abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72690674

Hier verder.
quote:
Op zondag 13 september 2009 02:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Luis de laatste dagen bij Sulejmani aan tafel doorgebracht?
pi_72690691
Morgen niet winnen he
pi_72690746
Staat de keeper nou zo slecht opgesteld of komt dat door een actie ervoor?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_72690796
Colombianen kennen niet keepen, PK.
pi_72690828
quote:
Op zondag 13 september 2009 02:46 schreef Radegast het volgende:
Slecht opgesteld dus.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zondag 13 september 2009 @ 09:01:06 #6
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_72691935
quote:
Op zondag 13 september 2009 02:46 schreef Radegast het volgende:
Higuita
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_72692107
quote:
Op zondag 13 september 2009 02:50 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Slecht opgesteld dus.
Gewoon prima ingeschoten dus.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_72692345
quote:
Ajax-debuut van Serviër valt bijna in het water: Angstig moment Marko Pantelic
door Mike Verweij

AMSTERDAM – Het scheelde een haar of Marko Pantelic (30) had vandaag tegen NAC Breda niet zijn debuut kunnen maken in het Ajax-shirt. Op hetzelfde moment dat Martin Jol vrijdag bekendmaakte dat het papierwerk van de topschutter in orde was, kwam er in Belgrado onverwacht een kink in de kabel. „De Nederlandse immigratiedienst (IND, red.) stuurde de fax met goedkeuring voor mijn ’machtiging voorlopig verblijf’ maar niet op, waardoor ik urenlang voor niets op de Nederlandse ambassade heb gezeten en twee vluchten naar Amsterdam moest annuleren.”

Plotseling begon de tijd te dringen. „Om vijf uur zou – via München – het laatste niet volle vliegtuig naar Nederland gaan. Dat móést ik halen, maar ik was afhankelijk van anderen. Als ik het benodigde document niet kreeg, moest ik tot maandag wachten. Het was een angstig moment. Om kwart voor vier rinkelde de fax en om vier uur zat ik in de auto naar het vliegveld, waar ik om half vijf aan boord moest.” Dat Pantelic met hoge snelheid van ambassade naar luchthaven reed, viel ook de politie op. „Maar dan is het een voordeel als je in Servië woont. Bij spelers van de nationale ploeg wordt nog wel eens een oogje dichtgeknepen”, zei de fit ogende Serviër na de zaterdagtraining van Ajax, waarop hij met een aantal prachtige goals zijn stempel drukte.

„Ik beloof nooit een bepaald aantal doelpunten, omdat niet Marko Pantelic, maar het team op de eerste plaats staat. Of ik tegen NAC in de basis sta, weet ik niet en maakt me ook niet uit. Natuurlijk wil ik een vaste waarde worden, maar ik heb pas één keer getraind en zou het begrijpen als de coach me rustig wil brengen. Uiteraard hoop ik op speelminuten.”

Hoewel de voormalige doelpuntenmachine van Hertha BSC in Amsterdam een contract voor slechts één jaar ondertekende, is het voor hem geen uitgemaakte zaak dat hij na dit seizoen alweer weg is. „Als ik het ergens naar mijn zin heb, ben ik trouw. Maar het is veel te vroeg om hierover te praten. Laat ik me eerst op Ajax concentreren. Winnen van NAC is nu het allerbelangrijkste.”
pi_72692436
Het is toch geen eens zeker dat hij gaat debuteren?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72692439
Ik denk dat ie zeker gaat invallen.
pi_72692478
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja denk ik ook. En misschien Zé Eduardo op de plek van Verthongen ? schijnt een geweldig talent te zijn.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_72692490
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Verwacht ik ook wel
pi_72692497
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:11 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ja denk ik ook. En misschien Zé Eduardo op de plek van Verthongen ? schijnt een geweldig talent te zijn.
Die zit niet bij de selectie vandaag (en de komende tijd)
pi_72692507
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Die zit niet bij de selectie vandaag (en de komende tijd)
Ah Ok dan heb ik niks gezegd. Zit Oleguer er wel bij?
pi_72692517
AJAAAAAAX!

Hopen dat Pantelic wat minuutjes gaat pakken vandaag. Verder een fijne wedstrijd allemaal.

Toedeloeee
pi_72692542
Hoop dat Pantelic het beter doet dan Cvitanich.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_72692585
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Ah Ok dan heb ik niks gezegd. Zit Oleguer er wel bij?
Die wel ja. Mss met Alderweireld centraal achterin. Europees stond dat vorig jaar wel aardig
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72692653
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:22 schreef Silaz het volgende:

[..]

Die wel ja. Mss met Alderweireld centraal achterin. Europees stond dat vorig jaar wel aardig
Idd, ik geloof nog steeds wel in Oleguer, geen idee waarom maar het is zo. En anders nog liever Danny Blind,geen Wielaert bitte
pi_72692719
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:28 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Idd, ik geloof nog steeds wel in Oleguer, geen idee waarom maar het is zo. En anders nog liever Danny Blind,geen Wielaert bitte
Wielaert zit dan ook niet bij de selectie.
pi_72692750
Heb er weer zin in.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72692770
Jaaaaaaaa winnen straks!
pi_72692775
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:28 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Denk dat Jol het ook niet echt ziet zitten met Wielaert. Of hij moet nu geblesseerd zijn..
Goldstrike is evil tevens :/
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72692807
Hoop ook op Oleguer een keertje, en dat ie dan z'n kans pakt .
pi_72692828
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
Hoop ook op Oleguer een keertje, en dat ie dan z'n kans pakt .
Waarom en ten koste van wie? Alderweireld - Vertonghen staat gewoon meer dan prima.

Laten we zeker niet doen alsof Oleguer vorig seizoen zo'n zekerheidje was achterin dat ie per se in de basis zou moeten.
pi_72692871
quote:
Op zondag 13 september 2009 10:33 schreef sjimz het volgende:

[..]

Wielaert zit dan ook niet bij de selectie.
Mooi.

Heb er zin in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')