house vind ik nog meevallen tegenover the hillsquote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Mensen die series volgen zoals Hills en House etc.
Mensen die niet orgineel kunnen zijn )quote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef 3keernix het volgende:
Die Heidi wil ik me toch een partij beuken
Die Lauren lijkt me zo'n zak, dan liever Heidi, makkelijk onder de plak te houdenquote:
eigenlijk alle realityseries op mtvquote:Op zondag 13 september 2009 19:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
the hills, hogan knows best is mooi
Haar vriendinnetje, Loquote:
Brookequote:Op zondag 13 september 2009 19:30 schreef Panzerknacker666 het volgende:
the hills, hogan knows best is mooi
The Hillsquote:Op zondag 13 september 2009 19:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ja, jij denkt nooit eens na over het probleem met wie je dit keer gaat lunchen!quote:
Ik heb naaktpics van haarquote:
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:45 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Gatver wat een oude rimpelige tetten...
Wie is iedereen dan?quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef electronique het volgende:
Waarom kijkt iedereen the hills?
het is een nep, oppervlakkig programma met neppe en oppervlakkige mensen.
quote:
Nee, hoezo?quote:Op zondag 4 oktober 2009 12:09 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Al die mensen die nu stoer gaan doen en zeggen dat ze haar niet doen zitten over 10 min te fappen op haar topless pics
Poste of PMquote:Op zondag 4 oktober 2009 11:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb naaktpics van haar
Sowieso the hills![]()
Wat een programma is dat zeg om op een brakke zondag naar te kijken![]()
![]()
Represent LC hyves
Omdat ze ganz geile memmen heeftquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |