abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 22:23:06 #226
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73765095
Laten we hopen dat het meevalt
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73771342
Oh BJ dat oranje is heel mooi bij

Tan wat mooi! Een heel knus holletje voor jullie kindje . Hoezo zou je van rood niet tot rust komen, als er licht in de baarmoeder doordringt is het ook rood.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 08:26:41 #228
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73772430
Ah, daarom sliep ik vannacht zo slecht, dat rood van de klamboe naast me!

Maar voor het geval het een serieuze reactie was, nog een serieuze reactie terug van mij Als een kindje slaapt is het donker en overdag is onze slaapkamer ook vrij donker. We hebben geen rechtstreeks raam (wel in de badkamer twee ramen en de badkamer staat in verbinding met onze slaapkamer met een deur die altijd open staat tenzij er net gedouched of gebadderd is - dus wel frisse lucht, maar geen directe lichtinval) in onze slaapkamer, en het bedje staat in de uiterste, donkerste hoek (dat die foto's zo fel zijn komt door de flits).

Kortom, ik denk dat het reuze meevalt Ik kan mij ook niet voorstellen dat die klamboe het rustpatroon van mijn kindje negatief beïnvloedt
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 13:28:51 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73777032
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 08:26 schreef Tan het volgende:
Ah, daarom sliep ik vannacht zo slecht, dat rood van de klamboe naast me!

Maar voor het geval het een serieuze reactie was, nog een serieuze reactie terug van mij Als een kindje slaapt is het donker en overdag is onze slaapkamer ook vrij donker. We hebben geen rechtstreeks raam (wel in de badkamer twee ramen en de badkamer staat in verbinding met onze slaapkamer met een deur die altijd open staat tenzij er net gedouched of gebadderd is - dus wel frisse lucht, maar geen directe lichtinval) in onze slaapkamer, en het bedje staat in de uiterste, donkerste hoek (dat die foto's zo fel zijn komt door de flits).

Kortom, ik denk dat het reuze meevalt Ik kan mij ook niet voorstellen dat die klamboe het rustpatroon van mijn kindje negatief beïnvloedt
Maar stél dat je nu een huilbaby krijgt, dan weet je waarom
en nog bedankt voor het recept van de kruidenkoek op je blog
pi_73777194
Lief geworden Tan! Dat kastje is ook mooi zeg! Heerlijke stijl heb je.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 20:14:52 #231
272504 Gits
kimmidoll
pi_73787057
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 08:26 schreef Tan het volgende:
Ah, daarom sliep ik vannacht zo slecht, dat rood van de klamboe naast me!

Maar voor het geval het een serieuze reactie was, nog een serieuze reactie terug van mij Als een kindje slaapt is het donker en overdag is onze slaapkamer ook vrij donker. We hebben geen rechtstreeks raam (wel in de badkamer twee ramen en de badkamer staat in verbinding met onze slaapkamer met een deur die altijd open staat tenzij er net gedouched of gebadderd is - dus wel frisse lucht, maar geen directe lichtinval) in onze slaapkamer, en het bedje staat in de uiterste, donkerste hoek (dat die foto's zo fel zijn komt door de flits).

Kortom, ik denk dat het reuze meevalt Ik kan mij ook niet voorstellen dat die klamboe het rustpatroon van mijn kindje negatief beïnvloedt
Hoi, het was een serieuze reactie. Wat me ook opvalt is dat het wiegje tegen de kast aan staat. Ik vond het nogal rommelig en niet rustig ogen.
Het rood van de klamboe was het meest opvallend.


Trouwens het is ook handig als je kindje leert slapen terwijl het niet donker is. Dat is handig als je op bezoek bent bij iemand of bijv. op vakantie bent.
pi_73788816
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef Gits het volgende:

[..]

Hoi, het was een serieuze reactie. Wat me ook opvalt is dat het wiegje tegen de kast aan staat. Ik vond het nogal rommelig en niet rustig ogen.
Het rood van de klamboe was het meest opvallend.


Trouwens het is ook handig als je kindje leert slapen terwijl het niet donker is. Dat is handig als je op bezoek bent bij iemand of bijv. op vakantie bent.
Heb je wel eens het behang gezien dat hot was in de jaren 80 van de vorige eeuw?

Wij hadden alle muren heel druk, met allemaal primaire kleuren.
Ik was toen wel heel lang op zoek geweest naar een felgekleurd dekentje, nergens te koop.
Heb er naar gevraagd in de babyzaak hier en die verkoper zei net als jij dat kinderen daar onrustig van werden en zo.
Jaar later verkochten alle babyzaken felgekleurde accessoires.

Mijn kids hebben nergens last van gehad.
Ook hebben ze beide in keidonkere kamertjes gelegen.
Ik heb dat zelf graag en had dat bij hen ook gedaan.
Ze hebben altijd overal lekker kunnen slapen.
Opvallende is wel dat er eentje nu zonder gordijnen enzo slaapt en de ander in het keidonker.

Volgens mij slapen relaxte kinderen/volwassenen overal.

Zelfde verhaal met muziek aan, stofzuigen.
Sommigen zijn er gevoelig voor, anderen nooit.
Ik ben snel wakker, man wordt van het dubbele kabaal nog nooit wakker.

Ik tik dit niet om te betweten Gits. Alleen om een andere kant te laten weten.
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 22:09:13 #233
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_73790273
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 11:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
update kinderkamer:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en ons knijn
[ afbeelding ]
Wow, mooi strak maar ook weer niet, door het vrolijke behang. Wat een leuke babykamer
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  zondag 18 oktober 2009 @ 07:53:38 #234
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73798322
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 20:14 schreef Gits het volgende:

[..]

Hoi, het was een serieuze reactie. Wat me ook opvalt is dat het wiegje tegen de kast aan staat. Ik vond het nogal rommelig en niet rustig ogen.
Het rood van de klamboe was het meest opvallend.


Trouwens het is ook handig als je kindje leert slapen terwijl het niet donker is. Dat is handig als je op bezoek bent bij iemand of bijv. op vakantie bent.
Ach ja, ik wacht nog steeds op het geldschip voor een groter huis (of minstens een riante verbouwing), maar helaas, we moeten het doen met de krappe ruimtes die ik heb. Inmiddels heb ik vier kinderen groot gebracht die allemaal heel rustig zijn en prima sliepen/slapen (in soortgelijke krappe opstelling en de jongste in dezelfde opstelling maar dan in spiegelbeeld). Alleen de oudste was een huilbaby, de enige met een rustige, ruime babykamer (beatrixpotterstijl, dus alles lichtblauw en pastelkleuren, wit hemeltje - tja dat was 13 jaar geleden in )

Oftewel, ik ben erg eigenwijs en heel blij met mijn drukke krappe babyhoekje.
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:41:01 #235
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73811718
Poppejans, wat een gaaf kamertje Heel lief, vind de kleurtjes echt heel leuk en wat een schattige Fabeltjeskrant-accessoires heb je gevonden! Geweldig

Tan, wat heb jij dat allemaal leuk gedaan zeg! Dat behang, dat vogelhuisje, die kruikzakken Vind de klamboe er echt perfect bij staan hoor, helemaal niet meisjesachtig

BJ, ik vind de stijl van jullie kamertje ook heel erg mooi. Die meubeltjes Ik zou het zo nóóit hebben uitgezocht, maar als ik de foto's zo zie vind ik het dus wel ineens heel mooi

Ennuhm, ik ga éindelijk ook debuteren in dit topic: onze eerste muur is af Dit is ook echt het enige stukje dat echt al kláár is, maar de rest gaat snel volgen. De foto's die ik ervan heb zijn heel slecht want mijn groothoek is niet groothoekig genoeg (;)) dus ik moet even die van mijn broertje lenen en ik had ook al niet het geduld om te wachten tot morgen dus de foto's zijn korrelig, maar toch.. Míjn trots:





De grondblokjes helemaal links naar de deur toe worden nog helemaal doorgetrokken achter de deur langs, maar daarvoor moeten we eerst extra grondblokjes maken. De paddestoelenknuffeltjes komen strakjes in de commode-kast en het muziekdoosje-annex-sterrenprojectortje (dat dingetje met Yoshi erop) krijgt ook nog een ander plekje. De muur waartegen de commodekast komt is wit behangen en krijgt ook nog een Mario-tafreel, maar ook daarvoor moeten we zelf nog stickers bijmaken, want de dingetjes die we daarbij willen, daar zijn geen stickers van te koop dus die maken we (net als de extra grondblokjes) zelf Owja, en het sierplankje dat mijn vader aan het maken is voor bovenaan de commode is ook in thema en het ruwe model heb ik al gezien en is echt

*trots*
3!
pi_73811954
Trix WAT GAAF!
Lotte!
Noah!
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:47:04 #237
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73811959
Incantrix, je kan met recht trots zijn hoor! Leuk gedaan!

WIj hebben vandaag een commode en een bedje opgehaald. Het is cremekleurig met houtaccenten. De houtaccenten hebben wel wat te lijden gehad dus die ga ik (waarschijnlijk) rood maken. Maar de cremekleurige delen zien er nog als nieuw uit!
Gelukkig minder werk dus dan gepland. Volgende week gaan we beginnen!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:47:11 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_73811967
Mario

Wat gaaf trouwens! En wat een werk

Ik zie je kleine al zo springen en dan allemaal van die muntjes verschijnen enzo
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 18 oktober 2009 @ 17:51:09 #239
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73812102
Hahaha, thnx allemaal Snappen jullie nu waarom ik dat Berenpakje van de H&M móest hebben?

3!
pi_73812225
Incantrix wauw wat super mooi.

ik ben jaloers. ik ben een nintendo lief hebber
mama van 3 kids!
pi_73812527
Incantrix wat gaaaaaaaaaaaaaf
Waar heb je die Toadknuffeltjes vandaan? Hebbehebbe
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_73813061
Wat leuk zeg, Incantrix! Hoe kom je op het idee ? Heel origineel
Is het allemaal geschilderd? Wat een gepriegel zeg
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:20:26 #243
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73813178
Te gek Incantrix!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73813574


Iedereen het deuntje in het hoofd.
Tatata..tataladia

Wauw!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:33:34 #245
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73813588
Incantrix, écht heel mooi. Ik heb een hekel aan spelcomputers maar dit vind ik echt supergaaf!!!!!!! Heb je dat nou zelf geschilderd?
pi_73813655
Jeumig Trix, respect en echt te cool dat kamertje! Hoe kom je der op zeg? Echt heel tof! Rompertje snap ik nu ook Ja, als echt Nintendo-fan kan ik niet anders dan dit heel tof vinden.
pi_73813706
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, wat een gaaf kamertje Heel lief, vind de kleurtjes echt heel leuk en wat een schattige Fabeltjeskrant-accessoires heb je gevonden! Geweldig

Tan, wat heb jij dat allemaal leuk gedaan zeg! Dat behang, dat vogelhuisje, die kruikzakken Vind de klamboe er echt perfect bij staan hoor, helemaal niet meisjesachtig

BJ, ik vind de stijl van jullie kamertje ook heel erg mooi. Die meubeltjes Ik zou het zo nóóit hebben uitgezocht, maar als ik de foto's zo zie vind ik het dus wel ineens heel mooi

Ennuhm, ik ga éindelijk ook debuteren in dit topic: onze eerste muur is af Dit is ook echt het enige stukje dat echt al kláár is, maar de rest gaat snel volgen. De foto's die ik ervan heb zijn heel slecht want mijn groothoek is niet groothoekig genoeg (;)) dus ik moet even die van mijn broertje lenen en ik had ook al niet het geduld om te wachten tot morgen dus de foto's zijn korrelig, maar toch.. Míjn trots:

[ afbeelding ]


[ afbeelding ]

De grondblokjes helemaal links naar de deur toe worden nog helemaal doorgetrokken achter de deur langs, maar daarvoor moeten we eerst extra grondblokjes maken. De paddestoelenknuffeltjes komen strakjes in de commode-kast en het muziekdoosje-annex-sterrenprojectortje (dat dingetje met Yoshi erop) krijgt ook nog een ander plekje. De muur waartegen de commodekast komt is wit behangen en krijgt ook nog een Mario-tafreel, maar ook daarvoor moeten we zelf nog stickers bijmaken, want de dingetjes die we daarbij willen, daar zijn geen stickers van te koop dus die maken we (net als de extra grondblokjes) zelf Owja, en het sierplankje dat mijn vader aan het maken is voor bovenaan de commode is ook in thema en het ruwe model heb ik al gezien en is echt

*trots*
Geweldig!!! Echt zo leuk, jeugd sentiment.
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:37:37 #248
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73813722
Asy, trouwens, ik praatte zo over jouw berichtje heen, sorry! Leuk dat jullie nu al wat meubeltjes binnen hebben, moeten jullie daar ook nog een kast bij hebben of hebben jullie al iets? Vind het echt superleuk om dat soort dingen een beetje te customizen dus ik ben echt superbenieuwd hoe jullie kamertje en meubeltjes eruit zullen zien Ga jij ook foto's posten?

Haha, en Popples, ik kan je wel een (duitse) site geven waar we de stickers vandaan hebben hoor! Ze hebben ze ook van de New Super Mario Bros maar wij vonden de oldskool leuker

Innepin, die toads, yoshi en de ster hebben we hier vandaan. (Op het muziekdoosje zat eerst een andere knuffel, maar die heb ik vervangen door Yoshi ) Er zijn overigens meer winkels waar ze Mario-knuffeltjes hebben, maar deze hadden formaten die wij handig vonden. Als je wil kan ik je nog wel een paar webshops PM'en ofzo!

Pannenkoeken, gelukkig hebben we het niet hoeven schilderen hoor, dit zijn stickers en de dingetjes die we zelf gaan maken gaan we scannen of peuteren we uit screenshots en daar maken we dan prints van. We komen op het idee doordat we het na een brainstormsessie of 10 miljoen maar niet eens konden worden over de babykamer en tijdens één van deze discussies kwam één van ons plaatjes tegen van een Mario-kamer die een kunstenares had gemaakt (in die kamer waren de mensen die erin stonden eigenlijk de Mario's zeg maar) en dat was echt een 'EUREKA!' - moment. Na veel zoeken kwamen we erachter dat er stickers van zijn waar we vrij opgelucht over waren (scheelt een hoop werk) en de rest maken we er dus zelf bij

Ennuhm, PM-girl, Sabine, Tan, Lijnloos en Faja: dank jullie wel De moeilijkste muur moet dus nog wel komen, maar dat gaat vast ook goedkomen
3!
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:42:17 #249
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73813870
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:37 schreef Incantrix het volgende:
Asy, trouwens, ik praatte zo over jouw berichtje heen, sorry! Leuk dat jullie nu al wat meubeltjes binnen hebben, moeten jullie daar ook nog een kast bij hebben of hebben jullie al iets? Vind het echt superleuk om dat soort dingen een beetje te customizen dus ik ben echt superbenieuwd hoe jullie kamertje en meubeltjes eruit zullen zien Ga jij ook foto's posten?
Geeft toch niks
Wij hebben inbouwkasten die opgeknapt moeten worden...
De bedoeling is wel om wat foto's neer te zetten, maar één en ander is afhankelijk van hoe het allemaal gaat lopen. Eerst maar eens beginnen...
pi_73813874
Ik vind jullie kamertje echt super, origineel en mijn man moest lachen toen ik het hem liet zien. En dat was goedkeurend zeg maar.
  zondag 18 oktober 2009 @ 18:42:33 #251
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73813879
Oh, Tan, wat ziet het er mooi uit. Precies dat waar ik van hou!

Van Icantrix is mooi uitgevoerd, maar verder hou ik daar dus niet van. Alsof je dat ook maar íets zal interesseren.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_73813911
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:37 schreef Incantrix het volgende:
Asy, trouwens, ik praatte zo over jouw berichtje heen, sorry! Leuk dat jullie nu al wat meubeltjes binnen hebben, moeten jullie daar ook nog een kast bij hebben of hebben jullie al iets? Vind het echt superleuk om dat soort dingen een beetje te customizen dus ik ben echt superbenieuwd hoe jullie kamertje en meubeltjes eruit zullen zien Ga jij ook foto's posten?

Haha, en Popples, ik kan je wel een (duitse) site geven waar we de stickers vandaan hebben hoor! Ze hebben ze ook van de New Super Mario Bros maar wij vonden de oldskool leuker

Innepin, die toads, yoshi en de ster hebben we hier vandaan. (Op het muziekdoosje zat eerst een andere knuffel, maar die heb ik vervangen door Yoshi ) Er zijn overigens meer winkels waar ze Mario-knuffeltjes hebben, maar deze hadden formaten die wij handig vonden. Als je wil kan ik je nog wel een paar webshops PM'en ofzo!

Pannenkoeken, gelukkig hebben we het niet hoeven schilderen hoor, dit zijn stickers en de dingetjes die we zelf gaan maken gaan we scannen of peuteren we uit screenshots en daar maken we dan prints van. We komen op het idee doordat we het na een brainstormsessie of 10 miljoen maar niet eens konden worden over de babykamer en tijdens één van deze discussies kwam één van ons plaatjes tegen van een Mario-kamer die een kunstenares had gemaakt (in die kamer waren de mensen die erin stonden eigenlijk de Mario's zeg maar) en dat was echt een 'EUREKA!' - moment. Na veel zoeken kwamen we erachter dat er stickers van zijn waar we vrij opgelucht over waren (scheelt een hoop werk) en de rest maken we er dus zelf bij

Ennuhm, PM-girl, Sabine, Tan, Lijnloos en Faja: dank jullie wel De moeilijkste muur moet dus nog wel komen, maar dat gaat vast ook goedkomen
Ik zie nu dat er ook al stond dat je stickers gebruikt had , maar ondanks de stickers lijkt het me nog steeds een gepriegel .
Maar vind het wel echt super leuk!
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:11:09 #253
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_73814834
o Trixje wat een cool kamertje!
echt jeugdsentiment! (OMG wat heb ik dat spel vaaaaaaak gespeeld!)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_73815581
Incantrix ik denk niet dat ik manlief over de streep krijg. bij de kinderen al helemaal niet. dat zijn echte meisjes meisjes. hun kamer hang nu vol met spullen van prinsessen.

wel heel mooi hooi.
mama van 3 kids!
  Jubileum moderator zondag 18 oktober 2009 @ 21:00:49 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73819753
Whahaha Icantrix, ik vind het geweldig leuk en zo grappig gevonden
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73821604
Incantrix, hahahaha echt superhumor dat kamertje, ik vind het geweldig leuk!
en nou verwacht ik natuurlijk als het kleine menneke er is, een ''spring'' foto bij het behang in zn H&M berenpak!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:07:05 #257
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73824188
haha incantrix, zo'n kamer zou mijn zoon ook wel willen!

tan, ik vind 't een heel lief hoekje juist!

bj, sjieke meubeltjes! dat blokjesbehang vind ik niet zo maar verder vind ik 't mooie combinaties.
in de haak.
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:09:10 #258
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73824326
Eigenlijk zou jullie commode bij Tan moeten staan Trui.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 18 oktober 2009 @ 22:19:12 #259
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73825027
ja he. tan, nog plek voor een commode?
in de haak.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:29:58 #260
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73828414
Erg leuk, Incantrix
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73831097
Incantrix, wat ontzettend tof! Echt de leukste babykamer die ik ooit gezien heb!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_73831369
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef Incantrix het volgende:



WAAAAAAHHHHHHH COOL!!!!!!!!!!!!! Echt helemaal super!!!
Misschien kun je zulk soort stickers wel op ebay of etsy vinden?
Wat grappig, wij wilden ook zoiets doen, of Totoro of dit, maar we hadden geen tijd.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 19 oktober 2009 @ 08:02:21 #263
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73833360
Nogmaals dank jullie wel allemaal Leuk dat er meer mensen zo enthousiast zijn, ik ben er zó blij mee.. Kan echt niet wachten tot muur 2 klaar is (maar met een beetje geluk hoeft dat ook niet heel lang meer te duren, lief is woensdag een halve dag vrij ) en nu moet ik echt 100 x per dag naar die kamer lopen en éven kijken

Asy, jawel, maakt wel uit! Ik ben benieuwd hoor, maar gelukkig heb je nog even (ik had stiekum eigenlijk gedacht dat wij zo rond mijn 26e week wel klaar zouden zijn hoor, maar pfff.. Wij bedenken natuurlijk weer even een paar side-projects ). Gewoon lekker jullie ding doen en dan zien we het wel, toch?

Haha, Faja, dat is cool! Heb mijn lief alle enthousiaste reacties verteld en die moest ook weer (goedkeurend) lachen

Moonah, haha, ik vind het wel leuk als mensen zich uit durven te spreken hoor! (Al zal ik niet pretenderen ernaar te luisteren )

Pannenkoeken, het was inderdaad wel even puzzelen. Eerst alles uitknippen en opplakken met tape-jes (waar het behang in retrospect toch niet héél goed tegen bleek te kunnen ) maar een hoop blokjes zijn gewoon vierkant dus dat is dan gewoon uitmeten Was wel even zoeken naar de juiste verhoudingen, het moest er natuurlijk wel een beetje écht uitzien.

Hihi, BJ, jij ook al? Grappig ook, omdat er natuurlijk geen save-mode bestond, die eerste levels heb ik echt wel 8.000 miljoen keer voorbij zien komen ofzo

Lois, thnx

Poppejans, haha, die gaat er zéker komen! Weet alleen niet of hij al hoog genoeg zal kunnen springen om de muntjes te pakken

Trui, is wel te doen hoor.. Al is zijn kamer nu vast ook heel leuk

Rocka, thnx

En Tessie, wow Dát is een compliment waar ik wel even van moet

Twinkly, Totoro Geweldig Deze stickers hebben we van een duitse site (Think Geek heeft ze ook, maar vanuit Amerika doet de douane er vaak nog even een naverrekening BTW en invoerrechten overheen). De stickers zijn gemaakt door het welbekende merk Blik en de kwaliteit is echt super. Heb je van Totoro ook stickers? (En hey, stickers kun je toch ook best nog plakken als de beeb er is, eventueel? Al kan ik me best voorstellen dat het een beetje teveel was samen met het afstuderen enzo )

Zo, strakjes bij daglicht nog maar eens een paar écht mooie foto's maken (jammer dat mijn bro op het werk is, nu kan ik zijn lens niet lenen) en dan zien jullie, hóóp ik, eind deze week de andere muur
3!
pi_73833432
hihi ga je nu ook hier megalange posts schrijven
quote:
De muur waartegen de commodekast komt is wit behangen en krijgt ook nog een Mario-tafreel, maar ook daarvoor moeten we zelf nog stickers bijmaken, want de dingetjes die we daarbij willen, daar zijn geen stickers van te koop dus die maken we (net als de extra grondblokjes) zelf
Ik bedoelde dat je dan misschien niet zelf stickers hoeft te maken Misschien vind je het als je zoekt op Mario decal(s) in Etsy of Ebay?
http://www.etsy.com/search_results.php?search_type=handmade&search_query=decal+mario&order=date_desc&ship_to=

Totoro gaat niet meer lukken omdat we geen tijd hadden om de lambrisering te verwijderen en ik een levensgrote Totoro naast het bedje wilde schilderen die zijn parapluutje over het bedje houdt zeg maar Maar dat is misschien wel leuk voor de peuterkamer Dan heb ik vast wel tijd Maar Mario is ook nog steeds heel leuk, dan wil ik de Mario stijl van Super Mario World schilderen, met die bergen met oogjes!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 19 oktober 2009 @ 08:18:53 #265
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73833476
Whaha, och ja, je moet wat he? Ik vind het zo leuk dat iedereen de moeite neemt te reageren dat ik het dan ook leuk vind om ff persoonlijk te antwoorden

En ooww, nu snap ik je, haha! (Het is nog vroeg he?) We hebben het hele internet afgestruind voor de plaatjes die wij willen als stickers, maar helaas, ze zijn niet te vinden. Maar dat maakt niet uit denk ik, ik denk dat we het wel voor elkaar krijgen. Op lief's werk staan goede kleurenprinters, en anders kunnen we ze ook vis de copyshop maken (en wie weet komen ze er zelfs uit onze printer nog wel aardig uit te zien)

Zelf een muurschildering maken is inderdaad wel écht de bom, maar dat kost inderdaad ook héél veel tijd, begrijpelijk dat je dat nu niet hebt gedaan.. En oeh, Mario world, dat zou ook cool zijn Gelukkig komt er vast nog wel weer een volgend kinderkamer-opknap-moment en dan kun je je vast meer uitleven!
3!
pi_73833621
Ahh dan gaat het vast goedkomen met die stickers!! Ik ben heel benieuwd wat dat nou voor plaatjes zijn dan Komt op 1 muur Bowser?? Kind nachtmerries

Jaaa, we moeten maar weer snel een kindje bijmaken dan kan ik de volgende kamer gaan schilderen
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 19 oktober 2009 @ 08:57:46 #267
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73833805
Whaha, nee, geen Bowser Bonuslevel was meer het plan (en ik was nog wel zo van plan mijn giechel er nog even over te houden).. Overigens heb ik nu misschien zelfs transparant sticker-printspul gevonden, dus dan wordt het nog best professioneel ook! En anders zijn gewone witte stickers ook best ok

En haha, ik bedoelde eigenlijk als de eerste de babykamer ontgroeid is, maar snel door voor een tweede kan natuurlijk ook
3!
pi_73833834
Hmm, misschien kan ik die kleine van ons later helemaal gek van Princes Zelda krijgen... (en dan in Windwaker stijl)
pi_73834246
Incantrix:

Dit is echt een vast de gaafste kamers die ik ooit heb gezien!
  maandag 19 oktober 2009 @ 11:33:50 #270
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73837256
Inca, wat origineel! En leuk ook!

Wij hebben ons behang er ook in. Wat een hel
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:20:50 #271
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_73845671
Ik zie echt ontzettend mooie kamers voorbij komen! De liefde voor de kindjes straalt er nu al vanaf!

Dit wordt het toekomstige kamertje van ons kindje:

Uitzicht even bewerkt met mijn überPaintSkillz.

Hoe 't kamertje er uit komt te zien weet ik nog niet zo goed. Wel wil ik erg graag dit behang op de rechtermuur van bovenstaande foto doen:


't huis wordt over een aantal maanden pas opgeleverd; ik mag er dus nog even over nadenken.
A grand adventure has begun.
pi_73846576
Keshet, wat een stoer behang! Leuk joh
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:49:15 #273
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_73846737
Die Mariokamer! Wat leuk Incantrix!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 19 oktober 2009 @ 17:48:08 #274
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73851317
Vergeet ik helemaal foto's te posten









De 30e komen de meubels en nu nog speuren naar de juiste vloerbedekking
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:05:02 #275
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_73853915
Mooi Vlindur!
ik zou denk ik kiezen voor hoogpolig donker(bruin) tapijt of crème kleurig

Keshet, leuk joh!
en prachtig uitzicht op het groen
pi_73854842
Nou vooruit dan, ik doe ook effe mee!

Kamertje zoals het nu is.


Met mijn schommelstoel die niet gaat passen


Commode moeten we nog opknappen:


Ik heb geen foto van het ledikantje, maar dat moeten we ook nog doen.
En schilderen en/of behangen.
En een nieuwe vloer
En een radiatorombouw
En kabels weg werken
En de verwarming maken

Maar de witte kast die er nu staat, blijft staan. Deze heb ik al eens opgeknapt en daar hebben we bijpassende spullen bijgezocht...

Ow en Vlindur....dat behang... En wat een grote kamer!
  maandag 19 oktober 2009 @ 19:34:42 #277
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73855015
Icantrix wat ontzeeeeeeetend geweldig! Mijn oudste zoon stond kwijlend bij de laptop. Ik weet nu dus wie mijn nominatie krijgt voor 'mooiste kinderkamer award'.
pi_73855611
Vlindur, je hebt ook meerkleurig hoogpolig tapijt.
Heb ik zelf nu ook in de woonkamer en in de slaapkamer. Heelrijk.
Is synthetisch, dus ook goed te reinigen.

Gaaf hoor al die kamertjes.
Jullie zitten nog in mijn AT's, dus voorlopig glots ik hier nog ff mee.
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:04:35 #279
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73856187
Oh wauw, nogmaals thnx voor al jullie lieve complimenten, wat leuk! (En Spuuglokje, is daar een prijs voor? En hoe oud is je oudste zoon? Dank je wel )

Vlindur, maar het is wel héél mooi behang zeg! Was dus lastig te plakken? Door het patroon of was het materiaal lastig? Het resultaat mag er in elk geval érg wezen zeg! Ik zou denk ik ook voor een warme bruintint gaan en dan is hoogpolig inderdaad wel het toppunt van warmte.. En ik weet niet of je huisdieren hebt? Qua kattenhaar is hoogpolig tapijt makkelijker haarvrij te houden dan van dat lage geknoopte zeg maar..

DJRandall, wel érg mooie kasten zeg! Ben benieuwd naar jullie kamertje als het af is, gaan jullie echt voor hele andere kleuren ook enzo? Gaaf hoor, dit is toch zulk leuk werk he?
3!
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:09:17 #280
272504 Gits
kimmidoll
pi_73856376
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 21:14 schreef -sabine- het volgende:

[..]


Ik tik dit niet om te betweten Gits. Alleen om een andere kant te laten weten.
Prima hoor!
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:21:28 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73856904
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 18:33 schreef Tan het volgende:
Incantrix, écht heel mooi. Ik heb een hekel aan spelcomputers maar dit vind ik echt supergaaf!!!!!!! Heb je dat nou zelf geschilderd?
Wat zij zegt! Echt leuk gedaan Incantrix!

Ik moet trouwens ook wel een beetje grinniken om het advies van Gits aan Tan... het is ten slotte jullie 6e kindje pas.
Dat kan niet iedereen weten natuurlijk, maar ik vond het toch wel grappig, over dat in het licht laten slapen enzo.
***
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:24:43 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73857031
Oh, en ik zag nog meer mooie kamertjes!
Die zelfgemaakte muebeltjes zijn echt helemaal en de donkere meubeltjes van BJ ook!
***
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:30:40 #283
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73857290
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:04 schreef Incantrix het volgende:
(En Spuuglokje, is daar een prijs voor? En hoe oud is je oudste zoon? Dank je wel )
Mijn oudste zoon is 11. En totaal verslaafd aan gamen. Net als mijn andere twee kinderen trouwens. Maar met een speciaal plekje voor Mario. Dat hebben ze van hun mama geërfd. Ik heb alle Nintendosystemen hier in huis, van Nes tot Wii.
En er is inderdaad een prijs voor, ergens aan het eind van het jaar zijn de OUD awards verkiezingen. En 1 categorie is 'het mooiste kinderkamertje'
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:32:22 #284
272504 Gits
kimmidoll
pi_73857364
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:21 schreef Brighteyes het volgende:

[..]
het is ten slotte jullie 6e kindje pas.
Nu snap ik het. Waarom het rommelhok omgetoverd is tot kinderslaapplaats!
Ik zou er ook geen 6 in een normale kamer kwijt kunnen....
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:34:01 #285
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73857456
Nouja zeg, dat er nog zulke mensen bestaan...
De een vind dit leuk en de ander dat. En wie ben jij om daarover te oordelen?
I'm so glamourous I piss glitter!
  maandag 19 oktober 2009 @ 20:44:45 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_73857886
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Gits het volgende:

[..]

Nu snap ik het. Waarom het rommelhok omgetoverd is tot kinderslaapplaats!
Ik zou er ook geen 6 in een normale kamer kwijt kunnen....
Grappenmaker!
***
pi_73859762
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:04 schreef Incantrix het volgende:

DJRandall, wel érg mooie kasten zeg! Ben benieuwd naar jullie kamertje als het af is, gaan jullie echt voor hele andere kleuren ook enzo? Gaaf hoor, dit is toch zulk leuk werk he?
We willen alles schilderen zoals de grote kast. Een beetje gebroken wit. Op de muur willen we 1 wand grijs maken, de rest ook licht. Dus hele basic kleuren, er komen nog genoeg gezellige spulletjes in. Bovendien houden wij enorm van een ouderwetse uitstraling met een modern tintje.
Zoektocht naar de kasten was lastig, we konden er maar weinig vinden. We moesten bijna twee uur heen en twee uur terug rijden met de aanhangwagen....

[ Bericht 0% gewijzigd door DJRandall op 20-10-2009 11:37:33 ]
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:40:00 #288
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73870399
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Gits het volgende:

[..]

Nu snap ik het. Waarom het rommelhok omgetoverd is tot kinderslaapplaats!
Ik zou er ook geen 6 in een normale kamer kwijt kunnen....
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 08:40:42 #289
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_73870408
Vlindur wat een prachtig behang, dat gaat vast heel mooi worden straks

@DJRandall, ik balkenplafonds... dat geeft zoveel sfeer
pi_73870444
Vlindur wat een mooi behang!
DJRandall dat wordt vast heel schattig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 09:26:11 #291
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73871068
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Gits het volgende:
Nu snap ik het. Waarom het rommelhok omgetoverd is tot kinderslaapplaats!
Ik zou er ook geen 6 in een normale kamer kwijt kunnen....
zegt de 'zwerver'...
in de haak.
pi_73871109
Oh ik vergat het behang van Keshet, ik vind die beestjes heel leuk getekend Japanse stijl?
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:17:18 #293
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73871989
mooi die kast, DJRandall! en dus toch een bijpassende commode gevonden inmiddels.
leuk behang, Vlindur!
in de haak.
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:21:05 #294
56471 pinquit
oh my lama!
pi_73872055
OMGOSH nog even over incantrix kamertje, wat Gáááahááaf *respect*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 10:55:49 #295
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73872924
DJRandall, Ben erg benieuwd hoe het er uit zal zien als het klaar is!


Bedankt allemaal!
Het was heel naar om te plakken, want het krimpt nadat het er op zit Dus er zitten lichte kiertjes tussen. Gelukkig zie je het niet heel duidelijk, maar jammer is het wel. Ook bij de verwarming zit het niet zo mooi. Want dat is gewoon de hell bij een verwarming

Het tapijt doen we idd in een bruin of of creme tint. (Of misschien wel in het blauw van de bloem) We moeten ook rekening houden met onze meubels. Die zijn 2 kleurig en dus zou er niet alles bij staan Dat hoogpolig is opzich wel een goeie. We hebben 2 katten, maar die mogen in principe niet boven komen, dus die zullen er niet dagelijks rondbanjeren en kunnen we ook wel laagpolig doen. In onze kamer zit ook laag en dat wordt ook niet vies door kattenhaar. En dan nog blauwe gordijnen. Er komt een blauwe Poang en ik wil een felle blauwesluier, omdat het ledikant tegen de witte muur aankomt en dan breekt het een beetje.
De commode komt tussen de stopcontacten aan de lange bruine muur en de kast in de hoek van de korte bruine muur. Dat wordt vast wel mooi toch?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:03:47 #296
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_73873132
Pinquit, BE en de rest, nogmaals thnx Lief!
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:30 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn oudste zoon is 11. En totaal verslaafd aan gamen. Net als mijn andere twee kinderen trouwens. Maar met een speciaal plekje voor Mario. Dat hebben ze van hun mama geërfd. Ik heb alle Nintendosystemen hier in huis, van Nes tot Wii.
En er is inderdaad een prijs voor, ergens aan het eind van het jaar zijn de OUD awards verkiezingen. En 1 categorie is 'het mooiste kinderkamertje'
Oh, geweldig!! Alle Nintendo-systemen ook echt! Ik ben ook een verschrikkelijke Mario-freak hoor, ben zo blij dat ik een lief heb die net zo debiel is als ik, kunnen we lekker dit soort dingen maken En ik ben jaloers hoor, ik heb de SuperNes, de eerste gameboy en de Gamecube niet

En ik had nog nooit van die verkiezingen gehoord, maar wauw, dank je wel, ik vind het echt een heel lief compliment
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 20:32 schreef Gits het volgende:

Nu snap ik het. Waarom het rommelhok omgetoverd is tot kinderslaapplaats!
Ik zou er ook geen 6 in een normale kamer kwijt kunnen....
O_O

WTF??

Tan

Keshet, sorry, ik was jullie kamertje helemaal vergeten, sorry! Het behang dat jullie op het oog hebben vind ik echt superlief En het uitzicht in het kamertje is fantastisch, jullie wonen wel erg mooi

Ow, en trouwens, Lijnloos, die Chibi-stijl Zelda is dat toch? Gewéldig, ZO schattig! *stuitert* Doen doen doen! (en dan hier graag foto's. Héél veel!

DJRandall, dat klinkt heel mooi en sereen, ik ben erg benieuwd hoe het gaat worden

Vlindur, volgens mij wordt dat een prima plekkie! En inderdaad, dan is blauw ook wel een goede keuze voor op de vloer wellicht, lijkt me juist ook wel weer mooi op die manier. En krimpend behang, pfuh! Dat is wel vervelend.. Gelukkig zie je het strakjes toch minder als nu, en bij de verwarming is jammer, maar ik denk niet dat je er nog vaak naar zal kijken. Toch?
3!
pi_73873424
Tipje voor dat krimpen van het behang:

Verf de naden voor de tijd ff met een passende kleur latex.
Wij hadden vroeger veel zwart op de muren en dan waren die witte naden ook zo "fijn".

Meer fotoos plies.

Ik had vroeger van een kartonnen rol van de vloerbedekking (kun je vragen bij de vloerbedekkingboeren) een kapstok gemaakt.
Een aantal gaten boren, random, en daar stukjes bezemsteel door gestoken.
Met een touwtje aan het plafond gehangen.
Alles in een passend kleurtje verven en voor een prikkie een mooie kapstok.

Nu zijn we bezig met een boekenkast van kubuskisten en steigerpijp.
Als ie af is laat het hem wel ergens zien.
pi_73873647
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:03 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ow, en trouwens, Lijnloos, die Chibi-stijl Zelda is dat toch? Gewéldig, ZO schattig! *stuitert* Doen doen doen! (en dan hier graag foto's. Héél veel!
[..]
Uhm, ok, daar moet ik even gaan googlen... (Chibi-stijl?) Ja, volgens mij is dat inderdaad die stijl... maar moet helaas nog wel effe wachten tot ze wat groter is en kan helpen papa te overtuigen (paps in kwestie is absoluut geen gamer, gelukkig kan ik dat prima compenseren).

Vlindur ook mooi behang zeg! Best chique

DJRandall ook mooi aan het worden hoor!
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:36:45 #299
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_73873926
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:03 schreef Incantrix het volgende:
Vlindur, volgens mij wordt dat een prima plekkie! En inderdaad, dan is blauw ook wel een goede keuze voor op de vloer wellicht, lijkt me juist ook wel weer mooi op die manier. En krimpend behang, pfuh! Dat is wel vervelend.. Gelukkig zie je het strakjes toch minder als nu, en bij de verwarming is jammer, maar ik denk niet dat je er nog vaak naar zal kijken. Toch?
Als ik het een beetje bereken komt de stoel voor de verwarming en zul je dat dus niet meer zien idd
quote:
Op dinsdag 20 oktober 2009 11:16 schreef -sabine- het volgende:
Tipje voor dat krimpen van het behang:

Verf de naden voor de tijd ff met een passende kleur latex.
Wij hadden vroeger veel zwart op de muren en dan waren die witte naden ook zo "fijn".
Dat bedachten wij ons ook na afloop ja We hadden het onze zwager toen ook zo zien doen, die had namelijk zwartbehang en de naden ook geverfd, dat vonden we toen nog zo handig

Nou ja, het is niet anders. Ach, alle aandacht gaat straks toch naar us jonkje
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 20 oktober 2009 @ 11:40:05 #300
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73874013
Icantrix mijn oudste wilde acuut ook zo`n kamer Supergaaf!
I`m not weird. I`m limited edition.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')