abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72806643
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:14 schreef Prosac het volgende:
Dat weet ik. Het boycot lukt niet helemaal.
Je hebt helaas altijd mensen die (bewust) tegen de meute infietsen.
pi_72806816
Jammer is dat, maar het is ook niet echt kenbaar gemaakt he.
Ik was sowieso niet gegaan, omdat vrijdagwedstrijden altijd lastig zijn.
  woensdag 16 september 2009 @ 16:36:24 #103
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72807467
Als we maar winnen.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_72812777
quote:
Op woensdag 16 september 2009 16:36 schreef Runselpink het volgende:
Als we maar winnen.
Willem 2 uit
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_72834272
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72834842
Beetje jammer dat we het met dit soort lapmiddelen moeten doen..
pi_72835021
Ik vrees dat een grote uitbreiding (extra ring) gewoon te duur is. .
Maar als je bij wilt blijven heb je dat wel nodig, of iig een fors aantal extra buisness seats.

[droommodus]

"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72835043
Business seats is wat we nodig hebben, dat levert echt geld op. Meer "gewoon" publiek is een druppel op een gloeiende plaat.
  donderdag 17 september 2009 @ 12:01:11 #109
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72835084
Als het haalbaar is qua draagcontructie, waar ik niet vanuit ga, vind ik het eigenlijk wel een mooie (tussen)oplossing. Ik heb de tweede ring altijd aan de kleine kant gevonden.

Misschien het speelveld nog een stukje naar beneden, waardoor er nog een aantal rijen voor kunnen. Dan zit je ook al snel rond de 28.000 plaatsen denk ik.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
pi_72835865
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:01 schreef The_Verve het volgende:

Misschien het speelveld nog een stukje naar beneden, waardoor er nog een aantal rijen voor kunnen. Dan zit je ook al snel rond de 28.000 plaatsen denk ik.
Dat was altijd mijn idee. Een stuk naar beneden moet toch mogelijk zijn?
  donderdag 17 september 2009 @ 12:36:31 #111
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72836033
Tja een derde ring is gewoonweg te duur en dit zijn ook van die halfslachtige oplossingen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72836283
Uitzicht vanuit een woning in de Stoker

Foto van Skyscrapercity.
pi_72836522
quote:
Op donderdag 17 september 2009 12:44 schreef Grunner het volgende:

[ afbeelding ]

Foto van Skyscrapercity.
Dat is wel gaaf.
pi_72836772
quote:

[ afbeelding ]

Foto van Skyscrapercity.
Leuk met sfeeracties
  donderdag 17 september 2009 @ 17:31:37 #115
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72845631
quote:
Het zit FC Groningen vooralsnog niet erg mee in de competitie, maar mogelijk komt daar na aanstaande maandag verandering in. Dan keren Petter Andersson en Gonzalo García namelijk terug in de selectie van Ron Jans. Het tweetal stond aan de kant met blessures en kwam dit seizoen niet tot nauwelijks in actie; slechts Garciá speelde 25 minuten mee.
De planning met de Zweed is dat hij maandagavond speelminuten krijgt in de bekerwedstrijd van Jong FC Groningen tegen Jong BV Veendam. Andersson (24) kwam al sinds januari van dit jaar niet meer in actie voor de noorderlingen, nadat hij de strijd met Ajax moest staken met zwaar kruisbandletsel. De afgelopen maanden revalideerde hij van die blessure; speelminuten maakte hij nog niet.

“Het is niet sneller of langzamer dan gedacht. Petter moet nu weer wedstrijdritme opbouwen”, geeft trainer Ron Jans aan op de officiële website. “Als hij straks opnieuw bij de selectie kan aansluiten, heeft hij er tien maanden revalidatie opzitten en dat is volgens verwachting. Het is natuurlijk wel een bijzonder moment, met name voor Petter zelf.” Ook García, die sinds begin vorige maand niet meer in actie kwam en kampte met een rugblessure, hoopt tegen Jong BV Veendam weer zijn opwachting te maken.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72847670
quote:

[ afbeelding ]
Damn.
quote:
Foto van Skyscrapercity.
Goed forum
  donderdag 17 september 2009 @ 18:36:15 #117
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72847780
Geen ernstige blessure van Luciano dus!
Supersoep over tong:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_72849048
andersson
pi_72850905
FC Groningen mist Luciano tegen Willem II

FC Groningen kan vrijdag in het competitieduel met Willem II niet beschikken over Luciano da Silva. De doelman heeft last van een rugblessure en moet de wedstrijd daarom laten schieten, meldt de club op haar website.

Brian van Loo, de tweede keeper van de noorderlingen, is pas net hersteld van een schouderblessure maar kan spelen tegen Willem II. Eerder moest Van Loo ook al in actie komen nadat Luciano geblesseerd raakte tegen Ajax.

Trainer Ron Jans kijkt met verbazing naar de blessures bij zijn keepers. "Het is stuivertje wisselen met de keepers. Vorig seizoen heeft Luciano met rugproblemen de competitiewedstrijd tegen PSV moeten missen. Ik hoop dat het nu ook tot één duel beperkt blijft. Gelukkig is Brian van Loo net op tijd weer fit."

FC Groningen heeft het traditioneel lastig bij Willem II, al wil Jans niet op terugkijken. "Dat is een serie uit de oude doos. We hebben twee jaar geleden gewonnen in Tilburg en daarmee een lange negatieve reeks doorbroken, dus op basis van de laatste twee seizoenen hebben we een score van vijftig procent geboekt. Toch komt het elk jaar weer naar boven, maar wij hebben het afgeschaft. We hebben wel respect, maar geen angst voor Willem II."

Vorig seizoen traden Willem II en FC Groningen in Tilburg aan op een besneeuwd veld, waarna de thuisploeg aan het langste eind trok. Jans: "We hebben twee keer in Breda tegen NAC gespeeld met sneeuw en toen wonnen we. Met sneeuw in Tilburg zijn we twee keer onderuit gegaan. De voorspellingen zijn nu echter dat het niet gaat sneeuwen in Tilburg, dus zal het wel goed gaan..."

De oefenmeester verwacht desondanks wel dat zijn ploeg het lastig zal krijgen tegen Willem II. "Ik heb Willem II een paar keer zien spelen en in die wedstrijden verdienden ze meer dan ze hebben gehad. Met name tegen Feyenoord was het spel fris, met aanvallend voetbal. Het wordt dus een aardige dobber voor ons. We zullen moeten proberen onder de druk uit te voetballen. Daar zijn we bij Heerenveen niet in geslaagd en toen hadden we gewoon het nodige geluk en een goede keeper."

Behalve Luciano moet FC Groningen het in Noord-Brabant ook doen zonder Jeffrey Rijsdijk (knie), Gonzalo Garcia (niet wedstrijdfit), Petter Andersson (niet wedstrijdfit) en Tom Hiariej (hamstring). Verder kan Jans beschikken over een fitte selectie.

edit: bron: voetbalprimeur
pi_72863500
Jammer dat Luciano niet kan spelen tegen WillemII.

vrijdag 18 september 2009 @ 22:40:06 #121
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72891868
Fucking kansloos.. en dan heb ik het niet alleen over die penalty die Wiedemeijer zag.
pi_72891883
stelletje prutsers
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:42:39 #123
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72891946
-niet doen- Het lijkt nergens op, aanvallend brengen we echt geen reet.
Het tempo ligt onder het NAP godverdomme zeg, slome duikelaars. En alles moet over rechts omdat links gewoon niks klaar gespeeld wordt.
Bagger.

[ Bericht 4% gewijzigd door Prosac op 18-09-2009 22:43:50 ]
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:43:18 #124
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72891964
En dan Holla, die nog vrije trappen mag nemen terwijl hij een corner niet eens voor de goal kan krijgen.
pi_72891997
Verrassend, we hebben weer eens verloren van Willem II.

