abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74148316
Haribo macht kinder froh is alleen voor echte mannen
pi_74398444
Ok nu moet er gewoon ff een metal head aan het word komen, Sorry guys. Maar ik vind wel dat je alles over een kam scheert. Bekijk Opeth dat is nou een groep waar je dat echte metal sound hoort dus wat bij veel mensen bekend staat als metal. Maar er zit ook een stuk progesive metal dat niet alleen maar gitaar rammen is en grunten waar echt songteksten in zitten en je ook kan verstaan wat ze zingen. Dus doe eerst wat onderzoek voor je begint te Schelden op iets wat je maar slecht tot niet kent. Je gaat ook niet naar een kern reactor toe en ga je roepen jij methode voor kern fusie is shit en slecht alleen vanwegen een algemene stereotypen dat iedereen roept.
Life is a Journey-not a destination
pi_74399349
Muziek

Een echte held luistert slechts naar kreunende meiden.
pi_74399412
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:02 schreef Gamesua het volgende:
Ik vind metal bagger. Alle metal ja. Maar blijkbaar mag dat niet van alle kutmetalfans want elke keer als ik uitleg wat ik eraan bagger vind krijg ik de kreet "ja maar dat is niet in alle metal!1" te horen. Newsflash, bitches:

Disclaimer:
- Ik weet, het is een Lief Dagboek-achtig topic geworden. Maar zeker nog open voor discussie.
- Alleen serieus reageren aub.
- Er is al een metaltopic gaande maar dat gaat mi. over andere dingen dan dit topic dus sluit het aub niet.

SAMENVATTING:
Omdat KLB lezers te lui zijn.

- Metalfans verwachten dat je alle subgenres kent.
- Al die verschillende subgenres boeien me geen ruk.
- Metal is ruk omdat het nep is, geen leuk geluid creëert, emo's zijn gay en grunten is poep.
- Als je metal niet leuk vindt wordt er meteen om een verklaring gevraagd, blijkbaar mag het niet ofzo.
- Alle metalfans moeten je per sé lastigvallen met hun bagger, terwijl niemand anders dat doet.
- Claimen dat echte instrumenten beter zijn dan synthesizers
Ik herken je verhaal en ik geef je groot gelijk. Het enige verschil is dat ik juist wel van metal hou en niet van hiphop of trance en dat soort dingen. Ik vind het tof dat je het wel heb geprobeerd. Je vind het niks, nja jammer dan. Ieder zn eige smaak
U jelly?
pi_74400302
Je tegenargumenten onderaan dat gitaar vs DJ-gebeuren raken kant noch wal, dat weet je toch he?
graag verwijderen
pi_74403884
Wat een kutkick.
Oh Metalfans die zeggen dat Elektronische muziek minder goed is dan metal ____!
pi_74403965
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Muziek

Een echte held luistert slechts naar kreunende meiden.
Play hard, go pro.
pi_74404851
5 Ferrari's op videoband!
pi_74405307

Zondag

EDIT:
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:02 schreef Gamesua het volgende:
- Klagen over de wereld (vooral emo's maar /care). Klagen is af en toe leuk. Ook in mijn leven gaat niet alles altijd perfect. Maar wat vooral erg irritant is is klagen over het leven en doen alsof je hele leven over het klagen gaat. DOE WAT MET JE LEVEN ipv in je kamer alleen zitten en naar baggermuziek luisteren.

EDIT2: Btw, ik heb ook gewoon net als iedereen die er geen is ook een stronthekel aan het soort metalhead waar de gemiddelde Nederlander aan denkt als ie het hoort (lange haren, wijde broeken, wolvenshirts )

[ Bericht 35% gewijzigd door OM-NOM-NOM op 04-11-2009 23:19:38 ]
pi_74405936
muzieksmaak is subjectief, net als kledingstijl. dé metalfan bestaat niet

rare traingspakkies kale koppen, luierpakken gouden kettingen, vetkuiven stinkbrommers. elke subcultuur met zn eigen agressieve, jankerige, zweverige gezeik

iemand die het verschil tussen within temptation en amon amarth niet snapt kan ook maar beter weer tiësto aanzetten
pi_74406602
Hou best wel van harde gitaarmuziek (Stoner, Grunge, Hardrock enz) maar inderdaad die achterlijke alto metal slaat nergens op
pi_74406927
Jij houdt vast van Jody Bernal
pi_74406951

[ Bericht 9% gewijzigd door Mr_Dyslector op 05-11-2009 00:08:53 ]
pi_74407268
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:02 schreef Mr_Dyslector het volgende:
Jij houdt vast van Jody Bernal
nee, hij is sinds een paar weken gek van Moke
pi_74407285
Jezus TS wat heb jij een kut muzieksmaak!

Tevens houd ik niet van metal
It's you my love, you who are the stranger
pi_74407319
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:15 schreef Synthesist het volgende:

[..]

nee, hij is sinds een paar weken gek van Moke
Moke vond ik toen ze echt nog klein waren wel aardig om te zien, een paar euro hier in Amersfoort in de kelder bijvoorbeeld. Maar wat waren ze bizar slecht afgelopen jaar op lowlands zeg. Damn. Geen sfeer. Ze denken dat ze wereldsterren zijn, ze gedragen zich alsof ze groter zijn dan the stones e.d.
It's you my love, you who are the stranger
pi_74407486
Ze hebben allemaal hippe namen, jankerige stemmen en pretenderen uit de underground te komen. Maar nu worden we groot, je weetz

best triest dat persoonlijke voorkeur van een presentator één band zo vaak uitzendtijd geeft
  FOK!fotograaf donderdag 5 november 2009 @ 00:31:44 #168
159915 -Menn0-
MNO
pi_74407556
*insert lang verhaal dat niet iedereen die naar metal luistert zich kleedt en gedraagt als mongool*
,,/
  FOK!fotograaf donderdag 5 november 2009 @ 00:43:23 #169
159915 -Menn0-
MNO
pi_74407768
Maar de mongolen die wel met lange haren, wijde broeken en wolvenshirts rpnd lopen zijn inderdaad -> _!
,,/
pi_74407797
quote:
Ga eens douchen, jij vuile ongewassen stinkerd

Wat een trieste lui in die clip. Van die 'helden' die nog zijn blijven hangen in de 80's
  donderdag 5 november 2009 @ 02:42:13 #171
246388 Thorpe
Gewoon, bam
pi_74408629
Uh, cliché, maar je hebt waarschijnlijk geen fatsoenlijke metal gehoord. De meeste mainstream metal is inderdeed gewoon kut, net als mainstream metal fans (allemaal dezelfde zwarte broek en bandshirts en zeggen dat ze zo 'anders' zijn ). Zeggen dat je metal niet leuk vindt is net zo bizar als zeggen dat je jazz, klassiek of rock niet leuk vindt. Er valt zo ontzettend veel onder elk genre, je moet vrij bekrompen zijn om een heel genre af te schrijven - zeker als je jezelf een muziekliefhebber noemt.

Hoewel ik zelf de laatste jaren minder metal ben gaan luisteren vindt ik het nog steeds een onmisbaar genre met erg bijzondere (en veelal onbekende) bands. Tof dat je het geprobeerd hebt, maar kom alsjeblieft niet aan met Killswitch Engage, Children of Bodom, Cradle of Filth of dat soort meuk.
Rekwisieten naar de veldhond.
  donderdag 5 november 2009 @ 02:50:33 #172
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_74408652
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:42 schreef Thorpe het volgende:
Er valt zo ontzettend veel onder elk genre, je moet vrij bekrompen zijn om een heel genre af te schrijven - zeker als je jezelf een muziekliefhebber noemt.
Het spijt me, ik beschouw mijzelf als muziek liefhebber, en ik vind alle hardcore, hardstyle, jumpstyle, terrorcore, minimal, speedcore en weet ik veel wat voor subgenres ze nog meer hebben kut

Verder vind ik mensen altijd een beetje snobberig als ze vinden dat je mainstream bands in welk genre dan ook niet leuk mag vinden.
Ook geen sig dus
  donderdag 5 november 2009 @ 11:51:17 #173
246388 Thorpe
Gewoon, bam
pi_74414306
quote:
Op donderdag 5 november 2009 02:50 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Het spijt me, ik beschouw mijzelf als muziek liefhebber, en ik vind alle hardcore, hardstyle, jumpstyle, terrorcore, minimal, speedcore en weet ik veel wat voor subgenres ze nog meer hebben kut

Verder vind ik mensen altijd een beetje snobberig als ze vinden dat je mainstream bands in welk genre dan ook niet leuk mag vinden.
Dat zijn dan meer specifieke subgenres denk ik. Ik vind de stijlen die je noemt ook kut, maar dat wil niet zeggen dat je het overkoepelende genre ook kan afschrijven. Aangenomen dat die genoemde stijlen onder electronic vallen, daar valt bijvoorbeeld ook ambient onder, een genre met bands die ik zeer waardeer. Verder probeer ik constant nieuwe soorten muziek uit, ook als ik van te voren denk dat ik het genre misschien niet leuk vind. Veel mensen lijken niet zo open te staan omdat ze een soort vooroordeel of karikatuur van het genre in hun hoofd hebben. Niet alle metalbands klinken als Slipknot en niet alle hiphop is 50 Cent stylz.

Natuurlijk mag je mainstreambands leuk vinden, het gaat om de muziek, niet om de populariteit. Dat gaat twee kanten op; ik vind zelf dat je over het algemeen pas de echt bijzondere muziek tegenkomt als je verder kijkt dan alleen de mainstream. Maar goed, als het over muziek of andere kunst gaat klink je al snel snobberig; iemand die elke dag intensief met muziek bezig is en iemand wiens muzikale kennis niet verder gaat dan de radio op kantoor hebben evenveel recht van spreken meestal, onder het mom van 'smaken verschillen'.

Anyway: ongegronde klacht, maar standaard metalfans zijn irritant, vooral als ze 18 of ouder zijn. Van die gasten die op hun 26e nog in bandshirt en kisten lopen.
Rekwisieten naar de veldhond.
pi_74415531
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:18 schreef Inverted_World het volgende:
toen ze echt nog klein waren wel aardig om te zien
Oh god, daar is dat argument weer
pi_74416464
Trance en Progressive uber alles
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: