Ja. En er komen nog 2 Barneyslaps aan!! Jaj!quote:Op woensdag 23 september 2009 13:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Overigens weet je nu al dat Marshall ooit nog eens Ted gaat raken met die whip
Hoezo? Dat is een film over het 'Left at the altar' bruiloftsdrama van Ted en Stella. Geen nieuwe bruiloft lijkt mij.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:07 schreef IQM het volgende:
En in mei een bruiloft.
http://www.weddingbridemovie.com/
(Genoemd in S04E23, "As Fast As She Can")
Ja, oké.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:07 schreef J0sT het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is een film over het 'Left at the altar' bruiloftsdrama van Ted en Stella. Geen nieuwe bruiloft lijkt mij.
Dat heeft denkelijk te maken met het feit dat Barney nu voor Robin gaat, en niet meer allemaal die grappen over vrouwen etc. maakt, en dat "puberale" vrijgezelle gedrag van 'm.quote:Op woensdag 23 september 2009 15:23 schreef Merkie het volgende:
Ik vind Marshall tegenwoordig vaak grappiger dan Barney.
Klopt. Beetje zelfde trend als de Friends-acteurs...quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef =HellFire= het volgende:
Jason Segel is ook de enige die ook écht succes heeft met andere projecten (films/series e.d.) trouwens. Ja ok, en de NPH natuurlijk. De rest (misschien Hannigan uitgezonderd) doet niet zoveel heb ik het idee.
Hi, didn't we meet on a yacht?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:50 schreef ohnikua het volgende:
Marshall is geweldig! 'Just once I wish you guys would call me on tuxedo night..'
Smulders telt voor 2.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:02 schreef Breuls het volgende:
De rest? Je noemt er drie die wel succes hebben, da's meer dan de helft al.
Radnor en Smulders doen volgens IMDb inderdaad niet veel bijzonders naast HIMYM.
De mijne morgen pas.quote:
quote:Barney: Guys, I just tasted an amazing caterer.
Lily: We already have a caterer.
Barney: Oh right! You're getting married.
Barney: (to Ted) You see what I did there?
S01E20, "Best Prom Ever"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.eigenlijk wel het meest geniale grapje deze aflevering![]()
Jup.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:08 schreef Dizer het volgende:
Barney was weer geweldig. Maar Marshall was eigenlijk stiekem toch wel de grappigste in deze eerste aflevering van seizoen 5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |