abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72696021
Goed, mijn moeder heeft dus een hele mooie tuin voor elkaar gemaakt. Wij hebben een buurman die niet echt zijn grenzen weet. Nu hebben wij als schutting tussen de tuin van ons en de tuin van de buren een rij coniveren. Heel leuk en aardig, maar die krengen moeten ook gesnoeid worden.

Dus dan gaat onze beste buurman de coniveren snoeien, maar dan gaat hij op een container staan en die container gaat dan dus helemaal naar de klote. Die container zet hij dan ook nog eens op het stukje tuin waar mijn zusje heel veel werk in heeft gestoken. Als hij knipt laat hij alle takfrutsels rigoreus naar beneden vallen. En dan krijg je ongeveer dit na afloop:

Nu gaat onze beste buurman ook overwegen om een nieuwe schutting te plaatsen, maar dat moet per see een open schutting zijn. Nu begrijpen jullie wel dat TS van een beetje privacy houd, dus dan zegt hij er wat van. Maar nee het moet per see een open schutting zijn.

En nee onze buurman is geen marrokaan of allochtoon.

Klacht: Mensen die niet weten dat ze heel asociaal zijn.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 13 september 2009 @ 13:05:16 #2
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72696166
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:05 schreef TNA het volgende:
Rijdende Rechter-topic
nog net niet
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  zondag 13 september 2009 @ 13:12:26 #4
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_72696347
Laat lekker op zijn kosten een open schutting neer zetten en kwak er dan van die rieten matten er tegen aan.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_72696382
Gooi kattenstront over zijn schutting heen.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_72696459
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:12 schreef cheqy het volgende:
Laat lekker op zijn kosten een open schutting neer zetten en kwak er dan van die rieten matten er tegen aan.
Dat weten we ook wel op te lossen, maar het probleem is dat dit zo vaak voorkomt
pi_72696502
Volgens mij zien coniferen er anders uit dan in die paint.
Op maandag 10 mei 2010 21:57 zei Johan Derksen het volgende:
"Ik heb in mijn leven nooit zo'n grote paardenlul gezien als Abe Lenstra."
pi_72696578
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef rietjeszuiger het volgende:
Volgens mij zien coniferen er anders uit dan in die paint.
ik kan niet painten
pi_72696616
En de reden dat je je beste buurman niet even vraagt of hij heel misschien zijn veredelde ladder (aka container) niet op dat stukje tuin kan zetten omdat je zusje daar veel werk in gestoken heeft is...? En dat ie die takken zo neerplempt (doet hij dit in jullie tuin of die van hem) kun je ook oplossen door hem aan te bieden hem even te helpen. Die coniferen zijn toch van jullie beiden?
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72696617
Knipt hij nou die coniferen aan jullie kant?
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_72696680
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:05 schreef TNA het volgende:
Rijdende Rechter-topic
Hehe ik dacht daar ook gelijk aan
pi_72696721
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef Cat_Tank het volgende:
En de reden dat je je beste buurman niet even vraagt of hij heel misschien zijn veredelde ladder (aka container) niet op dat stukje tuin kan zetten omdat je zusje daar veel werk in gestoken heeft is...? En dat ie die takken zo neerplempt (doet hij dit in jullie tuin of die van hem) kun je ook oplossen door hem aan te bieden hem even te helpen. Die coniferen zijn toch van jullie beiden?
het probleem is dat mijn moeder *die zorg aan de tuin besteed* weg was rond dat tijdstip en dat ik het niet gezien heb en mijn zusje nog te klein is om daar fatsoenlijk op te reageren.
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:22 schreef Adfundum het volgende:
Knipt hij nou die coniferen aan jullie kant?
ja Met de beste bedoelingen natuurlijk
pi_72696743
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:24 schreef miaeak het volgende:

[..]

Hehe ik dacht daar ook gelijk aan
het wordt iets minder mn vader stapt misschien naar de wijkagent
pi_72696770
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:26 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Heheh benieuwd hoe dat afloopt dan.
pi_72696800
Hij is niet aso maar gewoon dom dat jij jullie kant van de heg gaat knippen. Doe dat lekker zelf.
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_72696844
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:28 schreef Adfundum het volgende:
Hij is niet aso maar gewoon dom.
Ja maar in zijn domheid is hij gewoon heel aso het is niet voor niets een onwetende aso
pi_72696864
Hebben jullie ook al gewoon met de buurman gepraat of wordt er gewoon meteen naar de wijagent gestapt.
pi_72696978
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:26 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Dat zal helpen.... Als een buurman naar mij toekomt om te zeggen dat hij ergens last van heeft los ik het wel voor hem op, geen probleem. Een buurman die niks tegen mij zegt en botweg de politie stuurt hoeft definitief nooit meer op mijn medewerking waaromtrent dan ook te rekenen.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_72697216
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:29 schreef Basp1 het volgende:
Hebben jullie ook al gewoon met de buurman gepraat of wordt er gewoon meteen naar de wijagent gestapt.
al meerdere keren, maar hij is dom zoals al werd opgemerkt dus dat snapt hij niet.

maar goed ik ben even weg dus wordt vervolgd
pi_72698201
En, al wat gedaan?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_72728914
Hij gaat uiteindelijk toch maar niet naar de wijkagent, maar hij denkt nog steeds erover om het toch te doen *mijn vader naar de wijkagent dan heh *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')