Ik weet niet welke soort het is. Het is er zo eentje met heel veel groen. Van die lange slanke bladen. Ze heeft paarse bloemen meen ik me te herinneren.quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke soort is het?Ik heb er thuis namelijk eentje staan en die stinkt zo hard dat ik op het punt sta om hem, tegen m'n principes in, in de kliko te mikken
.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nooit hoofdletters voor een methode in Java, Grrrrrrrr. Behalve waar dat wel zo is.
Ik heb ook nul ervaring met java, maar volgens mij kennen de meeste talen wel een ABS, vandaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
http://www.euroorchid.com(...)ternet/Group208.html ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik weet niet welke soort het is. Het is er zo eentje met heel veel groen. Van die lange slanke bladen. Ze heeft paarse bloemen meen ik me te herinneren.
Die stinkt bij mij dus enormquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef MissMSX het volgende:
Zoiets inderdaad ja
Kun je daar wat mee?
[ afbeelding ]
Bij die van mij zitten geen bloemen aan, dus stinkt nietquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die stinkt bij mij dus enorm. Maar een vriendin van me heeft 'm ook en die heeft nergens last van, terwijl ik die van mij achter in de tuin moest zetten van m'n ouders.
Auwquote:Op dinsdag 15 september 2009 19:59 schreef Tegan het volgende:
Ik beet net in mijn lip omdat ik te snel willde eten.
Of die pauperwinkel waar ik hem gekocht heb heeft hem in verrotte aarde gezet ofzoquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij die van mij zitten geen bloemen aan, dus stinkt niet
Maar toen er wel bloemen aan zaten stonk-ie ook nietZal wel net een ander ras en merk zijn
Je inbox is vol.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
T
Leg me nog eens uit waar jij je series vandaan haalt want ik ga ook downloaden
we doen de tv weg (nou ja niet de tv, voor dvdtjes, maar de euhm dinges, tvdingesen... zenders...., naja je snapt me)
Bittorrentsquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
T
Leg me nog eens uit waar jij je series vandaan haalt want ik ga ook downloaden
we doen de tv weg (nou ja niet de tv, voor dvdtjes, maar de euhm dinges, tvdingesen... zenders...., naja je snapt me)
Duurde bij mij ook lang. Nu kan ik niet zonderquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bittorrents
En je hebt ook nieuwsgroepen en dat is me al dertig keer stapje voor stapje op z'n Jip & Jannekes uitgelegd, maar dat volg ik nog steeds niet. Ik ben nu vier seizoenen van How I Met Your Mother aan het binnenhalen, nu nog leren hoe ik ze ook fatsoenlijk op dvd kan zetten
Gelukkig is dat heel eenvoudigquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
En je hebt ook nieuwsgroepen en dat is me al dertig keer stapje voor stapje op z'n Jip & Jannekes uitgelegd, maar dat volg ik nog steeds niet.
Wel eens met nieuwsgroepen liggen kloten maar eerlijk gezegd vind ik lid zijn van een goede private torrenttracker doorgaans veel beter werken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bittorrents
En je hebt ook nieuwsgroepen en dat is me al dertig keer stapje voor stapje op z'n Jip & Jannekes uitgelegd, maar dat volg ik nog steeds niet. Ik ben nu vier seizoenen van How I Met Your Mother aan het binnenhalen, nu nog leren hoe ik ze ook fatsoenlijk op dvd kan zetten
Ok, dan spreken we nog wel een swopdate afquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of die pauperwinkel waar ik hem gekocht heb heeft hem in verrotte aarde gezet ofzo. Ik kan er ook niets over vinden op het internet. Als jij hem niet meer wilt, wil ik hem wel vertroetelen
.
Ik las 'sopdate'quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ok, dan spreken we nog wel een swopdate af
Ik zo klikken van "GEIL1!1!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |