Rijbewijs moet je praktijk examen voor doen bij certificaat niet.quote:foto Op zondag 13 september 2009 21:24 schreef Irritatie100 het volgende:
wtf is het verschil tussen een rijbewijs en certificaat dan?
Het is ook niet live opgenomenquote:Op zondag 13 september 2009 21:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Hij staat nu zo te zien niet op een koffer/krat.
Laffin out lout.quote:foto Op zondag 13 september 2009 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
"en dat betekent op je achterwiel"
hehehequote:Op zondag 13 september 2009 21:25 schreef Droopie het volgende:
Hoor die achtergrond muziek
Nee, niet dusquote:foto Op zondag 13 september 2009 21:29 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof dit geen stoffige herhaling is.
Dat -ie zich zsm dood mag rijden.quote:Op zondag 13 september 2009 21:30 schreef arnold-d het volgende:
Mooie actie van die motor-rijder, geluk dat ie ontsnapt is
Die dikke?quote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef Robinhoo het volgende:
Euj ik zag nog een gewillig meisje van 15.
NEE DIE LEKKERE BLONDIE.quote:
inderdaad,quote:foto Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef ASroma het volgende:
atlijd weer die tokkies die de sjaak zijn, never runs old
Maar dat zijn die lui allemaal, eigenlijk best triest.quote:Op zondag 13 september 2009 21:32 schreef Nero22 het volgende:
Voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten... Voor de zoveelste keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop