abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72706611
Hoi!

Ik ben afgelopen juni voor de eerste keer ontmaagd door mijn ex-vriend. Ik ben homo dus als we het over sex hebben, gaat het over anale sex;) Ik heb afgelopen vrijdag weer sex gehad, maar toen mijn vriend wilde dat ik hém nam, lukte het niet. Vooral de positionering was erg moeilijk.M'n leuter zat elke keer verkeerd, en dan als die eindelijk goed zat werd ik slap en moest hij me weer zoenen om stijf te worden, en dan lukte het alsnog niet!
Zou iemand me misschien kunnen helpen hiermee? Advies,tips etc. Het is nu toch een probleem aan het worden

En dan een algemenere vraag aan de mannen: hoe scheer je je schaamhaar zonder bobbeltjes te krijgen?
Ik schoor het afgelopen vrijdag en nu heb ik alweer stoppeltjes en bultjes. Doe ik iets verkeerds?
En is trimmen misschien een beter optie? Want de balzak scheren gaat altijd helemaal verkeerd.

Thanks in advance
pi_72706892
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:10 schreef Rowjeh het volgende:
Hoi!

Ik ben afgelopen juni voor de eerste keer ontmaagd door mijn ex-vriend. Ik ben homo dus als we het over sex hebben, gaat het over anale sex;) Ik heb afgelopen vrijdag weer sex gehad, maar toen mijn vriend wilde dat ik hém nam, lukte het niet. Vooral de positionering was erg moeilijk.M'n leuter zat elke keer verkeerd, en dan als die eindelijk goed zat werd ik slap en moest hij me weer zoenen om stijf te worden, en dan lukte het alsnog niet!
Zou iemand me misschien kunnen helpen hiermee? Advies,tips etc. Het is nu toch een probleem aan het worden
Ik ben geen man, maar ik begrijp je probleem wel. Anale seks gaat niet zo soepel/gemakkelijk als vaginale seks of orale seks. Misschien is het een idee om een buttplug ofzo te kopen en daarmee de boel een beetje voor te bereiden zodat er geen probleem is als je dan seks gaat hebben met hem

En dan een algemenere vraag aan de mannen: hoe scheer je je schaamhaar zonder bobbeltjes te krijgen?
Ik schoor het afgelopen vrijdag en nu heb ik alweer stoppeltjes en bultjes. Doe ik iets verkeerds?
En is trimmen misschien een beter optie? Want de balzak scheren gaat altijd helemaal verkeerd.

Thanks in advance
Ik zou de boel dan gewoon trimmen. Scheren werkt alleen goed als je mesje vlijmscherp is en dat is het al niet echt meer na een scheerbeurt. Ik zou het gewoon kort houden, want bultjes en ingegroeide haartjes voelen niet fijn en zien er ook niet echt charmant uit
Daar zit je dan.
pi_72707002
Of VEET ontharings creme gebruiken.
Wel heel goed de gebruiksaanwijzing lezen.

Daar blijven de haartjes langer mee weg.

Suc6
  zondag 13 september 2009 @ 19:22:29 #4
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72707013
Trimmen is veel relaxter, scheren kan ook, maar doe het dan met goede mesjes en onder de douche.

Wat die anale seks betreft kun je beter wat googlen, moet genoeg over te vinden zijn.
  zondag 13 september 2009 @ 19:24:55 #5
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_72707115
Wanneer laat je je voor de tweede keer ontmaagden?
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_72707220
Vraag of hij volgende kaar bij jou op schoot komt zitten,
Terwijl jij op een stoel zit oid.
Mooi standje en dan kan je ook tergelijk zoenen.

Veel plezier met het uitproberen
pi_72707551
Waar de fuck ben ik nu weer terechtgekomen..
pi_72707601
Jullie hebben denk ik zelf al wel bedacht verschillende standjes te proberen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_72711665
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:36 schreef kortsluiting87 het volgende:
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:
neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"
  zondag 13 september 2009 @ 22:24:01 #10
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72714675
quote:

voor de eerste keer ontmaagd
Que?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72718794
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef ausweiss het volgende:

Suc6
Ik vraag mij dus af... Mag/kan je dat spul wel op je geslachtsdelen gebruiken? Is dat niet hardstikke slecht voor je?
Of neem ik je post nu te serieus?

Edit: laat maar, niet doen dus

[ Bericht 4% gewijzigd door veda op 14-09-2009 00:26:30 ]
  maandag 14 september 2009 @ 01:17:08 #12
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_72720287
als vrouw kan ik moeilijk op je eerste vraag reageren...
Maar met vaker scheren wordt de uitslag minder
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_72726083
tja ben een vrouw maar kan wel wat zeggen over anale seks hoor; de eerste keer lukte 't bij ons (hetrostel) ook moeilijk maar het ging veel beter toen ik de controle had, ik kon me beter ontspannen en zelf bepalen waar z'n lul heenging zeg maar... :$ sorry voor de graphic omschrijving maar d'r valt wel wat over te lezen op inet hoor, anale seks is ff oefenen, maar als ik jou was zou ik hem het positioneren laten doen over jou lul heen. Hij kan beter voelen of jij goed zit dan jij. Dus...

Voor de rest, lepeltje lepeltje werkte heel goed ... ontvangende partij moet dan z'n benen wel hoog optrekken, dan kan je d'r beter bij...
succes!
pi_72727024
quote:
Op maandag 14 september 2009 00:10 schreef veda het volgende:

[..]

Ik vraag mij dus af... Mag/kan je dat spul wel op je geslachtsdelen gebruiken? Is dat niet hardstikke slecht voor je?
Of neem ik je post nu te serieus?

Edit: laat maar, niet doen dus

Ik doe het al jaren.
en nergens last van.
Je moet het natuurlijk niet op je eikel smeren en inwendig.

Probeer voor de zekerheid eerst een klein plekje.
En af spoelen zo als volgens gebruiks aanwijzing,
Met koud water ( en dan van dat spul voor der na op doen na het onthaar spul)
  woensdag 16 september 2009 @ 23:54:24 #15
53151 T42
Pinball Wizard
pi_72826636
quote:
Op zondag 13 september 2009 19:22 schreef ausweiss het volgende:

Suc6
klopt werkt goed

ts heel veel glijmiddel gebruiken
pi_72834333
gewoon wat meer glijmiddel en andere posities.

en qua scheren moet je ff met de warme douchekop je schaamstreek opwarmen.
zorg voor een goed scherp mesje, veel scheerschuim en scheer met de haargroeirichting mee.
en als je je wekelijks scheert worden die stoppels minder.
ik heb me eergister geschoren en geen een stoppel meer (in begin veel)
pi_72840117
quote:
Hoi!

Ik ben afgelopen juni voor de eerste keer ontmaagd door mijn ex-vriend. Ik ben homo dus als we het over sex hebben, gaat het over anale sex Ik heb afgelopen vrijdag weer sex gehad, maar toen mijn vriend wilde dat ik hém nam, lukte het niet. Vooral de positionering was erg moeilijk.M'n leuter zat elke keer verkeerd, en dan als die eindelijk goed zat werd ik slap en moest hij me weer zoenen om stijf te worden, en dan lukte het alsnog niet!

Thanks in advance
Net alsof homo's niets anders zouden kunnen doen dan anale sex. Misschien een wat groter scala aan seksuele activiteiten uitproberen?
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_72942705
quote:
hahaha
idemdito
pi_72949914
Moet het zonodig geschoren worden dan? Anders zou je ook harsen kunnen proberen. Is wel superpijnlijk, vooral daar (ik weet niet precies WAT je wilt scheren, je zak is af te raden), maar de haartjes blijven wel een paar weken weg. Misschien kun je het laten doen?

Ik zou zeggen, surf eens rond op internet. Misschien kom je er wel het een en ander over tegen.
  dinsdag 22 september 2009 @ 17:42:08 #20
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_73009997
voor het scheren van je genitalien kun je perfect de intuition van wilkinson gebruiken, daar zit al zon blok zeep op, gegarandeerd zonder bobbeltjes, let idd op dat het mesje vlijmscherp is, dus niet te vaak gebruiken.
pi_73012333
VEET kan wel, ik kreeg het mee van het ziekenhuis en werkt als een trein, gebruik dan wel VEET voor de gevoelige huid of die andere die je zelfs onder je oksels kan gebruiken... Ik weet niet of je het vaker achter elkaar kan gebruiken. Er werd in de bijsluiter van de VEET die ik meekreeg wel afgeraden om het daar te gebruiken, ik verbaasde me er dus wel over dat het ziekenhuis het zomaar meegaf.

Overigens gebruik ik normaal zelf wegwerp mesjes van Wilkinson, werken prima en krijg geen uitslag.
There are three things that smell like fish!
pi_73030717
quote:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')