abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72698660
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:40 schreef Aartjan het volgende:

[..]

Wat een walgelijk mannetje is het toch ook!
Als Obama Chamberlain is, mag ik dan Wilders vergelijken met Hitler? Of is dat 'not done'?
Je draait het om. Wilders wordt al elke keer vergeleken met Hitler. Bijna dagelijks, door half Nederland. En dus mag Wilders best terugslaan en zo'n dhimmi als Obama vergelijken met Chamberlain.
pi_72698662
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:16 schreef Gisele het volgende:

[..]

Een oorlog die Bush is begonnen! Hij maakt het karwei af zoals die mafkees had moeten doen!
Hij gebruikt de soldaten die eindelijk vanuit Irak naar huis mogen, al onder Bush geregeld overigens,
om ze vervolgens in Afghanistan te dumpen.
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
  zondag 13 september 2009 @ 14:19:35 #53
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_72698663
-edit- Is al verwijderd

[ Bericht 84% gewijzigd door paddy op 13-09-2009 14:43:15 ]
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_72698708
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

Je draait het om. Wilders wordt al elke keer vergeleken met Hitler. Bijna dagelijks, door half Nederland. En dus mag Wilders best terugslaan en zo'n dhimmi als Obama vergelijken met Chamberlain.
Hier verlies je de geloofwaardigheid.
pi_72698733
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

Obama kan helemaal geen dhimmi zijn omdat Amerika geen islamitisch land is!
En Wilders vergelijkt de Koran met Mein Kampf dus hij heeft geen recht van spreken als ie met Hitler wordt vergeleken terwijl ie toch echt zelf over miljoenen moslims deporteren begon! Niemand dwingt hem om zulke nazistische uitspraken te doen!
pi_72698756
-edit- Kappen

[ Bericht 96% gewijzigd door paddy op 13-09-2009 14:45:09 ]
pi_72698762
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vind het overigens wel stuitend dat ik hier voor SS'er wordt uitgemaakt terwijl er een modje meepost in de discussie.
In NWS heb ik niks te zeggen. Het is niet mijn forum.

Het beste kan je een TR plaatsen? Of een PM'etje naar een NWS mod.
pi_72698806
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:13 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Je weet dat ik je nu niet meer serieus neem? En leer spellen.
Je zegt?
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:07 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ik stem geen Wilders. Ik ben geïntresseerd en heb veel tijd gestoken in geschiedenis.
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:10 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Dus je kwakt gewoon een lap tekst neer waar je noggeeneens achter staat? Als het maar anti-Wilders is? Ik herken hier een omgekeerde situatie waar men Wilders van beschuldigt.
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:12 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Allang gedaan en nogsteeds dezelfde standpunten. En nu?
pi_72698807
-edit- Is weggehaald

[ Bericht 80% gewijzigd door paddy op 13-09-2009 14:51:24 ]
pi_72698823
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:20 schreef IHVK het volgende:

[..]

Hier verlies je de geloofwaardigheid.
Neehoor. Obama is een echte dhimmi, alles wijst daar op. Hij zou ook heel goed zelf moslim kunnen zijn, maar dat ontkent hij, dus zal dat wel niet.
pi_72698840
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:19 schreef Clairvaux het volgende:

[..]

Hij gebruikt de soldaten die eindelijk vanuit Irak naar huis mogen, al onder Bush geregeld overigens,
om ze vervolgens in Afghanistan te dumpen.
Je kunt Afghanistan niet weer in de steek laten zoals in de jaren 80/90 is gebeurd. Het resultaat was catastrofaal.
  zondag 13 september 2009 @ 14:24:04 #62
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_72698862
Het geeft alleen maar weer aan, dat Wilders het historisch besef van een eendenkuiken met hersenverweking heeft.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_72698868
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

Neehoor. Obama is een echte dhimmi, alles wijst daar op. Hij zou ook heel goed zelf moslim kunnen zijn, maar dat ontkent hij, dus zal dat wel niet.
Is goed man. Nu ben ik overtuigd.

Hij is zeker een dhimi omdat hij zegt dat moslims ook een belangrijke bijdrage aan de VS hebben geleverd. En omdat hij vindt dat je mensen niet moet discrimineren enzo.

