house vind ik nog meevallen tegenover the hillsquote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die series volgen zoals Hills en House etc.
Mensen die niet orgineel kunnen zijn )quote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef 3keernix het volgende:
Die Heidi wil ik me toch een partij beuken
Die Lauren lijkt me zo'n zak, dan liever Heidi, makkelijk onder de plak te houdenquote:
eigenlijk alle realityseries op mtvquote:Op zondag 13 september 2009 19:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
the hills, hogan knows best is mooi
Haar vriendinnetje, Loquote:
Brookequote:Op zondag 13 september 2009 19:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
the hills, hogan knows best is mooi
The Hillsquote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja, jij denkt nooit eens na over het probleem met wie je dit keer gaat lunchen!quote:
Ik heb naaktpics van haarquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Gatver wat een oude rimpelige tetten...
Wie is iedereen dan?quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef electronique het volgende:
Waarom kijkt iedereen the hills?
het is een nep, oppervlakkig programma met neppe en oppervlakkige mensen.
quote:
Nee, hoezo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Al die mensen die nu stoer gaan doen en zeggen dat ze haar niet doen zitten over 10 min te fappen op haar topless pics
Poste of PMquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb naaktpics van haar
Sowieso the hills![]()
Wat een programma is dat zeg om op een brakke zondag naar te kijken![]()
![]()
Represent LC hyves
Omdat ze ganz geile memmen heeftquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:18 schreef Pieter-utd het volgende:
PM ontvangen, ik trek me even 5 minuten terug. Tot zo
Ze werken dr anders wel hard voor hoor !!!quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef cerror het volgende:
Ik noem The hills altijd 'die ene show met mensen met een dikke portemonnee die denken zoveel problemen te hebben'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Je weet dat ze nep zijn?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Omdat ze ganz geile memmen heeft
Je ging die link door pm'enquote:Op zondag 4 oktober 2009 12:23 schreef Pieter-utd het volgende:
Zo waar waren we gebleven
Ik noem jou altijd 'die ene mafkees die naar bliepjes van spelletjes luistert en steeds met z'n site loopt te pronken die denkt dat hij boven iedereen staat'.quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:19 schreef cerror het volgende:
Ik noem The hills altijd 'die ene show met mensen met een dikke portemonnee die denken zoveel problemen te hebben'.
/carequote:
Wacht, ik moet even overleggen met bepaalde anonieme bronnenquote:Op zondag 4 oktober 2009 20:57 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
wie is nou die Robin waar je het over had?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:18 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Wacht, ik moet even overleggen met bepaalde anonieme bronnen
3 woorden: Lauren, Heidi, Audrinaquote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef electronique het volgende:
Waarom kijkt iedereen the hills?
het is een nep, oppervlakkig programma met neppe en oppervlakkige mensen.
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 13:23 schreef MervinMinky het volgende:
http://www.egotastic.com/(...)nude-pictures-003380
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |