Moggel Roel !quote:Op maandag 14 september 2009 10:06 schreef Roel_Jewel het volgende:.
De dag met een regelrechte klassieker beginnen
Hoorde vanmorgen niet Gary maar Barry op RegioFM met het prachtigequote:
Hajquote:Op maandag 14 september 2009 10:31 schreef Brennel het volgende:
Good morning!![]()
Ik geloof dat dit Alanis?
Nou pasquote:
It sucks..quote:Op maandag 14 september 2009 10:36 schreef Brennel het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe MH moet vinden.
Hoorde 'm op IJsland ook paar keer. Spreekwoordelijke kwartje is nog niet gevallen...quote:Op maandag 14 september 2009 10:36 schreef Brennel het volgende:
Ik weet niet goed wat ik van de nieuwe MH moet vinden.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben je student ofzo?
Zit hier inmiddels aan mijn 3e bak. Kan maar niet wakker worden..
Hier ook niet.quote:Op maandag 14 september 2009 10:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm op IJsland ook paar keer. Spreekwoordelijke kwartje is nog niet gevallen...
ROFL ! :quote:Op maandag 14 september 2009 11:22 schreef cosmick het volgende:
Doe de radio aan: Coldplay.
Weet je zeker dat je weer op 3FM afgestemd hebt.
Nou..... okay, een van de leukste plaatjes die je op 3FM hoortquote:Op maandag 14 september 2009 12:16 schreef -Hans- het volgende:
Misschien wel de beste plaat van dit moment, Gloria!![]()
Absoluut en volgende week de nieuwe 3FM Megahit !quote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou..... okay, een van de leukste plaatjes die je op 3FM hoort.
Ik vind 'm niet zoquote:Op maandag 14 september 2009 12:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nou..... okay, een van de leukste plaatjes die je op 3FM hoort.
Daar is hij nu toch wel te oud voor hoelaang draaien ze Gloria al wel nietquote:Op maandag 14 september 2009 12:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut en volgende week de nieuwe 3FM Megahit !
Dat heeft ze niet gestopt bij Dance w/ somebody trouwensquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar is hij nu toch wel te oud voor hoelaang draaien ze Gloria al wel niet
Sinds 26 -5, maar pas deze week officieel uitquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef themauster het volgende:
[..]
Daar is hij nu toch wel te oud voor hoelaang draaien ze Gloria al wel niet
Pff ik hoop het nietquote:Op maandag 14 september 2009 12:34 schreef alors het volgende:
Dit gaat de nieuwe MH worden denk ik.
Die moeten ze echt verbannen van de playlist; complete overkillquote:Op maandag 14 september 2009 12:35 schreef alors het volgende:
[..]
Dat heeft ze niet gestopt bij Dance w/ somebody trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |