We hebben Bendtner toch?quote:Op maandag 30 november 2009 14:02 schreef TTD het volgende:
moeten gewoon een beer van een spits kopen, eentje die sterk en snel is. Chelsea heeft Drogba, ManU heeft Rooney. Arsenal heeft ook zo iemand nodig.
Hij heeft gister weer de hele wedstrijd meegespeeld.quote:Op maandag 30 november 2009 16:52 schreef mitt het volgende:
Wat is er eigenlijk met Rosicky?
Nog steeds nasudderen van blessures of is het een beetje gedaan.
Ja,maar dan moet Liverpool ook niet 4keer scoren,zoals vorig seizoen...,wat een wedstrijd was datquote:Op zaterdag 12 december 2009 22:07 schreef TTD het volgende:
Chelsea en ManU hebben vandaag punten verloren, als Arsenal nog kampioen wilt worden moeten ze morgen van Liverpool winnen. Want dit zijn wel een van de spaarzame momenten dat zowel ManU als Chelsea punten verspillen waardoor je dus kan inlopen. Hopelijk scoort Arshavin weer 4 goals
quote:
Niets natuurlijk.quote:Op woensdag 16 december 2009 01:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nou maar hopen dat ze morgen tegen Burnley ook gewoon de 3 punten pakken, aangezien Arsenal soms tegen de kleinere ploegen punten verliest.
Ben overigens wel benieuwd wat er in januari gaat gebeuren op transfergebied.
Dit.quote:Op woensdag 16 december 2009 23:01 schreef Horloge het volgende:
Het is toch om gek van te worden?![]()
We zien het elk jaar weer gebeuren, er is nog altijd niets structureels bereikt met dit Arsenal.
Het had veel erger gekund maar ik vind er nog wel een aantal teams tussen zitten die ik lager inschat als Porto. Olympiakos, Bordeaux en in mindere mate CSKA bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:23 schreef Banaanensuiker het volgende:
Lastig? Is toch wel een van de makkelijkere lotingen hoor. Oke, liever stuttgart dan porto, maar daarnaast wel de makkelijkste volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |