abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 september 2009 @ 23:23:02 #51
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72717341
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Met andere woorden, jij bent al een slaaf van de islamisering.
Nee, maar ik maak wel wekelijks conflicten mee en altijd en eeuwig met noord afrikanen
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_72717387
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef waterkip het volgende:

[..]

Nee, maar ik maak wel wekelijks conflicten mee en altijd en eeuwig met noord afrikanen
Is cultuur
Ruzie is een teken van . is te beschamend in hun cultuur
당신을 사랑합니다
  zondag 13 september 2009 @ 23:25:26 #53
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72717426
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:24 schreef Microtechs het volgende:

[..]

Is cultuur
Ruzie is een teken van . is te beschamend in hun cultuur
Nou ze willen nooit kroelen
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  zondag 13 september 2009 @ 23:27:29 #54
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717508
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:23 schreef waterkip het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit een probleem gehad met Marokkanen. Weet je zeker dat dit dan niet aan jezelf ligt? Hier wonen er niet zo veel, maar toch genoeg om in principe dan ook een keer een conflict met ze te krijgen. En ik ga ze ook niet uit de weg of wat dan ook.
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:28:54 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717544
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit een probleem gehad met Marokkanen. Weet je zeker dat dit dan niet aan jezelf ligt? Hier wonen er niet zo veel, maar toch genoeg om in principe dan ook een keer een conflict met ze te krijgen. En ik ga ze ook niet uit de weg of wat dan ook.
Oh, dat is trouwens niet helemaal waar. Ooit, ik denk 15 jaar of langer geleden, waren er een keer Marokkanen in een kroeg waar ik ook kwam. Die randden een meisje aan, kregen ruzie en werden naar buiten gezet. Toen de tent ging sluiten stonden er opeens 60 Marokkanen voor de deur en ieder Nederlander was sowieso een vijand. Toen is er wat geknokt. Maar dat is dan ook echt de enige keer.
The End Times are wild
pi_72717576
quote:

[..]

Het gelazer begint pas als ze boven een bepaald aantal uitkomen. Hoe denk je anders dat het in andere stadjes zover heeft kunnen komen?

Op dit vlak zijn die lui best slim, net een soort wolven. In het begin gedragen ze zich netjes, maar als ze het gevoel krijgen dat hun weinig meer kan gebeuren, gaat het los.
  zondag 13 september 2009 @ 23:30:33 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717594
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:29 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Het gelazer begint pas als ze boven een bepaald aantal uitkomen. Hoe denk je anders dat het in andere stadjes zover heeft kunnen komen?

Op dit vlak zijn die lui best slim, net een soort wolven. In het begin gedragen ze zich netjes, maar als ze het gevoel krijgen dat hun weinig meer kan gebeuren, gaat het los.
Hoeveel zijn dat er dan? En wie telt dat? Dan weet ik wanneer ik hier moet wegwezen.
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:31:56 #58
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72717643
quote:

[..]

Als ik het uitdaag omdat ik blank,blond en honden heb zal je gelijk hebben.
Ik bezoek geen coffeeshops,kom niet in hun cafe en laat hun vriendinnen ook met rust.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  zondag 13 september 2009 @ 23:32:53 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717668
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:31 schreef waterkip het volgende:

[..]

Als ik het uitdaag omdat ik blank,blond en honden heb zal je gelijk hebben.
Ik bezoek geen coffeeshops,kom niet in hun cafe en laat hun vriendinnen ook met rust.
Maar waarom en hoe krijg je dan ruzie met hen?
The End Times are wild
pi_72717716
Gewoon, heel vies aankijken
당신을 사랑합니다
pi_72717742
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:34 schreef Microtechs het volgende:
Gewoon, heel vies aankijken
Werkt wel. Hangt wel een beetje van de omstandigheden af, maar het kan voldoende zijn.
  zondag 13 september 2009 @ 23:37:02 #62
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72717799
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:32 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar waarom en hoe krijg je dan ruzie met hen?
1.wat kijk jij!
Ik kijk niet
Oh ,jij kijkt niet naar mij ,waarom ?omdat ik marokkaan ben zeker
Loop nou maar door anders lig jij zo

2.OPROTTE ,MET DIE STINKHONDEN

3.Kijkt je aan waggelend met een glas Bacardi,en spuugt je in het gezicht
KANKERLIJER

4.Wat doe jij in mijn straat?

nog meer voorbeelden ?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72717835
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:30 schreef LXIV het volgende:

[..]

Hoeveel zijn dat er dan? En wie telt dat? Dan weet ik wanneer ik hier moet wegwezen.
Dat hangt natuurlijk ook van de grootte van de plaats af. Als je ze dagelijks op straat tegen begint te komen, ook in het centrum, ben je eigenlijk al net te laat. Al maakt dat weinig uit als je huurt natuurlijk, dan kun je weg wanneer je wilt.
pi_72717897
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef waterkip het volgende:

[..]

1.wat kijk jij!
Ik kijk niet

KANKERLIJER

nog meer voorbeelden ?
Klinkt als doorgesnoven Marokkanen in het uitgaansleven. Dat zijn de ergsten.
  zondag 13 september 2009 @ 23:42:04 #65
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72717976
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef waterkip het volgende:

[..]

1.wat kijk jij!
Ik kijk niet

KANKERLIJER

nog meer voorbeelden ?
Nou, zoals jij het schetst heb ik het nog nooit meegemaakt. Je staat dus gewoon in een kroeg ofzo, en dan komt een Marokkaan op je af en zoekt ruzie? Worden dat soort Marokkanen dan niet de volgende keer aan de deur geweigerd wanneer ze iedere keer ruzie zoeken? Dat gebeurt hier met alle notaire vechtersbazen.

En buiten op straat? Dat is toch te gek, dat jij daar als Nederlander niet zou mogen lopen. "Jouw straat, jouw straat?" Als je je ogen dichtdoet zie je wat van jou is!
Wanneer iemand mij van een openbare straat zou verjagen dan zou ik terugkomen met 20 man om die straat eens flink te ruimen. Of desnoods 80. Hier in Brabant laten we ons echt niet wegjagen door vreemde bevolkingsgroepen.

(Overigens is Brabant daarmee wel een aantal malen fout in het nieuws gekomen. Dat er tegengas gegeven werd en dat de NOS dan zo'n reportage maakte over racisme onder de Brabantse bevolking.) Maar je kunt hier in ieder geval nog overal lopen.

Als je over je laat lopen, dan verlies je op den duur je rechten wel. Ik denk dat dat het probleem is.
The End Times are wild
pi_72717978
Ook in de bibliotheek ben je niet meer veilig btw
Zelfs dáár word je lastig gevallen (ja zelfs als allochtoon )
당신을 사랑합니다
  zondag 13 september 2009 @ 23:43:53 #67
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718019
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:37 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Dat hangt natuurlijk ook van de grootte van de plaats af. Als je ze dagelijks op straat tegen begint te komen, ook in het centrum, ben je eigenlijk al net te laat. Al maakt dat weinig uit als je huurt natuurlijk, dan kun je weg wanneer je wilt.
Ook in mijn dorp zie ik ze iedere dag wel. Nooit niks aan de hand. Er is zelfs een hangplekje, waar uiteraard flink gedealed wordt, en daar loop ik ook echt niet voor om. Nog nooit een probleem gehad, nagescholden of zelfs maar vuil aangekeken. Nooit.
The End Times are wild
pi_72718055
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef Microtechs het volgende:
Ook in de bibliotheek ben je niet meer veilig btw
Zelfs dáár word je lastig gevallen (ja zelfs als allochtoon )
Is je naam toevallig Kader Abdollah?
BE YOUR DOG
pi_72718132
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:43 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ook in mijn dorp zie ik ze iedere dag wel. Nooit niks aan de hand. Er is zelfs een hangplekje, waar uiteraard flink gedealed wordt, en daar loop ik ook echt niet voor om. Nog nooit een probleem gehad, nagescholden of zelfs maar vuil aangekeken. Nooit.
Komt nog wel. De eerste tekenen zijn daar. Marokkanen en drugs zijn een slechte combinatie.

Maar als je me niet gelooft, dan wil je wel een keer meenemen naar mijn geboortestad, waar de boel al is overgenomen. Dan zal ik je laten ondervinden hoe makkelijk je ruzie met Marokkanen kunt krijgen, zonder dat je die lui opzoekt. Ze zoeken jou wel op, hyena's zijn het.
  zondag 13 september 2009 @ 23:48:15 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718189
Wat is je geboortestad?
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:48:39 #71
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72718201
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:42 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, zoals jij het schetst heb ik het nog nooit meegemaakt. Je staat dus gewoon in een kroeg ofzo, en dan komt een Marokkaan op je af en zoekt ruzie? Worden dat soort Marokkanen dan niet de volgende keer aan de deur geweigerd wanneer ze iedere keer ruzie zoeken? Dat gebeurt hier met alle notaire vechtersbazen.

En buiten op straat? Dat is toch te gek, dat jij daar als Nederlander niet zou mogen lopen. "Jouw straat, jouw straat?" Als je je ogen dichtdoet zie je wat van jou is!
Wanneer iemand mij van een openbare straat zou verjagen dan zou ik terugkomen met 20 man om die straat eens flink te ruimen. Of desnoods 80. Hier in Brabant laten we ons echt niet wegjagen door vreemde bevolkingsgroepen.

(Overigens is Brabant daarmee wel een aantal malen fout in het nieuws gekomen. Dat er tegengas gegeven werd en dat de NOS dan zo'n reportage maakte over racisme onder de Brabantse bevolking.) Maar je kunt hier in ieder geval nog overal lopen.

Als je over je laat lopen, dan verlies je op den duur je rechten wel. Ik denk dat dat het probleem is.
De desbetreffende kroeg keek gewoon wie er het meeste geld in de gokkast gooide ,en dat waren niet de |
Nederlanders dus nam die ook geen stelling tegen ze in

Op straat ga ik de discussie aan,en dan komt er van al die bedreigingen niks.
Kom op ,die vent is gek en nog meer van dat moois en dan verdwijnen ze .
het maakt me niet meer uit ,echt niet .
Daarom vind ik het ook zo jammer dat er gezwicht is om de route te veranderen.
Degene die provoceert moet dan maar eens uitleggen waar hij het recht vandaan haalt om wandelaars in zijn buurt te weigeren.
Laat maar uit de hand lopen ,dit is niks kan je ook een rondje Reeuwijkse plas doen ,is ook mooi.
(heb ik dus ook op de site van de organisatoren gezet)
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72718280
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:48 schreef LXIV het volgende:
Wat is je geboortestad?
Rotterdam. Gaan we even een biertje doen op de Witte de With of aan de Mauritsweg. Zoeken we natuurlijk wel een kroeg op die een redelijke afspiegeling vormt van de Rotterdamse gemeleerde gemeenschap, aangezien Marokkanen de meeste kroegen al niet eens meer binnen komen vanwege hun gedrag.
pi_72718296
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:44 schreef AAAAAA het volgende:

[..]

Is je naam toevallig Kader Abdollah?
Nee

당신을 사랑합니다
  zondag 13 september 2009 @ 23:53:11 #74
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718334
Zo sprak ik ook eens iemand uit Ede, waar de Marokkanen de dienst uitmaakten. Ik zei hem dat ze dit gewoon niet moesten pikken! Nog altijd zijn in Ede de Nederlanders in de meerderheid. Als ze nu al niet in staat zijn om zich niet te laten verjagen, hoe moet het dan over 10 jaar?
Het kan toch nooit zijn dat een relatief klein groepje in staat is een grote meerderheid te terroriseren? Of zijn het daar werkelijk allemaal van die lafbekken?
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:53:44 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718345
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:51 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Rotterdam. Gaan we even een biertje doen op de Witte de With of aan de Mauritsweg. Zoeken we natuurlijk wel een kroeg op die een redelijke afspiegeling vormt van de Rotterdamse gemeleerde gemeenschap, aangezien Marokkanen de meeste kroegen al niet eens meer binnen komen vanwege hun gedrag.
Ha! Ik wil graag een biertje met je drinken, maar kom bij voorkeur nooit in de Randstad.
The End Times are wild
  zondag 13 september 2009 @ 23:56:54 #76
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72718435
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef LXIV het volgende:
Zo sprak ik ook eens iemand uit Ede, waar de Marokkanen de dienst uitmaakten. Ik zei hem dat ze dit gewoon niet moesten pikken! Nog altijd zijn in Ede de Nederlanders in de meerderheid. Als ze nu al niet in staat zijn om zich niet te laten verjagen, hoe moet het dan over 10 jaar?
Het kan toch nooit zijn dat een relatief klein groepje in staat is een grote meerderheid te terroriseren? Of zijn het daar werkelijk allemaal van die lafbekken?

Welke meerderheid >Meerderheid bevolking of meerderheid doelgroep.
10% in Gouda is Marokkaan ,daarvan is nog geen 1% hinderlijk aanwezig,maar die maken wel de dienst uit.
Wie moet je aanpakken,allemaal .....zijn niet verantwoordelijk voor andermans daden.

Voorbeeld in Amsterdam: Vrouwen zwaar mishandeld op Leidseplein #2
Dat is dus mijn nichtje he ,op wie moet ik mijn agressie botvieren?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72718464
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ha! Ik wil graag een biertje met je drinken, maar kom bij voorkeur nooit in de Randstad.
Da's jammer. Want vrijwel alle steden en dorpen waar de situatie bijna onomkeerbaar doorslaat in het voordeel van de Marokkanen, liggen in de Randstad.

Het probleem is het individualisme onder "kazen". Als kaas kun je je simpelweg niet voorstellen hoe primitief veel van die Marokkanen in elkaar zitten. Die gaan echt met een clubje op jacht om ruzie met zo'n eenling te zoeken, daar kicken ze op. Als eenling kun je daar gewoon weinig tegen beginnen.
  maandag 14 september 2009 @ 00:00:07 #78
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718513
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:56 schreef waterkip het volgende:

[..]

Welke meerderheid >Meerderheid bevolking of meerderheid doelgroep.
10% in Gouda is Marokkaan ,daarvan is nog geen 1% hinderlijk aanwezig,maar die maken wel de dienst uit.
In sommige steden kunnen de Nederlanders wellicht geen meerderheid meer zijn, maar het blijft voorlopig nog wel de grootste ethnische groep.
The End Times are wild
  maandag 14 september 2009 @ 00:01:50 #79
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72718551
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

In sommige steden kunnen de Nederlanders wellicht geen meerderheid meer zijn, maar het blijft voorlopig nog wel de grootste ethnische groep.
Die geen poot uit wil steken,nee nog geeneens hun onvrede kenbaar maken publiekelijk.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 14 september 2009 @ 00:02:05 #80
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718557
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:58 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Da's jammer. Want vrijwel alle steden en dorpen waar de situatie bijna onomkeerbaar doorslaat in het voordeel van de Marokkanen, liggen in de Randstad.

Het probleem is het individualisme onder "kazen". Als kaas kun je je simpelweg niet voorstellen hoe primitief veel van die Marokkanen in elkaar zitten. Die gaan echt met een clubje op jacht om ruzie met zo'n eenling te zoeken, daar kicken ze op. Als eenling kun je daar gewoon weinig tegen beginnen.
Zorg dan dat je niet alleen bent. (Alhoewel dat eigenlijk ook belachelijk is). Vergeet niet dat het Westen nog geen 100 jaar geleden in staat was om met een enorme minderheid aan troepen landen als Marokko en Tunesie volledig te onderwerpen. Toen waren 8000 man voldoende om een heel land op zijn knieen te krijgen.
Indie is veroverd met een paar honderd man. Een heel subcontinent! Zuid-Amerika met 28 man. Waarom nu van die slappe knieen.
The End Times are wild
  maandag 14 september 2009 @ 00:02:24 #81
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718564
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:01 schreef waterkip het volgende:

[..]

Die geen poot uit wil steken
Dan is het toch hun eigen schuld?
The End Times are wild
  maandag 14 september 2009 @ 00:06:05 #82
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72718674
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan is het toch hun eigen schuld?
Dus we moeten eerst allemaal persoonlijk belaagd worden,of onze naasten voor we onze onvrede kenbaar maken.
Zolang het niet zo ver is,is het onze eigen schuld als we met botbreuken in het ziekenhuis belanden omdat we niet op de avances van een berber op een scooter ingaan?
Ik bedoel dit topic: Vrouwen zwaar mishandeld op Leidseplein #2
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 14 september 2009 @ 00:07:29 #83
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72718716
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:06 schreef waterkip het volgende:

[..]

Dus we moeten eerst allemaal persoonlijk belaagd worden,of onze naasten voor we onze onvrede kenbaar maken.
Zolang het niet zo ver is,is het onze eigen schuld als we met botbreuken in het ziekenhuis belanden omdat we niet op de avances van een berber op een scooter ingaan?
Maar het is toch te gek dat we een paar jonge Marokkanen hier zomaar de dienst laten uitmaken? Die zelfs binnen hun eigen bevolkingsgroep een minderheid zijn? Als je dat tolereert ben je gewoon decadent, en verdien je het in feite om ten onder te gaan.
The End Times are wild
pi_72718761
Ok, het begint nu wel heel erg calimero te worden

Als iemand belaagd wordt, heb je toch altijd omstanders die er wat tegen doen?
당신을 사랑합니다
pi_72718798
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:02 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zorg dan dat je niet alleen bent.
Of je verhuist gewoon, zoals ik uiteindelijk heb gedaan. Ik woon nu nog steeds zeer dichtbij de Randstad, maar geen Marokkaan te zien hier. En dat gaat ook niet gebeuren, want veel mensen hier hebben met eigen ogen gezien hoe het er in Rotterdam aan toegaat en willen dat koste wat het kost hier voormkomen. De PVV is hier nu al de grootste partij, terwijl ik hier nog nooit een Marokkaan of andere islamiet gezien heb. Echt héérlijk.

Wat er in de grote steden gebeurt zoekt men verder zelf maar uit. Het is mijn probleem niet meer. Ik zit hier prima en stem gewoon lekker op de PVV.
quote:
(Alhoewel dat eigenlijk ook belachelijk is). Vergeet niet dat het Westen nog geen 100 jaar geleden in staat was om met een enorme minderheid aan troepen landen als Marokko en Tunesie volledig te onderwerpen. Toen waren 8000 man voldoende om een heel land op zijn knieen te krijgen.
Indie is veroverd met een paar honderd man. Een heel subcontinent! Zuid-Amerika met 28 man. Waarom nu van die slappe knieen.
In georganiseerd verzet is de westerling bijzonder goed. Maar dan moet er wel eerst iets georganiseerd worden en daarvoor moet er eerst een emmertje overlopen.
  maandag 14 september 2009 @ 00:10:13 #86
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72718804
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:07 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar het is toch te gek dat we een paar jonge Marokkanen hier zomaar de dienst laten uitmaken? Die zelfs binnen hun eigen bevolkingsgroep een minderheid zijn? Als je dat tolereert ben je gewoon decadent, en verdien je het in feite om ten onder te gaan.
Het is je bekend dat zo gauw je je organiseert (groepsvorming),de politie heeft aangegeven in te grijpen.
met andere woorden zij tolereren geen eigen rechter?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 14 september 2009 @ 00:13:06 #87
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72718897
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:08 schreef Microtechs het volgende:
Ok, het begint nu wel heel erg calimero te worden

Als iemand belaagd word, heb je toch altijd omstanders die er wat tegen doen?
Sorry,hoeveel omstanders wil je op het Leidse plein (inclusief camera's ) en wie grijpt in?
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72718956
Dus het ligt aan de Nederlandse mentaliteit van onverschilligheid
당신을 사랑합니다
pi_72718992
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef waterkip het volgende:

[..]

Het is je bekend dat zo gauw je je organiseert (groepsvorming),de politie heeft aangegeven in te grijpen.
met andere woorden zij tolereren geen eigen rechter?
En dat is maar goed ook want we willen geen Zuid-Afrikaanse toestanden in dit land.
  maandag 14 september 2009 @ 00:17:47 #90
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72719034
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef Aartjan het volgende:

[..]

En dat is maar goed ook want we willen geen Zuid-Afrikaanse toestanden in dit land.
Zal het geen kwestie van tijd zijn ,noord afrikanen storen zich ook niet aan de wet
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72719100
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:17 schreef waterkip het volgende:

[..]

Zal het geen kwestie van tijd zijn ,noord afrikanen storen zich ook niet aan de wet
Noord Afrika telt zo'n 150 miljoen inwoners, de meesten houden zich aan de wet.
  maandag 14 september 2009 @ 00:21:41 #92
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72719118
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:18 schreef Aartjan het volgende:

[..]

Je weet niet wat je mist. Maar het is ook goed voor de Mocro's dat de racisten vertrekken. Win-win.
Dus wanneer je het niet met strekking van het gesprek eens bent van de nobele berber en je tegen het plaveisel word gewerkt ben je een racist
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72719165
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:17 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Die hebben we al, dus voor dit soort argumenten is het helaas te laat. Het enige wat er nog ontbreekt is dat de burger besluit zichzelf te verdedigen tegen het losgeslagen gajes.
Charles Bronson vigilante-praktijken. Films zijn slecht, afschaffen.
  maandag 14 september 2009 @ 00:23:38 #94
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72719171
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:20 schreef Aartjan het volgende:

[..]

Noord Afrika telt zo'n 150 miljoen inwoners, de meesten houden zich aan de wet.
Ik kan het mis hebben,maar ging het hier niet over een bepaalde groep van relschoppers en niet over de gehele Noord Afrikaanse bevolking

ben ik nou zo dom,.....
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
pi_72719199
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:21 schreef waterkip het volgende:

[..]

Dus wanneer je het niet met strekking van het gesprek eens bent van de nobele berber en je tegen het plaveisel word gewerkt ben je een racist
Als je het gedrag van tuig projecteert op een bevolkingsgroep dan ben je een racist.
pi_72719209
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:16 schreef hoerenjong het volgende:

[..]

Het ligt natuurlijk primair gewoon aan die Marokkanen. Zonder Marokkanen was er überhaupt helemaal geen probleem geweest.
Tuurlijk, maar je kan bij zo een "actie van belagen of zelfs geweld' wel hulp van omstanders verwachten, of niet Of lopen we met zijn allen door en kijken we zo min mogelijk achterom
당신을 사랑합니다
pi_72719229
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:23 schreef waterkip het volgende:

[..]

Ik kan het mis hebben,maar ging het hier niet over een bepaalde groep van relschoppers en niet over de gehele Noord Afrikaanse bevolking

ben ik nou zo dom,.....
Je had het over Noord-Afrikanen, ik ook.
quote:
,noord afrikanen storen zich ook niet aan de wet
  maandag 14 september 2009 @ 00:28:12 #98
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72719282
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:24 schreef Aartjan het volgende:

[..]

Als je het gedrag van tuig projecteert op een bevolkingsgroep dan ben je een racist.
Dan lees je niet goed want ik heb al aangegeven dat het in Gouda om 1% gaat waarvan en een kleine driehonderd met naam en toenaam bekend zijn .
Dossiers van vijftig pagina's enzo.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
  maandag 14 september 2009 @ 00:31:47 #99
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_72719368
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:28 schreef waterkip het volgende:

[..]

Dan lees je niet goed want ik heb al aangegeven dat het in Gouda om 1% gaat waarvan en een kleine driehonderd met naam en toenaam bekend zijn .
Dossiers van vijftig pagina's enzo.
Ik zal je even een tip geven, deheer/mevrouw Aartjan dien je beter te negeren met zijn uitspraken dan er werkelijk serieus op in te gaan. Als je al een scheet laat in de buurt van een moskee dan ben je een fascist of racist dus er is geen houden aan.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
  maandag 14 september 2009 @ 00:33:21 #100
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_72719413
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:31 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Ik zal je even een tip geven, deheer/mevrouw Aartjan dien je beter te negeren met zijn uitspraken dan er werkelijk serieus op in te gaan. Als je al een scheet laat in de buurt van een moskee dan ben je een fascist of racist dus er is geen houden aan.
Dank U bedtijd dan.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')