abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75142703
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:02 schreef TTD het volgende:
moeten gewoon een beer van een spits kopen, eentje die sterk en snel is. Chelsea heeft Drogba, ManU heeft Rooney. Arsenal heeft ook zo iemand nodig.
We hebben Bendtner toch?

Jammer van gister maar we kwamen gewoon te kort vond ik. Chelsea benut hun kansen gewoon goed.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  maandag 30 november 2009 @ 16:52:52 #102
30919 mitt
Michael Corleone
pi_75148548
Wat is er eigenlijk met Rosicky?

Nog steeds nasudderen van blessures of is het een beetje gedaan.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_75242087
quote:
Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef mitt het volgende:
Wat is er eigenlijk met Rosicky?

Nog steeds nasudderen van blessures of is het een beetje gedaan.
Hij heeft gister weer de hele wedstrijd meegespeeld.
Wel slap van Wenger dat hij geen hand geeft na de wedstrijd. Ik snap best dat je daar geen zin in hebt maar het hoort er gewoon bij.
pi_75561871
Chelsea en ManU hebben vandaag punten verloren, als Arsenal nog kampioen wilt worden moeten ze morgen van Liverpool winnen. Want dit zijn wel een van de spaarzame momenten dat zowel ManU als Chelsea punten verspillen waardoor je dus kan inlopen. Hopelijk scoort Arshavin weer 4 goals
pi_75572047
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef TTD het volgende:
Chelsea en ManU hebben vandaag punten verloren, als Arsenal nog kampioen wilt worden moeten ze morgen van Liverpool winnen. Want dit zijn wel een van de spaarzame momenten dat zowel ManU als Chelsea punten verspillen waardoor je dus kan inlopen. Hopelijk scoort Arshavin weer 4 goals
Ja,maar dan moet Liverpool ook niet 4keer scoren,zoals vorig seizoen...,wat een wedstrijd was dat
AFC Ajax
pi_75601033
1-2 Laatste club dat op Anfield won met een achterstand was weer 6 jaar terug en toevallig was het ook nog eens Arsenal
pi_75605531

Held
pi_75606126
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:29 schreef Gaspedaal het volgende:
[ afbeelding ]

Held
prachtig doelpunt.

Belangrijke overwinning in ieder geval
pi_75674338
Nou maar hopen dat ze morgen tegen Burnley ook gewoon de 3 punten pakken, aangezien Arsenal soms tegen de kleinere ploegen punten verliest.

Ben overigens wel benieuwd wat er in januari gaat gebeuren op transfergebied.
pi_75678540
quote:
Op woensdag 16 december 2009 01:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nou maar hopen dat ze morgen tegen Burnley ook gewoon de 3 punten pakken, aangezien Arsenal soms tegen de kleinere ploegen punten verliest.

Ben overigens wel benieuwd wat er in januari gaat gebeuren op transfergebied.
Niets natuurlijk.
pi_75689068
Ik bedoelde niet alleen bij Arsenal, maar ook bij de concurrent genaamd Chelsea. Aangezien zij een transferembargo hebben, zullen zij flink de schatkist legen in januari. Ben benieuwd wat dit betekent in sportief opzicht. Positief of negatief
pi_75708999
En dus precies waarvoor ik al vreesde.
  woensdag 16 december 2009 @ 23:01:46 #113
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_75709823
Het is toch om gek van te worden?

We zien het elk jaar weer gebeuren, er is nog altijd niets structureels bereikt met dit Arsenal.
pi_75710721
quote:
Op woensdag 16 december 2009 23:01 schreef Horloge het volgende:
Het is toch om gek van te worden?

We zien het elk jaar weer gebeuren, er is nog altijd niets structureels bereikt met dit Arsenal.
Dit.

pi_75713040
Ergens had ik al het vermoeden dat ze deze wedstrijd niet zouden gaan winnen. Altijd weer hetzelfde liedje, dan kom je er wel heel dichtbij dan morsen ze weer punten. Misschien missen ze wel een Engelsman achterin. In die ongeslagen seizoen met Campbell achterin werden zulke wedstrijden na een voorsprong niet meer weggegeven. Maar dat zie je ook weer terug bij ManU en Chelsea, als ze op voorsprong komen dan geven ze die ook niet meer weg.
pi_75719372
flink balen dit. Ben je net een paar punten ingelopen, laat je het zo weer liggen
pi_75765262
lastige tegenstander geloot in de CL. Zullen leuke wedstrijden worden.
pi_75799392
Lastig? Is toch wel een van de makkelijkere lotingen hoor. Oke, liever stuttgart dan porto, maar daarnaast wel de makkelijkste volgens mij.
pi_75808373
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Lastig? Is toch wel een van de makkelijkere lotingen hoor. Oke, liever stuttgart dan porto, maar daarnaast wel de makkelijkste volgens mij.
Het had veel erger gekund maar ik vind er nog wel een aantal teams tussen zitten die ik lager inschat als Porto. Olympiakos, Bordeaux en in mindere mate CSKA bijvoorbeeld.
pi_75812805
Olympiakos konden we sowieso niet loten. Wat betreft bordeaux; ik speel liever tegen porto aangezien bordeaux echt in topvorm is dit seizoen. En van cska heb ik niks kunnen zien helaas.
pi_75814739
CSKA in februari is ook geen pretje. Wist nog die ene wedstrijd van een paar jaar geleden in Rusland, Arsenal kreeg kans na kans maar niks ging erin. Zelfs een open kans van Rosicky werd recht tegen de keeper aangeschoten terwijl de keeper zo goed als kansloos was
Arsenal - Hull 3-0
pi_75815266
Wat een team is dat Hull zeg. Iedereen proberen onderuit te schoppen, Garcia gaat liggen terwijl er niets aan de hand is en gelijk iedereen van Hull er omheen. Dan Barmby die Nasri in zn gezicht raakt maar de scheidsrechter geeft alleen Nasri en Hunt geel

Die strafschop was complete onzin, goeie redding van Almunia

Hull zal wel weer beweren dat Fabregas hun assistent in het gezicht heeft gespuugd na afloop
Laat die kanslozen maar lekker degraderen.

In ieder geval 3-0 gewonnen , nu wachten wat Chelsea gaat doen.
pi_75815430
Die penalty was echt een aanfluiting..... Slap ingesloten door de speler en finale misser. Anders had het echt een heel andere wedstrijd geworden.
pi_75819159
Echt een slechte scheidsrechter vandaag. Liet veelste te veel door gaan vond ik. En laten we het maar niet hebben over die penalty. Wel goed voor Almunias zelfvertrouwen, die het vandaag een stuk beter deed dan tegen Burnley.
En die manager van Hull die gast maakt elke keer spastische bewegingen als iemand van hull een kans mist. Wat een kerel is hij toch
pi_77082071
Yeah finally topping the ranking
hoe lang was dat wel niet geleden dat Arsenal bovenaan stond? Tijdens 07/08? die verloren seizoen toen voor het winterstop fantastisch werd gespeeld maar na de winterstop iedereen inkakte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')