Paar dingetjes zijn nu wel duidelijk zijn geworden:

-Femi hoort in de basis te staan
-Zonneveld hoort op de bank thuis
-We blijven een goede 10 missen, Andersson of Garcia moet daar maar gaan staan
-Enevoldsen is een aanwinst

Verder vond ik Pedersen wederom matig spelen, veel balverlies.
Nordstrand ook onzichtbaar, maar die kreeg ook geen fantsoelijke ballen.

Maar waarom brengt Jans IN VREDESNAAM Koc? De kleinste man die we hebben terwijl er ballen in de pot worden gegooid. .

Eerste kwartier prima, onbegrijpelijk dat het daarna zover terugvalt.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:45:23 #126
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72892026
Ik heb echt maar 1 kans gezien, niet normaal.
Het zal ze wel niet uitmaken ofzo, want ja er gaan ook maar 15 mensen mee. Gelukkig kregen ze wel allemaal een uitshirt (!?!?!?!?!).
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:46:46 #127
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72892076
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:44 schreef venomsnake het volgende:
Verrassend, we hebben weer eens verloren van Willem II.

Paar dingetjes zijn nu wel duidelijk zijn geworden:

-Femi hoort in de basis te staan
-Zonneveld hoort op de bank thuis
-We blijven een goede 10 missen, Andersson of Garcia moet daar maar gaan staan
-Enevoldsen is een aanwinst

Verder vond ik Pedersen wederom matig spelen, veel balverlies.
Nordstrand ook onzichtbaar, maar die kreeg ook geen fantsoelijke ballen.

Maar waarom brengt Jans IN VREDESNAAM Koc? De kleinste man die we hebben terwijl er ballen in de pot worden gegooid. .

Eerste kwartier prima, onbegrijpelijk dat het daarna zover terugvalt.
Niks aan toe te voegen. Zet Lovre en Femi ook maar weer in de basis, want die voegden wel degelijk wat toe.
pi_72892199
En dan Holla met zijn waardeloze corners .
En 2x gewoon hoog overschieten terwijl die ballen MINSTENS op doel hadden gemoeten.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:52:43 #129
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72892256
oh ja, fucking Sergio Zijler.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:53:25 #130
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72892280
Laat Jans eerst maar eens de beste spelers opstellen. Iemand als Svejdik, dat is toch geen basismateriaal als je een goede verdediger als Sankoh in je selectie hebt?

En wat moet Femi doen om in de basis te komen? Hij heeft tot nu toe elke wedstrijd uitstekend gespeeld.
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:54:19 #131
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72892309
WAARDELOOS
  vrijdag 18 september 2009 @ 22:56:06 #132
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72892370
Jans houdt zich nog aardig in..
pi_72892391
ze mogen zich schamen. wanprestatie van formaat
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_72892432
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:53 schreef The_Verve het volgende:
Laat Jans eerst maar eens de beste spelers opstellen. Iemand als Svejdik, dat is toch geen basismateriaal als je een goede verdediger als Sankoh in je selectie hebt?

En wat moet Femi doen om in de basis te komen? Hij heeft tot nu toe elke wedstrijd uitstekend gespeeld.
Snap ik ook niet. Zal wel komen omdat hij vorig jaar heeft gezegd dat Holla een dragende speler is etc etc. Maar Femi is verdedigend op het middenveld gewoon beter. Van Svejdik kan ik dan nog enigzins begrijpen aangezien Sankoh gewoon pissed wegloopt bij een training. Maar die jongen heeft zijn straf nu wel gehad, in de basis volgende week aub.

Oh, en Zonneveld was weer dramatisch. Snap nog steeds niet dat ze hem hebben gehuurd, maar goed.
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:03:19 #135
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72892644
Dat zeg je nu. Je hebt maanden geroepen om Zonneveld...
pi_72892698
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:06:05 #137
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72892744
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef The_Verve het volgende:
Dat was ik
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:06:16 #138
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72892749
Volgende week graag een penalty voor ons na een overtreding op de middellijn.
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:07:31 #139
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72892801
Ik heb liever dat er volgende wedstrijd godverdomme met wat passie en strijdlust gespeeld wordt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72892810
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:03 schreef The_Verve het volgende:
Dus niet he, ik ben nooit voorstander geweest van Zonneveld. Volgens mij ben je in de war met iemand anders. Grulez?
  vrijdag 18 september 2009 @ 23:17:25 #141
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72893169
Was een grapje op deze sombere avond...
pi_72893191
Ach, jullie staan nog steeds boven ons daar halen jullie toch zoveel genoegen uit
pi_72893204
En alleen ik had hem door. Goed he.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_72893696
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 23:17 schreef The_Verve het volgende:
Was een grapje op deze sombere avond...
He, stink ik er ook nog in ook .
pi_72894765
Ze hebben echt helemaal niets klaargespeeld vanavond.

One shot, one kill

Jans
pi_72896808
... eh, excuse me... Willem II uit. Daar rust een vloek op. Dus ga nou geen conclusies lopen trekken.
Vorig jaar verloren we er met 3-0 terwijl we bovenaan stonden. Kom op nou, pas na volgende wedstrijd weten we hoe de vlag er bij hangt.
pi_72897027
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:19 schreef Karrs het volgende:
... eh, excuse me... Willem II uit. Daar rust een vloek op. Dus ga nou geen conclusies lopen trekken.
Vorig jaar verloren we er met 3-0 terwijl we bovenaan stonden. Kom op nou, pas na volgende wedstrijd weten we hoe de vlag er bij hangt.
Naja, van de 7 wedstrijden hebben ze mij nog geen 1 keer weten te overtuigen..
Geen fatsoenlijke aanval of wat dan ook.. Dat is in de voorgaande seizoenen wel eens anders geweest..

Roda, vvv, nac, h'veen en willem II hadden minimaal 10 punten moeten opleveren.. Ajax en PSV mag je van verliezen (ook al kon de FC het hun knap lastig maken in de voorgaande jaren..)

En op papier lijkt de selectie niet eens zó slecht? Wat missen ze nou? Snelheid? Een killer voorin?
l|||-------|||l
pi_72897071
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:32 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Naja, van de 7 wedstrijden hebben ze mij nog geen 1 keer weten te overtuigen..
Geen fatsoenlijke aanval of wat dan ook.. Dat is in de voorgaande seizoenen wel eens anders geweest..

Roda, vvv, nac, h'veen en willem II hadden minimaal 10 punten moeten opleveren.. Ajax en PSV mag je van verliezen (ook al kon de FC het hun knap lastig maken in de voorgaande jaren..)

En op papier lijkt de selectie niet eens zó slecht? Wat missen ze nou? Snelheid? Een killer voorin?
Het begint nu pas. De selectie is nu pas compleet en heeft tegen Heerenveen al laten zien wat dat kan opleveren. De wedstrijd tegen Willem II is gewoon vervloekt, is altijd al zo geweest, klaar. Er waren tegen PSV alleen al genoeg aanknopingspunten om te concluderen dat het zo slecht nog niet is. Maar pas nu hebben we de selectie om er wat van te kunnen maken. Dus pas nu kunnen we omhoog gaan kijken.
pi_72897505
Is Garcia geblesseerd ofzo? Ik heb hem dit seizoen nog niet zien spelen.

Toegegeven, ik volg Groningen niet echt.
  zaterdag 19 september 2009 @ 03:51:50 #150
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72898126
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 02:11 schreef buddyb het volgende:
Is Garcia geblesseerd ofzo? Ik heb hem dit seizoen nog niet zien spelen.

Toegegeven, ik volg Groningen niet echt.
quote:
FC Groningen kan na negen maanden weer beschikken over Petter Anderson. De Zweed liep in januari 2009 een zware knieblessure en is daar ondertussen van hersteld. Hij traint al weer enige tijd mee met de ploeg van Ron Jans, maar gaat maandag eerst wedstrijdritme opdoen bij de beloften.

Jans vertelt op de officiële site van FC Groningen over de blessure van de Zweed. "Het is niet sneller of langzamer dan gedacht. Petter moet nu weer wedstrijdritme opbouwen. Als hij straks opnieuw bij de selectie kan aansluiten, heeft hij er tien maanden revalidatie opzitten en dat is volgens verwachting. Het is natuurlijk wel een bijzonder moment, met name voor Petter zelf."

Ook Gonzalo Garcia maakt zijn rentree bij de beloften. De aanvaller ontbrak de afgelopen tijd vanwege een rugblessure en is ondertussen zo goed als wedstrijdfit.
pi_72899595
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 01:32 schreef Silvanovisch het volgende:

[..]

Een goede trainer. Iemand die de wedstrijd tactisch naar zijn hand kan zetten.
pi_72899986
Woensdag ook nog uit tegen Utrecht in de beker.. Gaat weer loodzwaar worden. Het zal toch echt 10x beter moeten dan gisteravond, anders ga je daar ook weer hard op je plaat.

Het probleem is het middenveld, te sloom, te voorspelbaar en geen creativiteit. Het gaat steeds redelijk tot de 16, dan weten de middenvelders geen raad meer met de bal, te weinig lopende mensen en een goede steekbal is er ook niet bij.

De linkerkant met Zonneveld is VEEL te traag, Zonneveld laat steeds zijn man lopen en komt gewoon iedere keer weer net te laat. Enorm irritant. Holla is opbouwend pima, maar verdedigend vind ik hem gewoon minder, laat Femi nu maar controlerend gaan spelen.

En moet snelheid, creativiteit en beweging bij op het middenveld. Misschien zelfs wel het systeem omgooien, want Pedersen kan mij ook niet overtuigen. Ik heb soms het idee dat het meer een 10 is dan een spits.

---------------Holla----------Femi------------
---Enevoldsen------Garcia--------Andersson
---------------------Nordstrand

of

-------------------------Femi------------------------
---------Enevoldsen----------Holla----------------
----Garcia-----------Nordstrand------Andersson

4-4-2 met Zonneveld en VD laak gaat hem niet worden vrees ik. Te sloom, te voorspelbaar.
Ik ben fan van VD Laak, maar het is geen 10 en ik denk dat Enevoldsen meer potentie heeft op rechts.

Of je zou VD laak op rechts moeten zetten en Enevoldsen op 10. Enevoldsen zegt zelf dat hij overal kan spelen op het middenveld, dus misschien eens proberen?

---------------Holla----------Femi------------
---VD Laak------Enevoldsen--------Andersson
---------------------Nordstrand

het liefst Andersson op 10, maar wie mot er dan op links?
Garcia?

[ Bericht 4% gewijzigd door venomsnake op 19-09-2009 10:59:17 ]
pi_72900220
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:51 schreef venomsnake het volgende:
het liefst Andersson op 10, maar wie mot er dan op links?
Garcia?
Enevoldsen kan daar toch ook uit de voeten?
pi_72900407
Hij geeft aan van wel .
Maar hij doet het op rechts ook goed, hij speelde gister een goede wedstrijd vond ik.
pi_72900416
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:26 schreef Grunner het volgende:

[..]

In de voorgaande jaren ging het ook al zo slecht.
pi_72900436
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef TvhN het volgende:

[..]

Maar de wissels zijn nooit goed geweest.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_72900562
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 22:52 schreef Prosac het volgende:
oh ja, fucking Sergio Zijler.
Die gast heeft niet eens een nek man
pi_72900581
Kan het trouwens zijn dat ik Grulez gister in de stad zag?
pi_72900606
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:13 schreef TvhN het volgende:

[..]

Ja joh, blijf maar lekker naar voorgaande jaren kijken
pi_72900786
  zaterdag 19 september 2009 @ 12:38:25 #161
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72902226
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 10:26 schreef Grunner het volgende:

[..]

Het is tijd voor Erwin Koeman.
pi_72903520
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 12:38 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Het is tijd voor Erwin Koeman.

pi_72904556
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:23 schreef Grunner het volgende:

[..]

Ja joh, blijf maar lekker naar voorgaande jaren kijken
Toen heeft hij bewezen dat hij uitstekend bij Groningen past. Dit seizoen loopt het nogal stroef, voornamelijk door het feit dat er pas op de laatste dagen van de transfermarkt kwalitatief goede spelers bij zijn gekomen. Geef Jans de tijd en we eindigen alsnog rond de 9de plek. Welke trainer, die ook daadwerkelijk haalbaar is voor FC Groningen, is momenteel een betere optie dan Ron Jans? Erwin Koeman? Heeft het goed gedaan bij RKC Waalwijk hoor, maar bij Feyenoord was het nou niet bepaald een succes.
  zaterdag 19 september 2009 @ 18:21:44 #164
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72910947
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 11:21 schreef Tommeke het volgende:
Kan het trouwens zijn dat ik Grulez gister in de stad zag?
Dat is heel best mogelijk.
pi_72912808
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 18:21 schreef Grulez het volgende:

[..]

Dat is heel best mogelijk.
Negende Cirkel volgens mij, ik herkende je van een foto die je ooit in je fobo had. Heb een fotografisch geheugen volgens mij
  zaterdag 19 september 2009 @ 20:52:03 #166
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72915815
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 14:21 schreef TvhN het volgende:
Erwin Koeman? Heeft het goed gedaan bij RKC Waalwijk hoor, maar bij Feyenoord was het nou niet bepaald een succes.
Bij Feijenoord heeft hij het juist uitstekend gedaan.
pi_72917132
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 20:52 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Bij Feijenoord heeft hij het juist uitstekend gedaan.
Hij had toch een aardig elftal (Kuijt, Kalou etc.), waarmee hij niet in de top 5 eindigde. Europees was het ook niet zo'n succes. Daarnaast greep hij onvoldoende in bij die ruzie tussen de jonge en de oude spelers.
  zaterdag 19 september 2009 @ 21:57:05 #168
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72917685
Met Kuijt en Kalou in de gelederen eindigde hij keurig als 3e. De rest van de selectie was inderdaad aardig, maar meer ook niet. Dat tonen de seizoenen onder Van Marwijk en Verbeek ook wel aan.

Maar goed, jij mag natuurlijk vertrouwen blijven houden in ons tactisch onbenul.
pi_72917783
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 21:57 schreef The_Verve het volgende:
Met Kuijt en Kalou in de gelederen eindigde hij keurig als 3e. De rest van de selectie was inderdaad aardig, maar meer ook niet. Dat tonen de seizoenen onder Van Marwijk en Verbeek ook wel aan.
Die hadden te maken met een andere, mindere selectie.
quote:
Maar goed, jij mag natuurlijk vertrouwen blijven houden in ons tactisch onbenul.
Net als in de voorgaande jaren, toen het ook goed kwam. Ik vind Ron Jans echt geen toptrainer hoor en snap een gedeelte van de kritiek ook wel, maar om zijn contract dan maar te ontbinden vind ik wel erg ver gaan.
  zaterdag 19 september 2009 @ 22:12:29 #170
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_72918126
quote:
Op zaterdag 19 september 2009 22:00 schreef TvhN het volgende:
Die hadden te maken met een andere, mindere selectie.
Juist niet. Nadat Kuijt en Kalou vertrokken heeft Koeman zijn selectie nooit meer echt op peil kunnen brengen omdat het geld gebruikt moest worden om financiele gaten te dichten. Van Marwijk kreeg de mogelijkheid om spelers als Makaay, Van Bronkhorst, De Cler en Hofland te halen.
quote:
Net als in de voorgaande jaren, toen het ook goed kwam. Ik vind Ron Jans echt geen toptrainer hoor en snap een gedeelte van de kritiek ook wel, maar om zijn contract dan maar te ontbinden vind ik wel erg ver gaan.
Ontbinden is ook meteen niet nodig. Maar ze moeten straks niet weer aankomen met een contractverlenging voor Jans. Volgend seizoen gewoon een nieuwe trainer voor de groep, en als je het mij vraagt is Koeman dan de meest geschikte kandidaat.
pi_72924902
Ik zie Hongarije het WK nog wel mislopen,

AZ ontslaat R. Koeman ---> Jans naar AZ ----> E. Koeman naar Grunn.
  zondag 20 september 2009 @ 10:38:21 #172
176521 Grulez
rasgroninger
pi_72926024
quote:
Op zondag 20 september 2009 08:32 schreef venomsnake het volgende:
Ik zie Hongarije het WK nog wel mislopen,

AZ ontslaat R. Koeman ---> Jans naar AZ ----> E. Koeman naar Grunn.
Lijkt me prima
pi_72926132
Kelvin Bossman heeft zijn debuut gemaakt bij de A1.
Bron
pi_72932315
even een 'mooie' vergelijking met vorig seizoen:

vorig jaar:

Nu:

wat een verschil...

maar!!!

vorig seizoen hadden we een reeks verliespartijen na de 7e speelronde, zal het nu andersom zijn?
  zondag 20 september 2009 @ 14:54:23 #175
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_72933470
D_B, vergeet niet dat we nu PSV, Ajax, NAC, Willem II Heerenveen als standaard lastige tegenstanders hebben gehad. Roda 2e helft met man minder. Bij VVV hadden we moeten winnen ok.

We verliezen nog bij ADO op strijdlust en daarna gaan we stijgen op de ranglijst!
Supersoep over tong:
pi_72935084
Ik maak me nog niet zo druk hoor. Meestal draaien we zo'n reeks rond de winterstop, nu hebben we het alvast gehad
pi_72943201
Ach, jullie zijn nog steeds kampioen van het noorden
pi_72943553
Dat wordt volgend jaar spannend! Wie wordt er eerst periodekampioen
pi_72943785
quote:
Op zondag 20 september 2009 19:39 schreef detulp050 het volgende:
Dat wordt volgend jaar spannend! Wie wordt er eerst periodekampioen
Als Cambuur dan maar niet ineens promoveert.
pi_72946682

TROTS VAN HET NOORDEN!
  zondag 20 september 2009 @ 21:06:58 #181
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72947316
Cambuur en Veendam in de Eredivisie.
pi_72960200
Lijkt erop dat Utrecht-Grunn nergens live wordt uitgezonden.
  maandag 21 september 2009 @ 10:44:23 #183
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72960295
Inderdaad..
Nou ja.. dan maar radio Noord met Henk Kok. !!!!!!
pi_72960363
Oh men, Henk Kok ....... .
pi_72960386
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:46 schreef venomsnake het volgende:
Oh men, Henk Kok ....... [ afbeelding ].
Gisteren ook weer bij LdL, hij zit zo vaak bij wedstrijden van ons en jullie. Ik vind die man echt een ramp.
  maandag 21 september 2009 @ 10:49:35 #186
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72960445
Bij Langs de Lijn kan ik hem nog wel waarderen, gewoon kort en bondig. Maar de livewedstrijden zijn dramatisch.
De europese wedstrijden waren ergerlijk, zet dan die twee jongeren van OOG er neer.
pi_72960507
Af en toe een fragment is nog net te doen, en soms nog wel droog. Maar een hele wedstrijd met die man is echt een ramp. Hij is zo verschikkelijk negatief altijd, en dan dat zeurderige toontje erbij..
pi_72960912
quote:
Op maandag 21 september 2009 10:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Gisteren ook weer bij LdL, hij zit zo vaak bij wedstrijden van ons en jullie. Ik vind die man echt een ramp.
Als hij verder dan Zwolle moet rijden raakt ie in paniek.
  maandag 21 september 2009 @ 11:08:06 #189
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72961026
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:04 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Als hij verder dan Zwolle moet rijden raakt ie in paniek.
Ah, de omgekeerde westerling. alles voorbij de lijn halverwege Amersfoort/Zwolle is te ver weg.
  maandag 21 september 2009 @ 11:24:53 #190
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72961528
Komt het ook niet op EL?
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72962990
quote:
Op maandag 21 september 2009 11:24 schreef Bullet-tooth het volgende:
Komt het ook niet op EL?
Die gaan Willem II - NAC uitzenden.
  maandag 21 september 2009 @ 12:18:12 #192
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72963035
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Die gaan Willem II - NAC uitzenden.
En ze zenden maar 1 kanaal uit?
Blegh, wat een josti's.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72963084
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Volgens mij wel:
Klik
  maandag 21 september 2009 @ 12:23:47 #194
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72963216
quote:
Op maandag 21 september 2009 12:18 schreef Bullet-tooth het volgende:

[..]

Blegh, wat een josti's.
En ze pretenderen een voetbalkanaal te zijn.
  maandag 21 september 2009 @ 12:30:23 #195
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_72963391
Ik heb ze maar even een mail gestuurd.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_72964431
Komend weekend Groningen - Vitesse

Interessante pot, waarin ik jullie toch als licht favoriet zie. Ook al staan jullie laag, Vitesse is net zo goed nog zoekende en de achterhoede is zwak en zeker als jullie publiek er achter gaat staan en er druk komt is onze verdediging in staat tot open huis. Maargoed, aan de andere kant, jullie staan laag en zijn ook zoekende en voorin hebben we, ondanks dat ik nog niet tevreden ben over de bezetting, wel kwaliteiten om een goal te maken. Zeker als onze Turk meedoet. Wat denken jullie?
  maandag 21 september 2009 @ 13:17:41 #197
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72964631
Ik heb weken geleden al gezegd dat we deze pot moeten winnen, anders ga ik me toch zorgen maken. Met alle respect voor Vitesse, als Groningen zijnde moet je dit gewoon thuis winnen.
Willem II hadden we ook moeten winnen, maar vervielen we te snel in het niveau van Willem II, terwijl we ze aanvankelijk overrompelden..
pi_72965563
quote:
Op maandag 21 september 2009 13:17 schreef Prosac het volgende:
Ik heb weken geleden al gezegd dat we deze pot moeten winnen, anders ga ik me toch zorgen maken. Met alle respect voor Vitesse, als Groningen zijnde moet je dit gewoon thuis winnen.
Willem II hadden we ook moeten winnen, maar vervielen we te snel in het niveau van Willem II, terwijl we ze aanvankelijk overrompelden..
Ik ben het met je eens dat jullie op papier moeten winnen. Maarja op papier moeten jullie ook hoger staan, net als Heerenveen en zou ADO lager moeten staan. Maarja 'op papier'. Ik ben tevreden met goed spel en een nipte nederlaag of een punt. En ik denk ook niet dat er meer inzit gezien ons spel/opstelling/vorm, maar ik laat mij graag verbazen door Vitesse.
  maandag 21 september 2009 @ 13:54:52 #199
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_72965670
Als je het niet erg vindt, laat ik me dit weekend liever niet verbazen door Vitesse.
Verder valt er weinig peil te trekken op deze wedstrijd, we zijn gezien het materiaal in staat thuis van Vitesse te winnen, maar als je eenmaal in de hoek zit waar de klappen vallen..
pi_72965673
Ik ben benieuwd wat er gebeurd als de FC zou verliezen van zowel Utrecht als Vitesse. .
Er komt dan toch wel enige druk op Jans te staan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')