maakt me niet meer uit ,echt niet .
Daarom vind ik het ook zo jammer dat er gezwicht is om de route te veranderen.
Degene die provoceert moet dan maar eens uitleggen waar hij het recht vandaan haalt om wandelaars in zijn buurt te weigeren.
Laat maar uit de hand lopen ,dit is niks kan je ook een rondje Reeuwijkse plas doen ,is ook mooi.
(heb ik dus ook op de site van de organisatoren gezet)
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72718280
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef LXIV het volgende:
Wat is je geboortestad?
Rotterdam. Gaan we even een biertje doen op de Witte de With of aan de Mauritsweg. Zoeken we natuurlijk wel een kroeg op die een redelijke afspiegeling vormt van de Rotterdamse gemeleerde gemeenschap, aangezien Marokkanen de meeste kroegen al niet eens meer binnen komen vanwege hun gedrag.
pi_72718296
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Is je naam toevallig Kader Abdollah?
Nee

당신을 사랑합니다
  zondag 13 september 2009 @ 23:53:11 #74
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718334
Zo sprak ik ook eens iemand uit Ede, waar de Marokkanen de dienst uitmaakten. Ik zei hem dat ze dit gewoon niet moesten pikken! Nog altijd zijn in Ede de Nederlanders in de meerderheid. Als ze nu al niet in staat zijn om zich niet te laten verjagen, hoe moet het dan over 10 jaar?
Het kan toch nooit zijn dat een relatief klein groepje in staat is een grote meerderheid te terroriseren? Of zijn het daar werkelijk allemaal van die lafbekken?
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:53:44 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718345
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:51 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Rotterdam. Gaan we even een biertje doen op de Witte de With of aan de Mauritsweg. Zoeken we natuurlijk wel een kroeg op die een redelijke afspiegeling vormt van de Rotterdamse gemeleerde gemeenschap, aangezien Marokkanen de meeste kroegen al niet eens meer binnen komen vanwege hun gedrag.
Ha! Ik wil graag een biertje met je drinken, maar kom bij voorkeur nooit in de Randstad.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')