Wat een vuile dhimmi.
pi_72698880
=

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 13-09-2009 16:24:30 ]
pi_72698882
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:22 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:

[..]

Je zegt?
[..]

[..]

[..]

zondag 13 september 2009 @ 14:25:05 #66
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72698906
Nou goed, ik moet toegeven, het blijft levendig in de Nederlandse politiek met zulke patjakkers.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_72698980
Mensen die geloven in Obama. Jullie hopen alleen maar dat hij het goed doet, vanwege zijn bruine teint. Dat vinden lieve mensen altijd prettig.
BE YOUR DOG
  zondag 13 september 2009 @ 14:27:27 #68
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_72699009
Kom naar www.spitsnieuws.nl voor het eerste de beste nieuws! Veel beter dan FOK!FP en daarnaast ontbreken de trollerige extreemlinksen!

www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  zondag 13 september 2009 @ 14:28:06 #69
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_72699038
Op naar Sudetenland dan, Herr Wilders
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
pi_72699042
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:27 schreef GasTurbine het volgende:
Kom naar www.spisnieuws.nl voor het eerste de beste nieuws! Veel beter dan FOK!FP en daarnaast ontbreken de trollerige extreemlinksen!

www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
www.spitsnieuws.nl
Ban deze spammer!
  zondag 13 september 2009 @ 14:28:22 #71
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_72699060
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

En als ik hier reclame voor m'n website post ben je er als de kippen bij om het te verwijderen omdat het spam is. Beetje kromme actie van je, niet?
Spam is een forumwijd geaccepteerde no-no, die door alle mods overal verwijderd wordt. Overtredingen, of zaken die op het randje zitten, worden gesignaleerd naar de mods van het betreffende subforum, omdat die weten, hoever ze op hun forum wiollen laten gaanj. Als het echt uit de klauwen giert en de vaste mods zijn bv niet aanwezig, kunnen mods uit andere fora een topic tijdelijk sluiten, ter beoordeling door de vaste mods.

Dit zijn gewoon vaste procedures op FOK!.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_72699131
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

En als ik hier reclame voor m'n website post ben je er als de kippen bij om het te verwijderen omdat het spam is. Beetje kromme actie van je, niet?
Jongen, denk je nou echt dat ik het goedkeur dat je SS'er wordt genoemd?

Spam is anders. Dat is gewoon routinewerk (ik heb trouwens GEEN idee waar je het over hebt). Maar hoe geloofwaardig is als ik ga editten in een discussie waar ik zelf ook fel aan mee doe? Ik ben hier gewoon user. En het is niet mijn taak om de beledigingen over en weer weg te halen. Zoals ik al zei, roep een NWS mod en verder kun je in de FB terecht.

pi_72699167
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Spam is een forumwijd geaccepteerde no-no, die door alle mods overal verwijderd wordt. Overtredingen, of zaken die op het randje zitten, worden gesignaleerd naar de mods van het betreffende subforum, omdat die weten, hoever ze op hun forum wiollen laten gaanj. Als het echt uit de klauwen giert en de vaste mods zijn bv niet aanwezig, kunnen mods uit andere fora een topic tijdelijk sluiten, ter beoordeling door de vaste mods.

Dit zijn gewoon vaste procedures op FOK!.
Precies.
pi_72699194
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:23 schreef Gisele het volgende:

[..]

Je kunt Afghanistan niet weer in de steek laten zoals in de jaren 80/90 is gebeurd. Het resultaat was catastrofaal.
Het zal ons (imo) uiteindelijk net zo vergaan als de Russen, leuk vooruitzicht.
Of heb jij soms de hoop dat wij daar wel orde op zaken kunnen stellen en
een permanente en bovenal stabiele democratie achter kunnen laten?
A man has got to know his limitations.(Clint Eastwood)
pi_72699203
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:29 schreef bwgrainer het volgende:

[..]

Ja, want 9/11 is ook echt te vergelijken met het islamiseren van een onbeduidend land als Afghanistan, dat toch al 1000 jaar op het westen achterloopt.
Wat lul je slap. Als je Afghanistan in de steek laat dan neemt de Taliban het weer over en dan openen de al Qaeda traningskampen weer vanwaaruit een nieuwe 9/11 kan worden gepland!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')