Mijn taalbeheersing, wat doe jequote:Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
idd, of je blijft die ene trouw.
of nok er gwn mee
quote:Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
of nok er gwn mee
jwz chickaquote:Op zondag 13 september 2009 18:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
of nok er gwn mee
Hoe bevalt dat nou, die friend zone?quote:Op zondag 13 september 2009 18:09 schreef NoFidea het volgende:
moet ik ze van advies voorzien of in ieder geval hun verhaal aan horen.
Dit dus.quote:Op zondag 13 september 2009 18:29 schreef Appletree het volgende:
Meisjes die aan 1 relatie niet genoeg hebben vinden die jongen simpelweg niet leuk genoeg, maar zijn te onzeker om alleen te zijn en hebben soms ook nog het lef om te zeggen 'je geeft me niet genoeg aandacht, je duwde me in de richting van die ander'
Hoiquote:Op zondag 13 september 2009 18:09 schreef NoFidea het volgende:
Naar aanleiding van dat andere topic over unhappy singles sprong deze gedachte en ergernis in mijn hoofd:
Sommige meiden die lopen altijd te zeiken als ze een relatie hebben en hebben niet genoeg aan 1 relatie / 1 jongen in hun leven. Ik denk dan neem dan geen relatie en geniet (net als ik) lekker van het single bestaan. Maar nee hoor ze moeten zich natuurlijk weer in de meest moeilijke situaties brengen en als het dan weer fout dreigt te gaan moet ik ze van advies voorzien of in ieder geval hun verhaal aan horen.
Klacht: Meiden die aan 1 relatie/jongen/neukertje niet genoeg hebben![]()
Anti-klacht: Ze zijn ook best lief
Ik gebruik woorden die ik al heel men leven gebruik hierzo.quote:Op zondag 13 september 2009 18:13 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Mijn taalbeheersing, wat doe je
Ben je M of V ?? Indien je een M bent kun je gewoon zeggen " Ik ben geen homo dus beter kom je niet met zulke verhalen aan. "quote:Op zondag 13 september 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
Inderdaadik doe het lekker simpel, geen relaties, maar al mijn vriendinnen kloppen met hun relatieproblemen bij mij aan dus heb ik alsnog relatie-gezeik
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |