abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72696420
Uit het raam zeiken (geen wasbak op m'n kamer)...
pi_72696450
Een emmer knoflooksaus oppeuzelen met twee stokbroden als 'lepels'.

Wat een fijne adem had ik die week
Nu
  zondag 13 september 2009 @ 13:18:44 #78
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_72696508
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:11 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat je uberhaupt groente in huis had! Als ik eens een week wegga, eet mijn vent patat en spaghetti met knoflook, geloof ik

Meneer bewaarde overigens, toen hij nog student was, al zijn lege deo-rollers, en had dus op het plankje boven de wasbak zo'n 30 stuks nivea-rollerflesjes staan. En dan nog heel verbolgen dat dat wegmoet als je gaat samenwonen
ik had een befaamde bh-slinger. die moest ook weg ):
pi_72696678
tvp, niet single maar igg, Zolang er geen zichtbare vlekken op je kleding zit, gewoon af en toe eens laten luchten en weer aantrekken.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
pi_72697137
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:18 schreef luciferist het volgende:

[..]

ik had een befaamde bh-slinger. die moest ook weg ):
Sowieso bijna al je meubels. Nee, die comfortabele oranje bank die je bij het grofvuil hebt gevonden gaat echt niet mee Ach ja, studentenjaren
pi_72697198
- Met een compleet verrotte kop om 9 uur 's ochtends thuiskomen, de oven aanzetten voor een pizza, voor de oven gaan zitten wachten en 8 uur later wakker worden van de hitte omdat de oven al die tijd had aangestaan.
- Twee weken in één trui lopen omdat je de rest kwijt bent
- Met een kater van hier tot tokio wakker gebeld worden, of ik over een uurtje kwam zuipen. En dan ja zeggen
- In het bloemenperkje van de buurman kotsen waar hij zo enorm trots op is. Een dag later was de helft dood
- Ontbijten met enkel plakjes ham bij gebrek aan brood
- Bij de buren aanbellen of ze een kopje rijst hadden omdat er letterlijk niéts te eten was
  zondag 13 september 2009 @ 14:00:47 #82
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72697959
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:
Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
Ik heb dat ook vaak gedaan
  zondag 13 september 2009 @ 14:24:35 #83
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_72698885
Goeie ouwe tijd....

Pas afwassen wanneer de enige vrouwelijke huisgenote weer een scheldkannonade opvoert. Daarna in diverse fasen eerst de aangekoekte shit, schimmels etc laten weken en de dag later pas echt kunnen afwassen. Vervolgens een week er goed op letten en dan weer alles laten vershitten.

Elke dag proberen voor 17:00 bij de buurtsuper te zijn, daarna voor 22:00 bij de C1000 te zijn, daarna voor de 24:00 bij de Avondturk, en dan uiteindelijk toch maar weer witte bonen opwarmen of tosti's maken.

Overal in pissen maar met name in de wastafel en in lege colaflessen. Zo'n fles dan ook laten staan totdat je bezoek krijgt en hem dan snel wegmoffelen

Vijf lekke en half-gare fietsen op het balkon en in de gang hebben staan omdat je "er ooit nog wat aan hebt"

Een paar dagen lang een dieet volgen van Red Bull (/Golden Power) en chips...

Weken achter elkaar elke 2 tot 3 dagen al je kleren wassen omdat je ze steeds erin laat zitten waardoor ze zompig en gaar zijn.

Om 13:00 bij het ontbijt al een joint opsteken met je even zo kansloze huisgenoot.

Ook in die categorie: 's avonds met huisgenoot de laatste euro's bij elkaar gooien en beslissen of je gaat voor wat vlees of 6euro wiet... (wordt dan vaak toch de wiet)

Elke paar maanden van je moeder wat blikken en pakken lang houdbare pasta en stroganoffschotels krijgen die je uit principe niet wil eten, maar elke maand weer een paar keer gebruikt als je weer eens niets hebt gekocht, en dan claimen dat het nog best wel lekker is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_72699007
Geniaal.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_72699082
Sjekkies draaien met theebladeren omdat de shag op was ( neem van mij aan dat dat echt smerig is )
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_72701396
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef eleusis het volgende:

Vijf lekke en half-gare fietsen op het balkon en in de gang hebben staan omdat je "er ooit nog wat aan hebt"

Nerd-equivalent: monitoren, allehande kabels, toetsenborden, muizen, moederborden en weet-ik-niet wat voor computerzooi allemaal tot in het oneindige bewaren. Dozen vol verouderde zooi, overal en nergens
pi_72701735
Uitstekend topic voor Bachelor Frog!

pi_72701806
quote:
Op zondag 13 september 2009 11:51 schreef De_Melkboer het volgende:

Op mijn rechteroor op de bank gaan liggen, en dan ook de televisie op zijn zijkant zetten
haha
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 september 2009 @ 16:58:00 #89
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_72702105
quote:
Op zondag 13 september 2009 14:24 schreef eleusis het volgende:

Ook in die categorie: 's avonds met huisgenoot de laatste euro's bij elkaar gooien en beslissen of je gaat voor wat vlees of 6euro wiet... (wordt dan vaak toch de wiet)
Dit en de rest... was jij die huisgenoot lol
pi_72702254
Toen ik ruzie had met m'n huisgenote en al aan het verhuizen was, véél van haar keukengerei gebruiken en laten staan. Zij vond dat minder, heeft het allemaal in een tas gestopt en in m'n kamer gelegd. Die tassen zijn vervolgens bij het grofvuil beland.
  zondag 13 september 2009 @ 17:02:06 #91
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_72702261
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik kan trouwens niets bedenken. Ik laat de afwas niet staan, het is altijd opgeruimd hier. Bed verschoon ik gewoon keurig elke week, ik draag zelfs lingerie terwijl iemand me een poosje terug vertelde dat ze niet wist dat ik setjes lingerie had omdat ik toch 'single' ben
From feudal serf to spender.
pi_72702499
-Lege kratten niet weg brengen maar gewoon in de garage zetten en flessen Na een paar weken erachter komen dat je 8 kratten hebt staan en 4 zakken met lege flessen
-De hele dag niks fatsoenlijks eten, maar gewoon eten waar je op dat moment trek in hebt. Dat is dus ijs 's ochtends vroeg en snacks de rest van de dag.
-Borden hergebruiken, vooral met brood is dat makkelijk. Even de kruimels eraf
-De lege wc-rollen gewoon laten liggen, en een nieuwe rol ook niet ophangen maar gewoon neerleggen.

Overigens was ik dan wel zo dat ik ging opruimen wanneer er vrouwelijk bezoek kwam/ familie op bezoek kwam. Dat was altijd een ontzettende klote klus, want er kwam altijd wel iets voorbij wat je was vergeten en wat gewoon echt smerig was. (half rottende rotzooi uit het afvoerputje van je spoelbakhalen )
pi_72702596
Ohja, bezoek uitstellen omdat ik geen zin had/heb om op te ruimen .
pi_72702978
Haha zo leef ik nu. Studentenleven/vrijgezel zijn is mooi!!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72703980
quote:
Op zondag 13 september 2009 12:29 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Nee, want jij bent nooit ongesteld gooit je maandverband in een prullenbakje dat je 5 maanden later als 'ie vol zit netjes opruimt Witte vloed Bh's die nat zijn van het zweet de volgende dag weer aandoen en je dan afvragen waarom dat ding zo klam is
Selecteer je vrouwen voortaan ook op hygiëne .
pi_72703989
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef Rapaille het volgende:
-Lege kratten niet weg brengen maar gewoon in de garage zetten en flessen Na een paar weken erachter komen dat je 8 kratten hebt staan en 4 zakken met lege flessen
! Deze foto is van enkele jaren terug.

Die keer raden wat m'n favoriete frisdrank is.
pi_72704065
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:09 schreef Rapaille het volgende:
En dan in een keer de boodschappen voor een week doen met statiegeld.
  zondag 13 september 2009 @ 17:54:03 #98
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_72704101
quote:
Op zondag 13 september 2009 17:50 schreef Xebrozius het volgende:

Die keer raden wat m'n favoriete frisdrank is.
Spa!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  zondag 13 september 2009 @ 18:02:21 #99
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_72704383
Ghe, leuk topic. Als ik vrijgezel ben dan:

-Lang niet altijd zin om remsporen weg te halen.
-Maanden onder hetzelfde dekbed liggen.
-Afwas weken laten staan en ondertussen nog nieuwe glazen gehaald. Uiteindelijk wel gedaan.
-Drie maanden lang elke avond uitgaan.
-Wietplanten.
-Wekenlang pizza en ander slecht voer.
Resistance is futile
pi_72704452
Oh, en uiteraard de megabarbeque voor 50 eurocent. Men neme een winkelwagentje, vult deze met hout of andere meuk die in de weg staat en 'opgeruimd' moet worden. Kippengaas er overheen en vlees d'r op.

Beste hamburgers die ik ooit heb gehad

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')