lekkahquote:Op dinsdag 15 september 2009 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ok, dan spreken we nog wel een swopdate af
*gaap* Misschien omdat ik al sinds 20:00 op bed lag met laptop op schoot, GG kijken/code schrijven. Gelukkig op kunnen staan voor de bus, waar ik nu inzit, en maar tot half vier les.quote:
Maar heb je na die post dan nog wel geslapen? Zoals ik het lees ging je wakker blijvenquote:Op woensdag 16 september 2009 09:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
*gaap* Misschien omdat ik al sinds 20:00 op bed lag met laptop op schoot, GG kijken/code schrijven. Gelukkig op kunnen staan voor de bus, waar ik nu inzit, en maar tot half vier les.
Heb zin en eindelijk tijd om iets lekkers te koken als ik thuis kom, suggesties?
De groente wat doe je!quote:Op woensdag 16 september 2009 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Gevulde kalfskotelet met gegratineerde aardappelen en crême brulee als dessert.
Niet echt, beetje in bed gelegen, maar ik voel me niet meer uitgeput dan een normale ochtendquote:Op woensdag 16 september 2009 09:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar heb je na die post dan nog wel geslapen? Zoals ik het lees ging je wakker blijven
dawgquote:Op woensdag 16 september 2009 10:34 schreef dawg het volgende:
teganchickie!
Nee hoor. Hoezo?quote:
Sinds wanneer is dat de zwanger smiliequote:
Verhuisd naar een "woning met acceptabele reisafstand naar mijn werk". Met Anna gaat op dit moment iets beter, maar met ups en downs. Maar dat zet ik verder niet hier 'en publique'.quote:Op woensdag 16 september 2009 13:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat de zwanger smilie.
Hoe is het met je? En Anna?. Te lang niet gesproken
.
Ow wat leuk. Een huis echt? Met alle poezels en beesten?quote:Op woensdag 16 september 2009 14:00 schreef Anthraxx het volgende:
Verhuisd naar een "woning met acceptabele reisafstand naar mijn werk". Met Anna gaat op dit moment iets beter, maar met ups en downs. Maar dat zet ik verder niet hier 'en publique'.
Triest.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
Scholier gooit stoel naar lerares
Toch blij dat ik niet perse een stage hier in tilburg wilde![]()
quote:
Een verbazingwekkend passend antwoord.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Anthraxx het volgende:
Bij Amersfoort.
Uiteraard, uiteraardquote:Op woensdag 16 september 2009 14:01 schreef Kuukske het volgende:
Lithpeauw! Alles bien avec toi?
Mooi! Goed om te lezen. Het is hier wel stil ineens trouwens. Als ik weer moet gaan dan hoor ik het wel hm?quote:
Kan niet klagen. Riante villa, bos om mij heen, zwembad in de achtertuin. Auto onder een dakje. Ongeveer 25 traptreden verwijderd van mijn werk.quote:Op woensdag 16 september 2009 14:11 schreef Kuukske het volgende:
Leusden.. * Kuukske Googlemapped even. ...
EDit: Ah! Daar.
Hoe bevalt het??
Toch handig dat ik daar niet meer werk dusquote:Op woensdag 16 september 2009 16:28 schreef Q. het volgende:
Man valt van Domtoren
Ik was zo'n tien minuten nadien toevallig op het Domplein, ik zag zijn benen nog tussen de poltieauto's door. Er gingen zelfs mensen op hun knieën liggen om onder de auto's door te kijken. Mongolen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |