Ja, dat welquote:Op zondag 13 september 2009 22:42 schreef Dlocks het volgende:
Maar de appeltaart van AH is wel onwijs lekker
quote:
Omdat hij dan taai wordt?quote:Op zondag 13 september 2009 23:05 schreef S.Seagal het volgende:
Waarom zou je de verpakking weer dicht willen doen?
quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die shit is toch gemaakt om in een keer op te eten...anders folie eroverheen ofzo?
Het zijn toch ook 1 persoon porties..quote:Op zondag 13 september 2009 23:13 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat dus, als je de deksel eraf haalt hoor je hem gewoon in 1 keer op te vreten, daar zijn ze ook voor gemaakt
quote:Op zondag 13 september 2009 23:16 schreef FFSletop het volgende:
doe me een lol tis gwn kk lekker!! sry hoor, mr t is gwn zo!! opkahnen dus!
quote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Fosfolipide het volgende:
Al die gasten die denken dat je zo'n taartje in 1 keer moet opeten hebben vast ronde gevulde tonnetjes
of hebben geen anorexiaquote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Fosfolipide het volgende:
Al die gasten die denken dat je zo'n taartje in 1 keer moet opeten hebben vast ronde gevulde tonnetjes
Nee hoor, AFGETRAIND MELD ZICH.quote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Fosfolipide het volgende:
dik niet ik doe dat echt wel 1 keer per week en ik ben 60 kilo. prima tog?quote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Fosfolipide het volgende:
Nee.quote:Op zondag 13 september 2009 23:47 schreef FFSletop het volgende:
[..]
dik niet ik doe dat echt wel 1 keer per week en ik ben 60 kilo. prima tog?
meldquote:
of ze warmen het op en gebruiken em zoals in die American Pie scenequote:Op zondag 13 september 2009 23:19 schreef Fosfolipide het volgende:
En taalkundig niet al te sterkquote:
quote:Mijn klacht is dat de dekseltjes van de appeltaartjes van de Albert Heijn nadat je het dekseltje voor de eerste keer hebt open gemaakt het plastic dekseltje niet meer op het appeltaartjedoosje past!
quote:Op maandag 14 september 2009 15:03 schreef Black-Death het volgende:
[..]
En taalkundig niet al te sterk
[..]
Jawel, zandtaart.quote:Op maandag 14 september 2009 16:02 schreef leetzors het volgende:
IN AFRIKA HEBBEN ZE NIET EENS TAART![]()
![]()
wow. Ze hebben eten.quote:
tuurlijk, alsof hbo-ers dat doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:11 schreef Nero22 het volgende:
O ja: die appeltaartjes zijn twee weken geleden gemaakt door een stel laaggeschoolden in een aftandse fabriek.
wth?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:04 schreef FFSletop het volgende:
[..]
tuurlijk, alsof hbo-ers dat doen.
was wel leuk geweest
Stoere jongen!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:38 schreef FFSletop het volgende:
dat wel... godver ik kan echt klaarkomen daarop man!
EN niemand quote de enige reactie waardoor dit topic niet langer ultiem kut isquote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef J.Herrer het volgende:
Je snapt het niet
Je eet 1 puntje (of meer), en de rest neuk je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |