quote:Op zondag 13 september 2009 02:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Luis de laatste dagen bij Sulejmani aan tafel doorgebracht?
Slecht opgesteld dus.quote:
Higuitaquote:Op zondag 13 september 2009 02:46 schreef Radegast het volgende:
Colombianen kennen niet keepen, PK.
quote:Ajax-debuut van Serviër valt bijna in het water: Angstig moment Marko Pantelic
door Mike Verweij
AMSTERDAM – Het scheelde een haar of Marko Pantelic (30) had vandaag tegen NAC Breda niet zijn debuut kunnen maken in het Ajax-shirt. Op hetzelfde moment dat Martin Jol vrijdag bekendmaakte dat het papierwerk van de topschutter in orde was, kwam er in Belgrado onverwacht een kink in de kabel. „De Nederlandse immigratiedienst (IND, red.) stuurde de fax met goedkeuring voor mijn ’machtiging voorlopig verblijf’ maar niet op, waardoor ik urenlang voor niets op de Nederlandse ambassade heb gezeten en twee vluchten naar Amsterdam moest annuleren.”
Plotseling begon de tijd te dringen. „Om vijf uur zou – via München – het laatste niet volle vliegtuig naar Nederland gaan. Dat móést ik halen, maar ik was afhankelijk van anderen. Als ik het benodigde document niet kreeg, moest ik tot maandag wachten. Het was een angstig moment. Om kwart voor vier rinkelde de fax en om vier uur zat ik in de auto naar het vliegveld, waar ik om half vijf aan boord moest.” Dat Pantelic met hoge snelheid van ambassade naar luchthaven reed, viel ook de politie op. „Maar dan is het een voordeel als je in Servië woont. Bij spelers van de nationale ploeg wordt nog wel eens een oogje dichtgeknepen”, zei de fit ogende Serviër na de zaterdagtraining van Ajax, waarop hij met een aantal prachtige goals zijn stempel drukte.
„Ik beloof nooit een bepaald aantal doelpunten, omdat niet Marko Pantelic, maar het team op de eerste plaats staat. Of ik tegen NAC in de basis sta, weet ik niet en maakt me ook niet uit. Natuurlijk wil ik een vaste waarde worden, maar ik heb pas één keer getraind en zou het begrijpen als de coach me rustig wil brengen. Uiteraard hoop ik op speelminuten.”
Hoewel de voormalige doelpuntenmachine van Hertha BSC in Amsterdam een contract voor slechts één jaar ondertekende, is het voor hem geen uitgemaakte zaak dat hij na dit seizoen alweer weg is. „Als ik het ergens naar mijn zin heb, ben ik trouw. Maar het is veel te vroeg om hierover te praten. Laat ik me eerst op Ajax concentreren. Winnen van NAC is nu het allerbelangrijkste.”
Ja denk ik ook. En misschien Zé Eduardo op de plek van Verthongenquote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ie zeker gaat invallen.
Verwacht ik ook welquote:Op zondag 13 september 2009 10:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk dat ie zeker gaat invallen.
Die zit niet bij de selectie vandaag (en de komende tijd)quote:Op zondag 13 september 2009 10:11 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja denk ik ook. En misschien Zé Eduardo op de plek van Verthongen? schijnt een geweldig talent te zijn.
Ah Ok dan heb ik niks gezegd. Zit Oleguer er wel bij?quote:Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die zit niet bij de selectie vandaag (en de komende tijd)
Die wel ja. Mss met Alderweireld centraal achterin. Europees stond dat vorig jaar wel aardigquote:Op zondag 13 september 2009 10:13 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ah Ok dan heb ik niks gezegd. Zit Oleguer er wel bij?
Idd, ik geloof nog steeds wel in Oleguer, geen idee waarom maar het is zo. En anders nog liever Danny Blind,geen Wielaert bittequote:Op zondag 13 september 2009 10:22 schreef Silaz het volgende:
[..]
Die wel ja. Mss met Alderweireld centraal achterin. Europees stond dat vorig jaar wel aardig
Wielaert zit dan ook niet bij de selectie.quote:Op zondag 13 september 2009 10:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Idd, ik geloof nog steeds wel in Oleguer, geen idee waarom maar het is zo. En anders nog liever Danny Blind,geen Wielaert bitte
Denk dat Jol het ook niet echt ziet zitten met Wielaert. Of hij moet nu geblesseerd zijn..quote:Op zondag 13 september 2009 10:28 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Idd, ik geloof nog steeds wel in Oleguer, geen idee waarom maar het is zo. En anders nog liever Danny Blind,geen Wielaert bitte
Waarom en ten koste van wie? Alderweireld - Vertonghen staat gewoon meer dan prima.quote:Op zondag 13 september 2009 10:39 schreef Nashje het volgende:
Hoop ook op Oleguer een keertje, en dat ie dan z'n kans pakt.
quote:Op zondag 13 september 2009 10:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wielaert zit dan ook niet bij de selectie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |