Ik zou de boel dan gewoon trimmen. Scheren werkt alleen goed als je mesje vlijmscherp is en dat is het al niet echt meer na een scheerbeurt. Ik zou het gewoon kort houden, want bultjes en ingegroeide haartjes voelen niet fijn en zien er ook niet echt charmant uitquote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef Rowjeh het volgende:
Hoi!
Ik ben afgelopen juni voor de eerste keer ontmaagd door mijn ex-vriend. Ik ben homo dus als we het over sex hebben, gaat het over anale sex;) Ik heb afgelopen vrijdag weer sex gehad, maar toen mijn vriend wilde dat ik hém nam, lukte het niet. Vooral de positionering was erg moeilijk.M'n leuter zat elke keer verkeerd, en dan als die eindelijk goed zat werd ik slap en moest hij me weer zoenen om stijf te worden, en dan lukte het alsnog niet!
Zou iemand me misschien kunnen helpen hiermee? Advies,tips etc. Het is nu toch een probleem aan het worden
Ik ben geen man, maar ik begrijp je probleem wel. Anale seks gaat niet zo soepel/gemakkelijk als vaginale seks of orale seks. Misschien is het een idee om een buttplug ofzo te kopen en daarmee de boel een beetje voor te bereiden zodat er geen probleem is als je dan seks gaat hebben met hem
En dan een algemenere vraag aan de mannen: hoe scheer je je schaamhaar zonder bobbeltjes te krijgen?
Ik schoor het afgelopen vrijdag en nu heb ik alweer stoppeltjes en bultjes. Doe ik iets verkeerds?
En is trimmen misschien een beter optie? Want de balzak scheren gaat altijd helemaal verkeerd.
Thanks in advance
quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef kortsluiting87 het volgende:
Waar de fuck ben ik nu weer terechtgekomen..
Que?quote:
Ik vraag mij dus af... Mag/kan je dat spul wel op je geslachtsdelen gebruiken? Is dat niet hardstikke slecht voor je?quote:Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef ausweiss het volgende:
Of VEET ontharings creme gebruiken.
Wel heel goed de gebruiksaanwijzing lezen.
Daar blijven de haartjes langer mee weg.
Suc6
quote:Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef veda het volgende:
[..]
Ik vraag mij dus af... Mag/kan je dat spul wel op je geslachtsdelen gebruiken? Is dat niet hardstikke slecht voor je?
Of neem ik je post nu te serieus?
Edit: laat maar, niet doen dus
klopt werkt goedquote:Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef ausweiss het volgende:
Of VEET ontharings creme gebruiken.
Wel heel goed de gebruiksaanwijzing lezen.
Daar blijven de haartjes langer mee weg.
Suc6
Net alsof homo's niets anders zouden kunnen doen dan anale sex. Misschien een wat groter scala aan seksuele activiteiten uitproberen?quote:Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef Rowjeh het volgende:
Hoi!
Ik ben afgelopen juni voor de eerste keer ontmaagd door mijn ex-vriend. Ik ben homo dus als we het over sex hebben, gaat het over anale sexIk heb afgelopen vrijdag weer sex gehad, maar toen mijn vriend wilde dat ik hém nam, lukte het niet. Vooral de positionering was erg moeilijk.M'n leuter zat elke keer verkeerd, en dan als die eindelijk goed zat werd ik slap en moest hij me weer zoenen om stijf te worden, en dan lukte het alsnog niet!
Zou iemand me misschien kunnen helpen hiermee? Advies,tips etc. Het is nu toch een probleem aan het worden
En dan een algemenere vraag aan de mannen: hoe scheer je je schaamhaar zonder bobbeltjes te krijgen?
Ik schoor het afgelopen vrijdag en nu heb ik alweer stoppeltjes en bultjes. Doe ik iets verkeerds?
En is trimmen misschien een beter optie? Want de balzak scheren gaat altijd helemaal verkeerd.
Thanks in advance
hahahaquote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef kortsluiting87 het volgende:
quote:Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef kortsluiting87 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |