Je wacht tot de eerste tien online staan? Dan is geduld dus wél je sterkste kant.quote:Op zondag 13 september 2009 22:26 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
geduld is niet mijn sterkste kant... ik wacht waarschijnlijk tot de eerste 10 online staan ofzo om ze dan in 1 ruk door te kijken
De reden dat ik dat doe is omdat als ik er 1 zie ik eigenlijk gelijk alles wil zienquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Je wacht tot de eerste tien online staan? Dan is geduld dus wél je sterkste kant.
Dat snap ik ook wel.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
De reden dat ik dat doe is omdat als ik er 1 zie ik eigenlijk gelijk alles wil zienhet feit da ik dan telkens een week moet wachten trek ik niet... in die tussentijd kijk ik wel een andere serie zodat ik afgeleid word van himym
ik heb nog iets van 6 andere series op mijn pc staan als het niet meer is hahaquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel.Maar ik zou er het geduld niet voor kunnen opbrengen om tien weken géén HIMYM te kijken, terwijl ik dat wel had kunnen doen.
Pfff er zijn teveel favoriete momenten ...quote:Op maandag 14 september 2009 20:42 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en wat is je favo barney moment??
S01E19 volgens mij. Als Ted met Mary (?) naar die prijsuitreiking van Robin gaatquote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mirel het volgende:
Wanneer heeft Marshall dan 'lawyered!' gezegd?
S01E19: Mary The Paralegal:quote:Op dinsdag 15 september 2009 20:02 schreef Mirel het volgende:
Wanneer heeft Marshall dan 'lawyered!' gezegd?
quote:Barney: That's adorable Ted. You're such a hayseed. The companionship business is the growth industry of the 21st century. You do realize that 1 out of every 8 adult women in America is a prostitute.
Marshall: Dude you just made that up.
Barney: Withdrawn.
Marshall: Lawyered!
En ook nog in S04E10: The Fight: http://fliiby.com/file/133654/fcv4h83dlz.htmlquote:Barney: (To Ted) Do you have some puritanical hang up on prostitution? Dude, it’s the world’s oldest profession.
Marshall: You really think that’s true?
Barney: Oh yea, I bet even Cro-Magnons used to give cave hookers, like, an extra fish for putting out.
Marshall: Ah ha, so the oldest profession would be fishermen. Kaboom! You’ve been lawyered!
Dat dansje, die kleding, dat ze zo goed die vibe van toen te pakken hebben gekregen.quote:Op woensdag 16 september 2009 07:47 schreef dapluiz het volgende:
Nog maar een keer, hij blijft leuk
What its all aboot
WTF!!! Marshal is het minst leuke van allemaal. Gevolgd door Ted. (En soms andersom).quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:18 schreef RedFever007 het volgende:
Even een poll, ik had het hier laatst over met andere mensen. Welk personage vind jij het minst leuk in HIMYM?
Poll: Welk karakter is het minst leuk in HIMYMBarney Robin Ted Lily Marshall
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hiershocking!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |