hyves or it didn't happenquote:Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef TJV het volgende:
Die linker heeft bij mij op school gezeten
Ik las " op schoot "quote:Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef TJV het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef TJV het volgende:
Die linker heeft bij mij op schoot gezeten
tuurlijkquote:Op zondag 13 september 2009 21:57 schreef TJV het volgende:
Ik ben ook wel eens naar Blanes geweest hoorquote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nog niemand in New York, LA of ergens in Australië zien klagen over zijn paupervakantie. Zal het dan toch het type volk zijn?
Of dat valt buiten het budget van SBSquote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
Ik heb nog niemand in New York, LA of ergens in Australië zien klagen over zijn paupervakantie. Zal het dan toch het type volk zijn?
Ze jankt al bijnaquote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Rosbief het volgende:
Die stem van dat wijf, klinkt als een overleden graf
Maar jij bent toch volwassen genoeg om dit soort dingen zelf op te lossen?quote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens naar Blanes geweest hoor
daar kun je alles ook gewoon vertrouwen in plaats van die stomme turkse badplaatsen!quote:Op zondag 13 september 2009 22:00 schreef Damzkieee het volgende:
Hij moest toch vol in 15 minutenquote:Op zondag 13 september 2009 22:01 schreef fespo het volgende:
bijna 30 posts per minuut in deze topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |