Dat is met alle liefhebbers van een bepaalde muziekstijl. Of hobby.quote:Op zondag 13 september 2009 20:05 schreef Biels het volgende:
Goed topic. En ook de volledige waarheid. Niks vervelenders dan een metalhead die zo overtuigd is van de superioriteit van zijn genre dat hij er maar niet over kan ophouden.
Zie:quote:Op zondag 13 september 2009 20:16 schreef Appelknaller het volgende:
Het boeit je geen ruk maar toch schrijf je er een lap tekst over, lekker geloofwaardig
en groep 6 voor begrijpend lezen.quote:Op zondag 13 september 2009 20:06 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Die subgenres boeien me geen ruk. Het boeit me geen ruk dat, als ik een argument gebruik, het misschien niet slaat op alle 100 subgenres. Wat me wel irriteert is dat ik mijn smaak blijkbaar moet uitleggen en vandaar de lap tekst.
ik wist niet dat jij zo cool wasquote:Op zondag 13 september 2009 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
Metal slecht vinden, oké, dat is jouw mening, maar dan als voorbeeldband Killswitch Engage gevenDat is een of andere verkankerde tak van metal, wat inderdaad zuigt.
Grunten is kut. Overkomt me regelmatig dat de muziek lekker begint en steeds beter lijkt te worden, maar dat er dan ineens zo'n grafmongool doorheen begint te jengelen. Ik kan er écht niet inkomen wat mensen daar goed aan vinden. Soms overkomt het me wel eens dat de muziek zo goed is dat ik het grunten voor lief neem, maar het wordt er altijd minder van. Meestal kan ik de muziek ook niet snel genoeg afzetten als dat gegrunt begint.quote:Op zondag 13 september 2009 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kijk dat is weer enorm kort door de bocht.
Ik luister ook weleens naar muziek waarin de zangeres een opmerkelijk stemgeluid heeft, ik vind dat aparte, licht irritante dan wel wat hebben, heb jij dat dan ook met grunten? Dat je het irritante ervan stiekem leuk vindt?
Ik stopte toch al met lezen bij: het boeit me geen rukquote:Op zondag 13 september 2009 20:20 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Zie:
[..]
en groep 6 voor begrijpend lezen.
BWHEHEHEHEHEHE PWNED!quote:Op zondag 13 september 2009 20:45 schreef sinadO het volgende:
Ja hoor, deel twee van het grote weekend metalbash topic wordt gesloten en meneer opent vrolijk een nieuwe. Godskolere, bekrompen zieltjes hier zeg.
Word je niet lekker? Ga ff liggen anders, je praat poep.quote:
quote:
Staat er ook in, maar ja. Vooral hip hop, trance, electro, drum n bass en af en toe wat african geluiden (coupe decale enzo).quote:Op zondag 13 september 2009 20:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Terechte klacht![]()
Naar wat voor muziek luistert TS dan wel
Maak je nou een grapje?quote:
Nee, ik was te lui om het te lezen.quote:
Swarmahoer, omdat ie het vorige metalbashfaptopic sloot.quote:Op zondag 13 september 2009 21:05 schreef ThE_ED het volgende:
Maar zeg eens, wie heeft TS zo uit de tent gelokt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |