quote:marr·iage – [marr-edge] see: suicide.
quote:Barn·man and Rob·in [barn-man and rob-in] – A delightful and humorous play on words meant to equate Barney Stinson and Robin Scherbatsky with popular comic book superheroes Batman and Robin, but instead of fighting crime they like to have sex in public places… but they do sometimes wear costumes, so… yeah.
Denk dat het wel weer goedkomt uiteindelijk. De schrijvers beseffen toch ook wel dat dit niet lang door kan gaan...?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:15 schreef Jivis het volgende:
Matige, matige aflevering zeg. Een van de slechtste afleveringen die ik van How I Met Your Mother gezien heb. Wat moet er van de serie worden als zelfs Barney cheesy gaat doen.
Veel grappen kwamen toch wel van Barney af. Hoop dat ze dat niveau nu ook kunnen halen nu hij (als het goed is) een relatie krijgt met Robin. Zo niet dan moet het toch echt na dit of volgend seizoen zijn afgelopen. Ik verwacht ook niet anders aangezien de rek er op een gegeven moment echt wel uit is met die "eeuwige" zoektochtquote:Op vrijdag 25 september 2009 23:26 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Denk dat het wel weer goedkomt uiteindelijk. De schrijvers beseffen toch ook wel dat dit niet lang door kan gaan...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders ik wel, echt prachtigquote:Op zaterdag 26 september 2009 19:34 schreef Parvus het volgende:
Hehe heb me rot gelachen om die laatste scene met Marshall .. "Hey didn't we meet on a yacht?"
quote:Op donderdag 24 september 2009 00:19 schreef bigbass het volgende:
Ik vond:Die snap ik niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk wel het meest geniale grapje deze aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
totally!quote:
awesome , rond welke eps zouden we dan zitten , 14-15 ?quote:
Ik vond het niet nodigquote:Op zondag 27 september 2009 09:41 schreef dapluiz het volgende:
Heh ik gooi dat tekstje over die 100ste aflevering in een spoiler, maar dat was dus niet nodig ?
Ik denk dat bij het uitleggen een groot deel van de grap verloren gaat, maargoed:quote:Op zondag 27 september 2009 01:21 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Bigbass, leg eens uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |