Same herequote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef Neroje het volgende:
De hele familie zit beneden te kijken
Terechte klacht!
quote:Op zondag 13 september 2009 20:31 schreef Neroje het volgende:
De hele familie zit beneden te kijken
Terechte klacht!
Echt, ik zie niet wat er nou zo geweldig aan dat programma isquote:Op zondag 13 september 2009 20:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Same here
Ik ga daar dus echt niet naar kijken
Het is "zo lekker hollands"quote:Op zondag 13 september 2009 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
[..]
Echt, ik zie niet wat er nou zo geweldig aan dat programma is
Dus jij bent datquote:Op zondag 13 september 2009 20:50 schreef musicfreakyme het volgende:
Kom op man, toch hartstikke leuk!
Hoe heerlijk moet dat voelen als ze langs komen en zeggen hey, er hebben 200 vrouwen gereageerd!
(of hoe vreselijk moet het zijn als er niemand reageert....)
Ik heb het nog nooit gekeken, vanavond voor het eerst, en ik vind de boeren inderdaad schattig.
De helft van Nederland is ook boerquote:Op zondag 13 september 2009 20:58 schreef Acinonyx het volgende:
Eensch met de klacht, en dan te bedenken dat half Nederland er graag naar kijkt![]()
Ik kijk sowieso zowat nooit tvquote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef Jojogirl het volgende:
Dan kijk je gewoon eens een avond geen TV. Probleem opgelost.
Jamaar boeren zijn nog eerlijk, en het leven op het platteland is heeeeerlijkquote:Op zondag 20 september 2009 21:06 schreef Myraela het volgende:
De vrouwen die daaraan meedoen zijn of heel wanhopig, of aandachtsgeil.
Wie gaat er nou bewust een boer opzoeken?
Simpel stinkende mannetje.
quote:Op zondag 13 september 2009 21:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso zowat nooit tv
Maar het gaat erom dat zo'n pauperprogramma nog zo lang populair kan zijn. Is iedereen in Nederland simpel ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |