ga janken danquote:Op zondag 13 september 2009 01:20 schreef GuitarJJ het volgende:
Krijg ik net een mail van Facebook dat mijn account geactiveerd is. Wtf?
Een of andere gast die Steve Steveson heet en geboren is op 8 april 1994.
Is het nou zo moeilijk om je eigen emailadres in te vullen bij een registratie?
quote:Op zondag 13 september 2009 01:30 schreef voorvochtisbocht het volgende:
[..]
een Nederlander die Mohammed heet HAHAHAHAHAAHAAAAAA ik kom niet meer bij
quote:
ga jij nou maar lekker je wolter kroes ibiza parties af, dronkemans provinciaaltje. Lekker bleren in de al garve met je boerse maatjes. Maak ons land nog een grotere schande dan het al is.quote:
quote:Op zondag 13 september 2009 01:31 schreef voorvochtisbocht het volgende:
[..]
ga jij nou maar lekker je wolter kroes ibiza parties af, dronkemans provinciaaltje. Lekker bleren in de al garve met je boerse maatjes. Maak ons land nog een grotere schande dan het al is.
ja, dit forum zou alleen voor randstedelingen moeten zijn. De afsluitdijk heet niet voor niets zo, toch kan je die friesen en grunningers niet tegenhouden, het zijn net marokkanen.quote:Op zondag 13 september 2009 01:31 schreef voorvochtisbocht het volgende:
[..]
ga jij nou maar lekker je wolter kroes ibiza parties af, dronkemans provinciaaltje. Lekker bleren in de al garve met je boerse maatjes. Maak ons land nog een grotere schande dan het al is.
Stel je voor..quote:Op zondag 13 september 2009 01:34 schreef voorvochtisbocht het volgende:
[..]
ja, stel je voor dat je echt zou kunnen reageren
ik zal je niet storen in dat proces, het is al moeilijk zat om die laptop op fietsstroom te combineren met denken.quote:
Ervaring?quote:Op zondag 13 september 2009 01:38 schreef voorvochtisbocht het volgende:
[..]
ik zal je niet storen in dat proces, het is al moeilijk zat om die laptop op fietsstroom te combineren met denken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |