Ze leek nog zwanger op sommige punten, is dat?quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is nog zwangerschapsgewicht...
Ik vond het juist double the boob vergeleken met voor zwangerschap en naquote:Op dinsdag 22 september 2009 17:23 schreef J0sT het volgende:
En inderdaad: je ziet echt goed dat Lily en Robin zwanger zijn geweest! They're like half boob.
dat heb ik altijd als ik als ik dronken een serie kijk , het lachen irriteerd dan mateloos , en ik merk dan ook altijd dat als ze wat drinken of eten ze het nooit naar binnen werken .quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:48 schreef IQM het volgende:
Hoe meer je erop let, hoe aanweziger 'ie lijkt te zijn.
Lijkt me niet. Maar het duurt even voordat je dat gewicht kwijtraakt na een zwangerschap.quote:Op dinsdag 22 september 2009 20:59 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ze leek nog zwanger op sommige punten, is dat?
dat is het plus punt van dronken tv kijken ( werkt erg goed met two and a half men )quote:Op dinsdag 22 september 2009 23:51 schreef Mirel het volgende:
Ik accepteer grapjes in series en films sneller als leuk als ik dronken ben. Normaal vind ik alles van 'hmm dat is wel grappig maar het kan beter'
Two And A Half Men is een van de weinige series die sowieso grappig is zonder alcohol.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
dat is het plus punt van dronken tv kijken ( werkt erg goed met two and a half men )
Ten eerste waar zit die fout dan?? ik zie het nog steeds niet... wacht nu zie ik het... het moet second zijn... wow.. een hele s te veelquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:26 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Terug naar de middelbare school, jij!!!
die S hoort er juist welquote:Op woensdag 23 september 2009 00:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ten eerste waar zit die fout dan?? ik zie het nog steeds niet... wacht nu zie ik het... het moet second zijn... wow.. een hele s te veel
ten 2e het direct van een amerikaanse website vandaan gekopieerd waar ik op het kijken was en daar de quote zag staan waar ik inderdaad om moest lachen... d
Inderdaad. Leuke introaflevering, maar op zichzelf geen hoogstaande aflevering. Wel leuk dat het weer terug isquote:Op woensdag 23 september 2009 06:55 schreef bijdehand het volgende:
Echt zo'n aflevering die een aanzetje geeft naar een betere aflevering.
Ja gieren en brullen.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:19 schreef lijpeeijpe2 het volgende:
Ted: What about brunch? Is brunch cool?
Barney: ... No Ted. Brunch is not cool.
Enige moment dat ik echt moest lachen tijdens deze aflevering, maar desalniettemin vond ik het toch erg leuk om naar te kijken! Barney & Robin, ik vraag me af hoe dat gaat werken.
Volgens mij gaat het om het woordje I wat It moet zijn. Storm in een glas waterquote:Op woensdag 23 september 2009 05:03 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die S hoort er juist wel![]()
seconds is een woord voor het voor de 2e keer opscheppen van een maaltijd .
er is helemaal niks mis met die zin , aangezien chinese ook chinees eten kan betekenen
slaat daar die hele woord grap op .
asskicker mag zelf terug naar school
9,22 miljoen kijkers. Het stond tegenover House (15,22 miljoen), Dancing WIth The Stars (17,10 miljoen), Heroes (6,27) en One Tree Hill (2,48). HIMYM deed het beter dan lead-out Accidentally on Purpose (series premier met 8,99 miljoen).quote:Op woensdag 23 september 2009 08:14 schreef IkWilbert het volgende:
Is er al iets bekend over de kijkcijfers/ratings in Amerika? Ben ik wel benieuwd naar...
waar wil jij IT plaatsen in deze zin danquote:Op woensdag 23 september 2009 10:21 schreef LeonH het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het om het woordje I wat It moet zijn. Storm in een glas water
maar inderdaad het boeit niksquote:I should go see this Chinese girl I met.. I just had her last night and I already feel like seconds
Leuk nummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |