Ze zijn allebei moeder.quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens, je ziet overduidelijk dat Lilly zwanger is tijdens de laatste kwartaal van seizoen 4. Allemaal leuk geprobeerd verborgen te houden en zo. Eerste keer dat het me opviel wasmet de hotdogs wedstrijd... daarna was het overduidelijk en uiteraard 3 afleveringen weggeweest.
Maar volgens mij, is Robin ook zwanger, toch? Hetzelfde trucje met dikke truien en zo hebben ze ook met haar uitgeprobeerd..
Ik vond haar "english speaking" intervention anders wel grappigquote:Op woensdag 16 september 2009 12:05 schreef MaxC het volgende:
Heb nog nooit om een opmerking of situatie van Lilly moeten lachen, duidelijk dus
Alleen al die reactie van Marshall, wanneer Barney en hij op het dak staan bij hun werk en ze dat design van Sven bespreken, geeft aan hoe gaaf hij is:quote:Op woensdag 16 september 2009 12:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF!!! Marshal is het minst leuke van allemaal. Gevolgd door Ted. (En soms andersom).
s2e2quote:Op woensdag 16 september 2009 15:42 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Alleen al die reactie van Marshall, wanneer Barney en hij op het dak staan bij hun werk en ze dat design van Sven bespreken, geeft aan hoe gaaf hij is:
"It breathes fire, Marshall"
*Marshall lacht zachtjes*
* Barney krijgt em door na een paar seconden: "Oh a fire marshall"
Bij elke grappig moment heb je Barney eigenlijk nodig, maar Marshall is zeker wel vet
*glass shattering*quote:Op donderdag 17 september 2009 13:09 schreef Flaccid het volgende:
[ afbeelding ]Marshall lijkt vet veel op beau!
+100quote:
quote:Op woensdag 16 september 2009 12:07 schreef Dizer het volgende:
Oh trouwens, je ziet overduidelijk dat Lilly zwanger is tijdens de laatste kwartaal van seizoen 4. Allemaal leuk geprobeerd verborgen te houden en zo. Eerste keer dat het me opviel wasmet de hotdogs wedstrijd... daarna was het overduidelijk en uiteraard 3 afleveringen weggeweest.
Maar volgens mij, is Robin ook zwanger, toch? Hetzelfde trucje met dikke truien en zo hebben ze ook met haar uitgeprobeerd..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |